16 - 30 september 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Artife, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Sterkte Annemie! *hele dikke knuffel*
    Op zo'n moment verder kijken is heel moeilijk. Neem alle tijd die je nodig hebt om het te verwerken. Dat is helemaal belangrijk als je (uiteindelijk) besluit om het weer te proberen.

2. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Annemie!

Joo2: Welkom. Ook hier een zoontje uit mei 2012. :)

Hier: ik ben 's nachts een keer wakker om te plassen. Dat had ik de vorige keer helemaal niet zo vroeg in de zwangerschap. Gelukkig kon ik deze nacht wel weer verder slapen. Gisterennacht heb ik daarna 2 uur wakker gelegen.

3. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    welkom Joo2.
    voor het geslacht willen we het weer niet weten. ik vind het veel te leuk om te horen wat iedereen nu denkt en of je eigen gevoel klopt. en het is zo leuk om pas te weten wat het is, als de kleine op je buik ligt. mijn gevoel zei de vorige keer trouwens dat het een meisje werd en ik heb geloof ik een milliseconde teleurstelling gevoeld toen het een jongen bleek te zijn. maar hij was zo lief dat ik direct smoor verliefd was :D

stay123: nu met mijn tweede ben ik echt niet minder zenuwachtig noch minder stressig hoor :D ja oké, bepaalde dingen weet je nog wel, maar elke zwangerschap is toch anders.

Ik denk dat ik de dames die op het forum de nub doen (dat betekend dat je bij een echo kijkt hoe de heupen staan. kan het niet precies uitleggen hoor.). gewoon om te zien of het idd klopt.

4. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Annemie heel veel sterkte meid!
    Wat een vreselijk nieuws!

5. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Heel veel sterkte AnneMie, ik vind het echt rot voor je.
    Welkom aan Joo2, tuurlijk mag je meekletsen.

Hier gisteren een paar steekjes/pijntjes gehad in mijn buik, ik was meteen ongerust (heb een miskraam gehad een paar maand geleden). Ik hoop zo dat alles goed blijft gaan.

Qua geslacht heb ik echt geen idee.
    Mijn moeder kwam een paar dagen geleden af met een theorie dat als de hartslag van de baby boven de 140 is het een meisje zou zijn. Zou het een bakerpraatje zijn? :)

6. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Vervelend heh, vaak slaap ik na het plassen gelijk weer door, maar heel soms zit er een dag bij dat ik daarna een paar uur wakker lig :( val ik daarna weer in slaap en dan kan ik om 7 uur weer mn bed uit (als ik niet hoef te werken) omdat ik dan sowieso nog een keer moet haha

7. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Hier vandaag weer een mooie echo!
    Hartje klopte super goed en het bewoog lekker!!
    zo leuk om te zien!
    toch weer naar voren gezet! 8.5 weken! :)

Bekijk bijlage 379516

8. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    gefeliciteerd GwoonAn!

9. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Wat leuk GwoonAn!! Wat een dropje!
    @plassen: vervelend hé, elke nacht moet ik er zeker twee keer uit :)

10. joo2

joo2 Actief lid

16 feb 2010
    151
    0
    0
    Tuurlijk dat is helemaal waar hier vind ik het leuk om te weten ivb met spulletjes kopen voor maxi cosi hoes etc die heb ik nog niet.
    Lekker genieten leuk om zo tekletsen die even ver zijn!

11. joo2

joo2 Actief lid

16 feb 2010
    151
    0
    0
    @stay123 hier ook veel naar de wc ene keer ook wakker liggen en andere keer gelijk slapen

@geolilly heb ik ook weleens gehoord maar ze zeggen als het slaapt of wakker is het ook verschilt

@gwoonan super gefeliciteerd toch weer klein beetje gerustgesteld

12. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Op de eerste echo was het 141 hartslagen, de tweede echo 171.
    Ik ben benieuwd, nog zo lang wachten :(

13. Sonja1979

Sonja1979 Actief lid

29 dec 2013
    152
    0
    0
    Ede
    @annemie, heel veel sterkte! Neem de tijd om het te verwerken (klinkt ook zo makkelijk Pfff). Ik hoop dat je het een plekje kunt geven. Dikke knuffel!

Volgens mij ben ik echt 1 van de weinigen die qua kwaaltjes nergens, maar dan ook echt nergens last van heeft. Geen pijnlijke borsten, niet misselijk, geen rare eetgewoontes. Ja ik moet 's nachts plassen maar dat moet ik ook als ik niet zwanger ben. Ik merk aan mijn groei en het ontbreken van mijn menstruatie dat ik zwanger ben, maar that's it.
    Dat was bij de eerste wel anders. Toen heb ik van week 5 (toen kwam ik er ook achter) tot week 41 overgegeven, zelfs op de dag van de bevalling. Hele dagen, van het moment dat ik opstond, tot het moment ik naar bed ging. Totaal was ik toen 5 kilo aangekomen in mijn hele zwangerschap. Dit is voor mij dus ook echt een verademing. Ik mag ook een keer van een zwangerschap genieten, heerlijk.

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Onwijs veel sterkte! :(

15. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Annemie Heel veel sterkte! Neem de tijd om het te verwerken, hoor!
    Kan me voorstellen dat je je misschien bedrogen voelt door je eigen lijf.. Hopelijk voel je je dan ook snel niet zwanger meer. Sterkte!

16. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Hormoonpiek Pff, nu toch weer echt moe! Ik doe echt bijna niks in huis. Drama! Kan me er ook gewoon niet toe zetten..
    Net op de bank in slaap gevallen, terwijl de jongste op bed lag en de oudste een filmpje keek.
    En de laatste paar ochtenden iets misselijker, echt zowat spugen.
    Gelukkig brengt m'n man elke ochtend een ontbijt op bed!!

17. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Dees Hoe is het met jou??

18. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Goede echo's Top dames! Geniet ervan!

Joo2 Welkom!
    Er is trouwens wel een groep van 1 t/m 15 september. ;)

19. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Bedankt voor alle lieve reacties

Net terug van de gynaecoloog. Uiteindelijk hebben we wel een heel klein vruchtje gezien maar dus er zat gelukkig wel wat. Afspraak voor aankomende donderdag in het ziekenhuis.

Weet niet of ik hier nog veel kom kijken. Jullie allemaal heel veel Geluk

20. joo2

joo2 Actief lid

16 feb 2010
    151
    0
    0
    Oh echt waar kon het niet vinden;)

Deel Deze Pagina