16 - 30 september 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Artife, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miracle3

Miracle3 Actief lid

17 jan 2014
    317
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annemie; ik vind het zo erg en verdrietig voor je! Hoop dat het vruchtje toch nog uit zichzelf komt en dat je kan bwginnen aan de verwerking! Neem echt je tijd hiervoor!!
    Hele dikke knuffel en veel sterkte en kracht!

2. Miracle3

Miracle3 Actief lid

17 jan 2014
    317
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle meiden met een goede echo: gefeliciteerd!! Heel fijn!

Wat fijn Sonja dat bij jou ook alles goed is!

Joo2: welkom hier! Er is inderdaad ook een 1-15 sept groep, maar volgens mij is die minder actief.

Pff ik zal blij zijn als ik 3 mrt de echo heb gehad. Als die goed is ga ik het aan veel vrienden bekend maken. Moet nu echt zo op mn kleren letten, krijg nu echt wel een klein buikje...
    Vanochtend weer ons kleintje gehoord d.m.v. de Angelsound. Zo fijn weer!
    Moest ff zoeken, toen maar ff gaan plassen en daarna snel gevonden. Je merkt echt dat 't beebje nog veel bewegingsruimte heeft. De ene keer vind ik hem twee vingers onder mn navel links, de andere keer rechtsonder vlak bij mn schaambot en de andere keer in't midden.

Dus Mams1... het kan best dat je beebje tegen de achterwand van de bmwand ligt, waardoor je hem dan ff niet hoort. Het is natuurlijk nog steeds wel best vroeg om je beebje te horen. ze doen het bij de vk niet voor niets pas met 12 weken. Wat gaan die laatste paar dagen en uren langzaam voor een echo he... nog ff en jij mag ook!!

Ben wel benieuwd wanneer ik dit beebje ga voelen... de eerste voelde ik met ruim 11 weken en de tweede met ruim 10 weken. Zou al over een weekje kunnen zijn... als de placenta niet voor ligt tenminste.

3. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Fijn al die herkenning zeg!!!! Thanx!

Vandaag gewerkt en dan heb ik ook niet zo'n last van die 'paniek' maar in loze momenten pfff

Annemie echt heftig maar ben 'blij' voor je dat t geen bbz is zeg pfff

Kga zo maar slapen denk :)

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Niet zo best helaas :(
    Ik heb de nodige hulp ingeschakeld om hier weer uit te komen.

5. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Dees, ik heb geen woorden voor wat jij/jullie mee moeten maken! Ik wens je veel kracht om hier mee om te gaan! Goed dat je hulp hebt gezocht. Een hele dikke knuffel!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    *knuffel* terug voor jou.
    Een hg zwangerschap is ook zwaar lijkt mij, beetje onder controle nu?
    Ik kom wel weer uit deze donkere put, heeft alleen weer wat meer tijd nodig.

7. Sonja1979

Sonja1979 Actief lid

29 dec 2013
    152
    0
    0
    Ede
    @DeesDees, ook ik heb weinig meer te zeggen dan je heel veel sterkte te wensen. Heel goed ook dat je hulp hebt gezocht.

@Miracle: wow, jij voelde ze dus echt al heel vroeg. Ik pas rond de 21e week. Hopelijk is het deze keer wat sneller, aangezien ik verder aan niks merk dat ik zwanger ben, behalve dan het groeien.

8. mvRoosenMuffin

mvRoosenMuffin Actief lid

12 feb 2014
    177
    0
    0
    al 5 jaar gezinsbegeleider
    NULL
    Hey meiden,
    Ik heb even kort teruggelezen. Door de vermoeidheid is er niet veel blijven hangen.

@ Annemie: een dikke hug hiervandaan! Het spijt me meis. Veel sterkte!

@Joo: welkom! Ondanks dat je net buiten ons lijstje valt, ben je welkom om mee te kletsen!!

Verder ben ik erg moe, suf en heb geen fijne dag... Veel misselijk en bandenpijn... En een nare dag op het werk... Problemen van clienten, door clienten oplossen en clienten die niet hun eigen verantwoordelijkheid nemen...
    Ben het zat voor vandaag. Blij dat de dag over is.

9. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Dames, mag ik gezellig met jullie meekletsen?

Gisteren de termijnecho gehad en ik zit nu op 10 weken en 1 dag. Uitgerekende datum 19 september. Het is nog wel even spannend, na 3 vmk en een bbz, maar die termijnen ben ik gelukkig allemaal voorbij. Nu langzaam gaan genieten.

10. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    @ Annemie, heftig, veel sterkte!!

@ Nieuwe, welkom!!

@ Mvroosenmuffin, hoop dat je lekker hebt kunnen slapen!

Hier gister uit zh gekomen na tweede opname in ziekenhuis ivm hyperemesis. Wist niet dat eens mens zich zo beroerd kon voelen.
    Zaterdag ging het niet meer, gebeld en moest ff langs komen, urine (wat eindelijk lukte) liet zien dat ik totaal uitgedroogd was en ook het lab liet flinke afwijkingen zien, blijven dus!
    Langzaam aan knapte ik weer wat op, maar ben ruim 8 kilo afgevallen, dus diëtist langs geweest, energie drank geprobeerd, lukte niet en uiteindelijk sonde gekregen, die ik er 2x binnen paar uur uitspuugde. Nu dus weer thuis, maar nog steeds beroerd ondanks medicatie. Het is afwachten en hopen dat zo snel mogelijk overgaat, maar kans is groot dat hier nog wel wat opname(s) gaan volgen.

11. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Natuurlijk mag je mee kletsen. Welkom!
    Fijn dat je nu begint met genieten. :)

12. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland

Jeetje wat heftig meis! En dan loop ik te klagen om een paar kleine dingen. Ik hooop dat je je heel gauw weer beter voelt en dat je alleen nog het ziekenhuis inmoet om te bevallen! Hele dikke knuffel vanuit hier.

Maaik! Welkom.. na die rottijd nu hopelijk een hele mooie tijd tegemoed

13. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Wat vervelend meid! Hopelijk werken de med toch goed genoeg, dat het allemaal vol te houden is thuis. Sterkte meid. Wat wij dames er toch niet allemaal voor over hebben...

14. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Dees Het is ook zo heftig wat je meemaakt allemaal! Verschrikkelijk... En je hebt er totaal geen grip op, het overkomt je maar.
    Goed dat je hulp gezocht hebt, hopelijk kunnen zij je helpen dit op een juiste manier te verwerken! Vergeten zul je het nooit..
    Dikke knuffel voor jou!

Annemie Logisch dat je hier wat minder (of zelfs niet) komt bijlezen. Maakt niks uit, denk aan jezelf. Ik hoop voor je dat je lichaam het allemaal zelf 'opruimt'. Sterkte!

Maaik Dat is zeker spannend. Herkenbaar voor een aantal hier. Gelukkig ben je die termijnen in ieder geval voorbij!
    En gister een goede echo! Top!
    Familie en vrienden al ingelicht?
    Als je op de lijst wil bij ons, wil je dan je gegevens even doorgeven (in kleur)? Ik ga 'm zo weer updaten.
    Leeftijd, 1e kindje (?), evt datum volgende controle of echo.

Miracle Wow, jij voelde ze wel heel vroeg!!!

Oudste voelde ik bewegen met precies 16 weken. Kan me dat ook nog goed herinneren. We liepen een stuk met de hond..
    Maar daarna gebeurde er een paar dagen helemaal niks, dacht dus dat ik het me ingebeeld had! Maar nee, vanaf precies 17 weken voelde ik hem elke dag.
    De jongste dacht ik tussen de 13 en 16 weken af en toe te voelen, maar dacht.. "Kan toch niet zo vroeg?!"
    Maar vanaf 16 weken elke dag, dus toch!
    Ben nu benieuwd!!

15. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Lasas Verschrikkelijk zeg!! :(
    Lijkt me zo heftig! Ik wens je veel beterschap en sterkte! En duim voor je dat het niet al te lang meer duurt......

Tintelende vingers Had ik al voor NOD. Bijna dagelijks.. Was voor mij, plus de gevoelige borsten, een teken dat het weleens raak kon zijn. Kort daarna verdween dit.
    Nu al weer een hele week elke dag een paar keer. Slapende handen en vingers! Nu ook zelfs... Kennen jullie dit?

16. Sonja1979

Sonja1979 Actief lid

29 dec 2013
    152
    0
    0
    Ede
    @maaik: welkom! Fijn dat je eindelijk kunt gaan genieten

@lasas: jeetje, das ook wat. Gijn dat je weer thuis bent. Ik hoop dat je je heel snel weer beter voelt.

Hier nog steeds geen kwaaltjes. Heb mezelf sinds vorige week aangeleerd van de koffie af te blijven, want ik lag bijna aan een koffie-infuus voor mijn zwangerschap. Momenteel weet ik het te beperken tot 2 kommen per dag, best moeilijk Hihi, maar wel beter.
    Zometeen met mijn zoon naar zwemles, daarna een verjaardag dus we komen de dag wel weer door.

17. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje,, lasas...wat heftig! Sterkte en hopelijk voel je je gauw wat beter!

Veer: die tintelende handen heb ik vaak 's ochtends. Ik heb het bij de eerste zwangerschap ook gehad en was even bang dat het carpaaltunnelsyndroom zou zijn. Mijn moedér heeft dat gehad en is er aan geopereerd. Gelukkig verdween het ook weer na de zwangerschap. Nu heb ik het weer terug, die tintelende handen en vingers.

Beweging voelen: ons eerste mannetje voelde ik rond de 16-17 weken (ondanks voorliggende placenta). Ben benieuwd wanneer ik dit kindje ga voelen...

Hebben jullie ook zo'n sterk voorgevoel dat je weet wat het wordt ( jongen of meisje)? Ik had bij ons zoontje een heel sterk voorgevoel en dat bleek uiteindelijk te kloppen. Nu steekt er weer een voorgevoel de kop op.... Ben benieuwd of ik het nu weer goed heb ;)

18. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik dacht telkens het wordt vast een meisje, maar toen ik de echo zag kreeg ik erg sterk het gevoel alsof het een jongen was. Vl zegt vanaf het begin al dat het een jongen wordt :)

19. mvRoosenMuffin

12 feb 2014
    177
    0
    0
    NULL
    #2159 mvRoosenMuffin, 22 feb 2014
    Laatst bewerkt: 22 feb 2014
    Zwanger
    ♥ gezien op de echo

12 september:
    ♥ Lynn1302 (30) - 3e kindje

14 september:
    ♥ Niena01 (27) - 2e kindje

15 september:
    ♥ Tinebx (23) - 1e kindje

16 september:
    ♥ Veer3 (28) - 3e kindje
    Moeder1987 (27) - 3e kindje
    ♥ Liefde88 (25) - 3e kindje
    ♥ Krullenboll (?) - 1e kindje

17 september:
    ♥ Knvs90 (23) - 1e kindje
    Solana (36) - 3e kindje
    ♥ 3S3 (28) - 1e kindje

18 september:
    ♥ MissyM (26) - 3e kindje
    Blije80 (33) - 1e kindje

19 september:
    Debby1979 (34) - 2e kindje
    ♥ Me80 (?) - 1e kindje
    ♥ Charlie11 (26) - 1e kindje
    Leet25 (?) - 1e kindje
    ♥ Smikkel86 - 1e kindje
    ♥ Stay123 (26) - 1e kindje
    Maaik79 (34) - 2e kindje

20 september:
    Niqi79 (34) - 2e kindje
    ♥ Suzanne88 (?) - 1e kindje
    ♥ Elmo83 (30) - 2e kindje
    mamanien (26) - 1e kindje
    ♥ Mexxy (27) - 1e kindje

21 september:
    Bridgett (?) - 4e kindje

22 september:
    ♥ Daantjuh85 (28) - 1e kindje
    ♥ Pommepom (27) - 1e kindje
    ♥ Mams1 (26) - 2e kindje - verrassing
    ♥ Miracle3 (32) - 3e kindje
    ♥ Amezen (33) - 2e kindje
    ♥ E1987 (26) - 2e kindje - verrassing

23 september:
    Tulp123 (22) - 2e kindje

24 september:
    ♥ GewoonAn (23) - 1e kindje
    ♥ Kim198 (31) - 2e kindje
    ♥ Lasas (28) - 1e kindje

25 september:
    ♥ Yaisa (30) - 1e kindje
    ♥ Emmy32 (33) - 2e kindje

26 september:
    ♥ Beepje (32) - 1e kindje
    Anoniempie85 (28) - 1e kindje
    Lijd (?) - ?
    Mero 82 (?) - 1e kindje
    ♥ mvRoosenMuffin (27) - 2e kindje
    ♥ AnitaP (?) - 3e kindje
    Theebeeb (28) - 2e kindje

27 september:
    ♥ Melindy (28) - 2e kindje - verrassing
    Shirley23 (23) - 1e kindje
    Gwoonan (?) -

29 september:
    ♥ GeoLilly (27) - 1e kindje
    ♥ Marjolein25 (29) - 3e kindje

30 september:
    Linnepinna (27) - 1e kindje
    ♥ Laupio (31) - 3e kindje

jongen meisje verrassing

Afspraken

24 februari:
    intake + eerste echo - Amazen
    2e echo gyn - Pommepom
    2e echo - mamanien
    termijnecho - Daantjuh85
    echo (termijn?) - Melindy
    termijnecho - Sonja1979

25 februari:
    termijnecho - mams1

26 februari:
    eerste echo - Lijd
    termijnecho - Yaisa
    intake afdeling gynaecologie ziekenhuis + 3e echo - Kim198

27 februari:
    intake VK - AnitaP

28 februari:
    intake + 2e echo - Veer3

3 maart:
    2e echo 20.30 - Miracle3
    termijnecho - Elmo83
    termijnecho - Me80

4 maart:
    2e echo - MissyM
    intake + termijnecho - Marjolein25

5 maart:
    intake - Melindy

6 maart:
    termijnecho - 3S3
    termijnecho - Shirley23

8 maart:
    combinatietest - Stay123

10 maart:
    vk - Miracle3
    tweede echo (termijn) - Mexxy

11 maart:
    afspraak vk - mvRoosenMuffin
    termijnecho - Charlie11
    termijnecho - Beepje

12 maart:
    nekplooimeting bij prenataal screeningcentrum - Kim198

14 maart:
    termijnecho - mvRoosenMuffin

18 maart:
    termijnecho - AnitaP

19 maart:
    vk - Daantjuh85

24 maart:
    controle vk - Elmo 85

26 maart:
    geslachtsbepaling - MissyM

2 april:
    geslachtsbepaling - Niena01

17 april:
    20 weken echo - Joo2

30 april:
    20 weken echo - Niena01

* Aurin (4+5)
    * Renske76 (4+5)
    * Engeltje1972 (8+2)
    * Deesdees (7+5)
    * Annemie (?)

Als je wat op de lijst wil hebben, graag even in kleur schrijven. Dan valt het mij op tussen alle andere berichten en voeg ik het toe!

20. mvRoosenMuffin

12 feb 2014
    177
    0
    0
    NULL
    @Lasas: Ja heb goed geslapen, kort maar goed. Met jou gaat het minder goed lees ik.... Hoe ben je er verder onder (emotioneel gezien)?

Lijst: Ik heb de lijst bijgewerkt. Maar er moeten hier en daar nog dingen aangevuld worden. Voor de nieuwkomers: Als er iets veranderd/bijgevoegd moet op de lijst, zet dat dan in een kleurtje, dan valt het ons op als we gaan bewerken.

bandenpijn:Ik baal als een stekker. Was wel vroeg wakker, dus ben lekker naar Tango, mijn paardje gegaan. Lekker uitgebreid gepoetst, en gezadeld. Maar moest wel snel afstappen. Ik kreeg zo'n last van bandenpijn. Voelde het in mijn liezen en ook laag in mijn rug. Gelukkig is het maar tijdelijk.. Maar had wel zin in een ritje... Toen heb ik hem maar terug in de wei gezet.

voorgevoel geslacht: Niet echt.. Ik weet ook niet of ik deze keer van tevoren wil weten wat ik krijg dit keer. Roos* speelt daarmee ook een rol. Ik ben er eerlijk gezegd ook nog niet zo mee bezig.

Deel Deze Pagina