Bibi. Gefeliciteerd! Hier vanmorgen bloed geprikt. Nu de moed verzamelen om de verloskundige te bellen. Dan horen we verder. Hou jullie op de hoogte.
Ik mag gewoon bellen. Maakt niet uit hoe laat. Raar gevoel dat ik nu een noodnummer mag bellen mag wel en fijn gevoel
Ik ben het eens met Mams1: Hoe moeilijk ook. Ik kan het me zo voorstellen! De uitslag veranderd er niet door en wellicht kunnen ze je nu nog meer info geven of vervolgstappen inplannen. Einde van de dag is dat toch altijd lastiger.
Heb ik net gedaan. Uitslagen zijn nog niet binnen maar t ziet er gewoon niet goed uit. Mijn lichaam heeft geaccepteerd dat ik zwanger ben maar er is geen vruchtje. Na de uitslagen gaan we plan maken wat we gaan doen. Waarschijnlijk volgende week naar de gynaecoloog
annemarie wat een onzekerheid nog voor je! Heel veel sterkte! Kl*te situatie. Bibi Ahh fijn dat de echo goed was. Gefeliciteerd!
O no Annemie: Dat is geen leuk nieuws. Ik wil me niet bemoeien met dingen die me niet aangaan, maar ik wil je toch echt iets 'meegeven' voor het geval het definitief niet goed zit. Indien je lichaam het zelf niet afbreekt (zoals bij mij na 9,5 week in oktober 2013) dan krijg je vaak de optie Cytotec of Curretage. Het leek mij fijner om mijn lichaam het zelf "op te laten lossen" voor zover mogelijk en dus te kiezen voor de Cytotec. Een pil die je vaginaal inbrengt, waarna vrij snel de miskraam optreed. Het leek mij een behoorlijk ernstige menstruatie en ik dacht "Dat handle ik wel". Nou het viel me vreselijk tegen. Ik zou er nooit meer voor kiezen en het niemand aanraden. Ik heb meerdere mensen gesproken die hetzelfde hebben ervaren en die een tweede keer allebeid voor een curretage hebben gekozen. Ik wil je hier niet bang mee maken, maar ik wil even zeggen 'lees je van tevoren goed in'. Ik had het niet gedaan en daar had ik heel erg spijt van. Veel sterkte gewenst. Het is een vreselijke rotsituatie.
@kim Heb de info ook al gekregen van de verloskundige. Ze gaf ook aan dat vaak de medicatie niet helpt en alsnog voor een curretage moeten gaan. Heb stil in mijn achterhoofd die keuze al gemaakt. WE wachten eerst morgen af. Dan weer contact met de verloskundige. @ mams er zijn twee verloskundige en een arts geweest die de echo hebben gezien en allemaal hebben zijgeen vrucht gezien. Ze verwachten alledrie ook niet dat er een hoog hcg hormoon in het bloed te vinden in.
@Kim: wat een mooie foto!! helemaal super! @daantjuh85: klopt helemaal dat je hier ook slechts nieuws langs ziet komen. Dat valt mij ook wel op. Maar het is ook zo dat het slechte nieuws beter lijkt te blijven hangen dan alle goede berichten en echo's @Bibi: heerlijk bericht! je mag gewoon langs blijven komen hoor... vind ik alleen maar leuk! alleen weet niet wat veer vindt wat betreft de lijst... maar leuk om gewoon contact te houden @Annemie: ik kan me niet voorstellen hoe teleurgesteld je nu moet zijn. ik denk aan je! Moeders voor moeders: vanaf vanmorgen begonnen met plassen in een kan.. haha. 9maandenbeurs: ik ga niet.. TE weinig energie. Mijn vader en stiefmoeder bleven gisteren eten. Ik wilde nog even wachten met de mededeling van de zwangerschap. Mijn vader is behoorlijk traditioneel ingesteld, dus verwacht geen positieve reactie op het BAM-schap. waarschijnlijk voel je al aankomen dat hij het raadde.... en dat deed hij ook. Hij was niet heel positief over de manier waarop, maar hij vindt het wel heel leuk om weer opa te worden. Stond ik echt van te kijken. Dus mijn stiefmoeder gaat meteen de crea bea uithangen om van alles te maken voor Muffin. Dit wordt de eerste zwangerschap die ze als oma mee gaat maken. Ik vind het wel heel moeilijk om haar als volwaardige oma van Muffin te zien. Mijn moeder is overleden, dus dat is nu erg confronterend dat ze er nu niet bij is.
Ben de lijst aan het bijwerken, maar 26-9 lijkt een beetje ver weg... Ik zet hem op 26-2, om hem wel op de lijst te hebben... We horen nog wel wat de goede datum moet zijn. @Annemie: Ik heb ervoor gekozen je nog even te laten staan. Ik vind het lastig om die knoop zelf door te hakken. Ik leg het bij jou neer, wanneer we het aanpassen oke?
Zwanger 12 september: ♥ Lynn1302 (30) - 3e kindje 14 september: ♥ Niena01 (27) - 2e kindje 15 september: ♥ Tinebx (23) - 1e kindje 16 september: ♥ Veer3 (28) - 3e kindje Moeder1987 (27) - 3e kindje ♥ Liefde88 (25) - 3e kindje ♥ Krullenboll (?) - 1e kindje ♥ Sonja1979 (34) - 2e kindje 17 september: ♥ Knvs90 (23) - 1e kindje Solana (36) - 3e kindje ♥ 3S3 (28) - 1e kindje 18 september: ♥ MissyM (26) - 3e kindje Blije80 (33) - 1e kindje 19 september: Debby1979 (34) - 2e kindje ♥ Me80 (?) - 1e kindje ♥ Charlie11 (26) - 1e kindje Leet25 (?) - 1e kindje ♥ Smikkel86 - 1e kindje ♥ Stay123 (26) - 1e kindje 20 september: Niqi79 (34) - 2e kindje ♥ Suzanne88 (?) - 1e kindje ♥ Elmo83 (30) - 2e kindje mamanien (26) - 1e kindje ♥ Mexxy (27) - 1e kindje 21 september: Bridgett (?) - 4e kindje 22 september: ♥ Daantjuh85 (28) - 1e kindje ♥ Pommepom (27) - 1e kindje ♥ Mams1 (26) - 2e kindje - verrassing ♥ Miracle3 (32) - 3e kindje ♥ Amezen (33) - 2e kindje ♥ E1987 (26) - 2e kindje - verrassing 23 september: Tulp123 (22) - 2e kindje 24 september: ♥ GewoonAn (23) - 1e kindje ♥ Kim198 (31) - 2e kindje ♥ Lasas (28) - 1e kindje 25 september: ♥ Yaisa (30) - 1e kindje ♥ Emmy32 (33) - 2e kindje 26 september: ♥ Beepje (32) - 1e kindje Anoniempie85 (28) - 1e kindje Lijd (?) - ? Mero 82 (?) - 1e kindje ♥ mvRoosenMuffin (27) - 2e kindje AnitaP (?) - 3e kindje Theebeeb (28) - 2e kindje 27 september: ♥ Melindy (28) - 2e kindje - verrassing Shirley23 (23) - 1e kindje 28 september: Annemie (33) - 2e kindje 29 september: ♥ GeoLilly (27) - 1e kindje ♥ Marjolein25 (29) - 3e kindje 30 september: Linnepinna (27) - 1e kindje ♥ Bibi24 (27) - 2e kindje Laupio (31) - 3e kindje ♥ gezien op de echo jongen meisje verrassing Afspraken 18 februari: eerste echo + intake - moeder1987 2e echo - Me80 eerste echo - Charlie11 eerste echo - Stay123 2e echo - GeoLilly intake - Annemie 19 februari: intake + eerste echo - Debby1979 intake + 3e echo - Smikkel86 eerste echo - Annemie 20 februari: intake + eerste echo - Bibi24 intake + eerste echo - Laupio intake + 2e echo - Beepje eerste echo - AnitaP 21 februari: 2e echo - GewoonAn 24 februari: intake + eerste echo - Amazen 2e echo gyn - Pommepom 2e echo - mamanien termijnecho - Daantjuh85 echo (termijn?) - Melindy termijnecho - Sonja1979 25 februari: termijnecho - mams1 26 februari: eerste echo - Lijd termijnecho - Yaisa intake afdeling gynaecologie ziekenhuis + 3e echo - Kim198 27 februari: intake VK - AnitaP 28 februari: intake + 2e echo - Veer3 3 maart: 2e echo 20.30 - Miracle3 termijnecho - Elmo83 termijnecho - Me80 4 maart: 2e echo - MissyM intake + termijnecho - Marjolein25 5 maart: intake - Melindy 6 maart: termijnecho - 3S3 termijnecho - Shirley23 8 maart: combinatietest - Stay123 10 maart: vk - Miracle3 tweede echo (termijn) - Mexxy 11 maart: afspraak vk - mvRoosenMuffin termijnecho - Charlie11 12 maart: nekplooimeting bij prenataal screeningcentrum - Kim198 14 maart: termijnecho - mvRoosenMuffin 19 maart: vk - Daantjuh85 24 maart: controle vk - Elmo 85 26 maart: geslachtsbepaling - MissyM 2 april: geslachtsbepaling - Niena01 30 april: 20 weken echo - Niena01 * Aurin (4+5) * Renske76 (4+5) * Engeltje1972 (8+2) * Deesdees (7+5) Als je wat op de lijst wil hebben, graag even in kleur schrijven. Dan valt het mij op tussen alle andere berichten en voeg ik het toe!
Sorry meiden, ben hier al een paar dagen niet meer geweest. Maar heb wel even teruggelezen. Heel veel sterkte Annemie, wat rot. Ik zag ook een paar mooie echo's voorbijkomen, top!!! Ik ben zoooo moe en moet vanalles doen voor verbouwingen aan ons huis dusja lig ook al vlug in mijn bedje dan De echo was super (18/02), ons schatje is al 1,7 cm groot en je zag al echt een babytje. Groot hoofdje (even groot als lichaampje) en zwemflippers van handjes en voetjes.
Sorry ik mag 10 maart ook nog op visite bij de verloskundige vergeten door te geven Dus voor de volgende lijstupdate haha.
Annemie Nog geen duidelijkheid dus. Morgen? Sterkte!! Kim, GeoLilly en Bibi Fijn dat het goed was bij jullie! En Bibi... Tuurlijk blijf je nu bij ons! Maakt toch niet uit. Misschien beval je wel in september. mvRoosenMuffin Ik wilde net de laptop aanzetten. Haha! Top gedaan! En oja, edit.. De afspraken die geweest zijn, kunnen we weer weghalen. Elmo Jij vroeg volgens mij naar de nachten.. Ik slaap heerlijk! Gelukkig. Verder weinig te melden vandaag. Eigenlijk..