Dames, bedankt voor de lieve reacties. Onze ouders weten het inmiddels en mijn zwager en schoonzusje ook. Nu alleen mijn broertje en schoonzusje nog van de naaste familie. Het vertellen laten we over aan onze dochter van vier. Die is helemaal door het dolle heen dat ze een broertje of zusje krijgt. Mijn gegevens: Maaik79, 34 jaar, 2e kindje
Wat fijn om goede reacties te krijgen! En leuk om zo'n enthousiast meisje het nieuws te laten vertellen!! Ik heb de lijst bijgewerkt ín mijn vorige bericht...
Jeetje lasas echt heftig! Deesdees goed dat je hulp zoekt hoeveel tegenslagen kan een mens hebben. ..onmenselijk Vandaag ben ik opeens weer heel relax over de echo. Ook van 20 00 tot 8:00 geslapen haha zal er wel mee te maken hebben denk! Geslacht vind ik echt totaal oninteressant! !
Zwanger ♥ gezien op de echo 12 september: ♥ Lynn1302 (30) - 3e kindje 14 september: ♥ Niena01 (27) - 2e kindje 15 september: ♥ Tinebx (23) - 1e kindje 16 september: ♥ Veer3 (28) - 3e kindje Moeder1987 (27) - 3e kindje ♥ Liefde88 (25) - 3e kindje ♥ Krullenboll (?) - 1e kindje 17 september: ♥ Knvs90 (23) - 1e kindje Solana (36) - 3e kindje ♥ 3S3 (28) - 1e kindje 18 september: ♥ MissyM (26) - 3e kindje Blije80 (33) - 1e kindje 19 september: Debby1979 (34) - 2e kindje ♥ Me80 (?) - 1e kindje ♥ Charlie11 (26) - 1e kindje Leet25 (?) - 1e kindje ♥ Smikkel86 - 1e kindje ♥ Stay123 (26) - 1e kindje ♥ Maaik79 (34) - 2e kindje 20 september: Niqi79 (34) - 2e kindje ♥ Suzanne88 (?) - 1e kindje ♥ Elmo83 (30) - 2e kindje ♥ mamanien (26) - 1e kindje ♥ Mexxy (27) - 1e kindje 21 september: Bridgett (?) - 4e kindje 22 september: ♥ Daantjuh85 (28) - 1e kindje ♥ Pommepom (27) - 1e kindje ♥ Mams1 (26) - 2e kindje - verrassing ♥ Miracle3 (32) - 3e kindje ♥ Amezen (33) - 2e kindje ♥ E1987 (26) - 2e kindje - verrassing 23 september: Tulp123 (22) - 2e kindje 24 september: ♥ Kim198 (31) - 2e kindje ♥ Lasas (28) - 1e kindje 25 september: ♥ Yaisa (30) - 1e kindje ♥ Emmy32 (33) - 2e kindje 26 september: ♥ Beepje (32) - 1e kindje Anoniempie85 (28) - 1e kindje Lijd (?) - ? Mero 82 (?) - 1e kindje ♥ mvRoosenMuffin (27) - 2e kindje ♥ AnitaP (?) - 3e kindje Theebeeb (28) - 2e kindje 27 september: ♥ Melindy (28) - 2e kindje - verrassing Shirley23 (23) - 1e kindje ♥ GwoonAn (23) - 1e kindje 29 september: ♥ GeoLilly (27) - 1e kindje ♥ Marjolein25 (29) - 3e kindje 30 september: Linnepinna (27) - 1e kindje ♥ Laupio (31) - 3e kindje jongen meisje verrassing Afspraken 24 februari: intake + eerste echo - Amezen 2e echo gyn - Pommepom 2e echo - mamanien termijnecho - Daantjuh85 echo (termijn?) - Melindy termijnecho - Sonja1979 25 februari: termijnecho - mams1 26 februari: eerste echo - Lijd termijnecho - Yaisa intake gyn + 3e echo - Kim198 27 februari: intake vk - AnitaP 28 februari: intake + termijnecho - Veer3 3 maart: 2e echo 20.30 - Miracle3 termijnecho - Elmo83 termijnecho - Me80 4 maart: 2e echo - MissyM intake + termijnecho - Marjolein25 5 maart: intake - Melindy 6 maart: termijnecho - 3S3 termijnecho - Shirley23 8 maart: combinatietest - Stay123 10 maart: vk - Miracle3 termijnecho- Mexxy 11 maart: afspraak vk - mvRoosenMuffin termijnecho - Charlie11 termijnecho - Beepje 12 maart: nekplooimeting - Kim198 14 maart: termijnecho - mvRoosenMuffin 18 maart: termijnecho - AnitaP 19 maart: controle vk - Daantjuh85 24 maart: controle vk - Elmo 85 26 maart: geslachtsbepaling - MissyM 2 april: geslachtsbepaling - Niena01 17 april: 20 weken echo - Joo2 30 april: 20 weken echo - Niena01 * Aurin (4+5) * Renske76 (4+5) * Engeltje1972 (8+2) * Deesdees (7+5) * Annemie (8+3) Als je wat op de lijst wil hebben, graag even in kleur schrijven. Dan valt het mij op tussen alle andere berichten en voeg ik het toe!
Vanmiddag de kleine zien bewegen op de echo op de 9 maanden beurs! Erg leuk om te zien! Nu 9.5 en met 8.0 vond ik dat er nog niet zoveel te zien was op de echo. Wat een fijn gevoel! Klachten heb ik namelijk nog steeds niet. Nouja wel moe en geen zin in bepaald eten. Ik heb nog helemaal geen voorgevoel wat het geslacht zou kunnen zijn. Misschien dat we wel naar de NUB gaan kijken, maar waarschijnlijk willen we het verder niet weten. Sterkte bij de meiden bij wie het niet goed mocht gaan En meiden die nu al in het ziekenhuis liggen, jeetje dat lijkt me ook heftig zeg, ook sterkte! Mensen uit de omgeving weten het nu bijna allemaal, allemaal leuke reacties en de meesten hadden al wel verwacht dat het niet lang meer zou duren (gezien leeftijd ZL en dat ik altijd heb gezegd dat ik niet een al te groot leeftijdsverschil zou willen).
@ Dees: wat goed dat je hulp hebt gezocht! Heel veel sterkte hoor met de verwerking en hopelijk kunnen ze jou hierbij helpen! Dikke knuf voor jou! @ Maaik: gefeliciteerd en welkom! Klets gezellig mee! Een heftige tijd heb jij ook achter de rug! Gelukkig dat het nu goed lijkt te gaan! @ Lasas: wow wat heftig ook voor jou! Wat afschuwelijk als je je steeds zo rot en misselijk voelt! Ik kan me voorstellen dat genieten bij jou nog een ver van je bed show is Groeit het beebje wel goed? Houden ze dat nu extra in de gaten, of hoeft dat niet? Hoop voor je dat het snel beter mag gaan! Sterkte hoor! @ Veer: hier ook snel last van slapende handen en voeten... Maar dan wel doordat ik erop geleund heb o.i.d. , niet zomaar spontaan. @ Elmo: hier heb ik heel sterk gevoel dat het weer een jongetje wordt, ik zal echt verbaasd zijn als er bij mij een meisje uit zou komen (wat ik overigens wel heel leuk zou vinden na twee knullen) ... Wil het wel weten, wanneer dat kan. @ RoosenMuffin: balen zeg dat je niet ff wat langer kon rijden. Er wordt toch al best wel aan die banden getrokken hè ... Merk het hier ook met bepaalde dingen. @ e1987: heerlijk zo'n goede echo, gefeliciteerd!! Leuk dat bijna iedereen het al weet! Ik zit hier een beetje in dubio hoe ik het nieuws aan bepaalde mensen ga brengen. Het liefst vertel ik het ze allemaal persoonlijk, maar dat gaan we niet redden. Hoe doen jullie dat met vrienden die wat verder weg wonen? Hier bijvoorbeeld een stel die 5 jaar op hun eerste kindje hebben moeten wachten, inmiddels willen ze heel graag een tweede kindje. Nu hebben ze een paar maand geleden een miskraam gehad, twee dagen na een goede echo op ruim 8 weken. Heel verdrietig dus... Nu wonen ze niet echt dichtbij en ik zou het hun zo graag persoonlijk willen vertellen, maar dat gaat dus niet lukken voor 3 maart. Ik wil het hun liever ook voor 3 maart vertellen... Wat zouden jullie doen? Toch maar bellen?
Lastig he Veer! Heb 2 nichtjes waarbij t nie vanzelf gaat. Heb ik erg goed contact mee maar zie ze komende week niet Via whatts app vind ik zo onpersoonlijk maar andere kant kan ik wel leuke foto doen en vind ik t belangrijk dat ze t nie via via horen
@ miracle3, ik zou ze bellen en t zo vertellen. Wij hebben ook langere tijd erover gedaan en ook miskramen gehad. Ik vond het fijn als mensen het persoonlijk of telefonisch aan ons doorgaf en kon dan ook echt oprecht blij zijn voor ze. Ip pakt de kleine wat ie pakken kan en zal niks tekort komen, echos zijn goed en groeit goed. Ik val daarentegen alleen maar af en kan nauwelijks meer wat zonder dat t zwart word voor mijn ogen. Hoop dat ik ook snel op een wolk mag zitten. Tis echt loodzwaar en zit er momenteel echt doorheen, van mij hoeft t even niet meer....
Echt respect hoor lasas wat een hel! Denken ze dat t na 3 maanden beter wordt? ? Hier maar weer vroeg naar bed, vermoeidheid is onbeschrijfelijk Voor ik t vergeet ...nog 3 nachtjes!
Pffff Lasas... Wat een drama voor jou zeg!! Je had een zwangerschap wel heel anders voorgesteld, kan ik me zo indenken. Wel super fijn dat de kleine het goed maakt. Maar kan me voorstellen dat jij er ff helemaal klaar mee bent, je zo voelen dag in dag uit moet echt een hel zijn. Ik hoop zo dat het na de hormoonpiek van 10 weken echt beter gaat met jou!
Nog 2 nachtjes Onzekerheid zakt gelukkig wat weg! En ik moet vandaag echt wat in huis doen wat een drama. De was pff denk dat er 8 draaien liggen
Jij bent vandaag dus lekker bezig!! Succes nog 2 nachtjes! En even genieten Vh mooie weer vandaag, t is prachtig weer.
Goede morgen ladies!! Even afwezig geweest wel geprobeerd om mee te lezen maar t gaat zo snel!! Laslas hoop dat je Snel opknapt! Heb een vriendin heb t ook gehad echt een hel.. was ook niet meer in staat om te werken hoop dat t bij jou straks minder word. Deesdees goed dat je hulpt zoekt. Ik heb die stap nooit durven zetten sterkte meissie. Mams nog maar 2 nachtjes spannend dat gaat goed komen! Hier al 2x na nijmegen geweest intake voor de cerclage. Afgelopen woensdag weer en toen onderzoek gehad en mijn baarmoedermond staat helaas al open cerclage word ook al wat eerder gezet 11 maart ben ik aan de beurt en ben reuze zenuwachtig pff ze gaan tijdens die operatie ook me baarmoedermond dichter maken.. beetje ingewikkeld verhaal. Ik sta er dus slechter voor als bij mij zoontje ik hoop echt dat ik zeker de 30 weken ga halen. ! Ben nu ook best wel bang als ik kramp krijg dat t fout gaat. Maar ook blij dat we er nu optijd bij zijn en t L hebben gezien.. Ik heb as donderdag weer een echo ook termijn echo. Heb al veel echoa gehad en ze kwamen allemaal op 15 september r uit. Dus denk dat dat me uitgerekende datum word.
@e1987: mooie echo! verder ook nog leuk gehad op de negenmaandenbeurs? @Miracle: Dubbel he: leuk en goed nieuws, maar niet voor iedereen. Ik zou ze bellen. Ik denk dat mensen die moeite met het nieuws hebben, dat niet niet direct laten zien. Ik denk dat je in de inleiding zou zeggen dat je goed nieuws hebt, maar het moeilijk vindt om het hun te vertellen. En dat je later in het gesprek zegt dat je begrijpt dat ze het je gunnen, maar dat je hun verdriet ook begrijpt. Zo zou ik het in ieder geval aanpakken. En over het paardrijden: dat vind ik zo lekker! Verstand op 0, en genieten. Vanmiddag ga ik het nog een keer proberen! Hopelijk trekt muffin nu niet zo aan mijn banden. @Liefde88: Misschien een rare vraag maar wat is een cerclage? Ik snap niet heel veel van wat er precies gaande is, maar het klinkt alsof het een hele poos spannend blijft voor je. Ik duim met je mee dat het goed mag blijven gaan. @mams: nog 2 nachtje... gaat de tijd nu al sneller voorbij, of juist alleen maar langzamer?
Met vlagen super onzeker want ben nu opeens de hele dag al niet moe haha Gaan vanmiddag aan aantal vrienden vertellen maar t voelt alsof ik over iets ga liegen haha! Echt stom he Maar al zou t dinsdag niet goed zijn heb ik ze ook veel te hard nodig dus ze moeten t gewoon weten Angelsound ff aan de kant gegooid vind t onbegrijpelijk dat ik de eerste met 10w meteen had en 2e zwangerschap niet
Mvroosenmuffin.. ja het blijft bij mij hele zwangerschap een ramp 2 vroeggeboortes met 21 weken en 30 weken. Vroegtijdige weeen met 17 weken aan de weeenremmers en longrijpingsprikken. Bedrust alleen na toilet en meer niet. Een cerclage is een bandje door je baarmoedermond en erom heen die je baarmoedermond gesloten hoort te houden. Als ik deze de vorige zwangerschap niet had gehad was ik bevallen met 22 weken alles stond toen open maar dat bandje hield t nog tegen.. bij 30 weken geen houden meer aan ondanks t bandje 4 cm ontsluiting. Ik hoop dat ik nu de 37 weken haal. Ik weet wat ik deze zwangerschap moet doen .. helemaal niks! Wel lastig met een kleintje van 1,5 jaar.
Mams ik heb ook nog niks gehoord met de angelsound maar hoorde afgelopen x op de echo dat mijn baarmoeder naar achter is gekanteld.. misschien heb jij dat nu ook wel Afgelopen zwangerschap hoorde ik hem nu ook al.