Prachtige echo dames! Vandaag ben ik gecurreteerd en gelukkig niet zo veel pijn. Vanaf nu kan ik het ook afsluiten en weer verder. Gaat vast goed komen! Heel veel succes verder! X
Daantjuh Dat heb je in ieder geval gehad. Gelukkig niet zo'n pijn gehad. Misschien nu 'opgelucht'? Had ik wel een beetje na m'n curettages.. Wist natuurlijk niet wat te verwachten, was stik zenuwachtig en ja, viel mij ook mee. Nu kan je lichaam herstellen en kun je het echt gaan verwerken. Sterkte!! Liefde Mooi al! Duidelijk hoor! En bijna 12 weekjes! Lijd Gelukt, zie ik. Ook een mooie echo! Zo bijzonder om al die ukkies te zien....... Ik zal de lijst even updaten.
Hi @Liefde88: Geloof je in de NUB-theorie? De nub van jouw baby is namelijk heel goed zichtbaar Heb je een voorkeur voor een jongen of meisje? Mooie echo!! Genieten hé! @Daantjuh85: Fijn dat de curretage zo snel kon. Gelukkig niet veel pijn. Nu uitrusten en jezelf laten verwennen @Mams1: Hierbij nogmaals mijn echo van gisteren. Leuk hé die vergeetachtigheid! hahah Mijn bloeddruk was weer te hoog, dus dat wordt in de gaten gehoudne (voor het geval je het hele bericht gemist had haha) @Facebook: mag ik bij de club op FB? Wie moet ik een PB sturen? Ik heb mijn zwangerschap gisteren op FB gepost, maar ik wil toch graag dat het niet zichtbaar is voor anderen, kan dat ? XX
Zwanger ♥ gezien op de echo 8 september: ♥ Sonja1979 - 2e kindje 12 september: ♥ Lynn1302 (30) - 3e kindje 13 september: ♥ Liefde88 (25) - 3e kindje 14 september: ♥ Niena01 (27) - 2e kindje 15 september: ♥ Tinebx (23) - 1e kindje 16 september: ♥ Veer3 (28) - 3e kindje Moeder1987 (27) - 3e kindje ♥ Krullenboll (?) - 1e kindje 17 september: ♥ Knvs90 (23) - 1e kindje Solana (36) - 3e kindje ♥ 3S3 (28) - 1e kindje 18 september: ♥ MissyM (26) - 3e kindje 19 september: Debby1979 (34) - 2e kindje ♥ Me80 (?) - 1e kindje ♥ Charlie11 (26) - 1e kindje Leet25 (?) - 1e kindje ♥ Smikkel86 - 1e kindje ♥ Stay123 (26) - 1e kindje ♥ Maaik79 (34) - 2e kindje 20 september: ♥ Pommepom (27) - 1e kindje Niqi79 (34) - 2e kindje ♥ Suzanne88 (?) - 1e kindje ♥ Elmo83 (30) - 2e kindje ♥ mamanien (26) - 1e kindje ♥ Mexxy (27) - 1e kindje 21 september: ♥ Yaisa (30) - 1e kindje Bridgett (?) - 4e kindje 22 september: ♥ Miracle3 (32) - 3e kindje ♥ Amezen (33) - 2e kindje ♥ E1987 (26) - 2e kindje - verrassing 23 september: Tulp123 (22) - 2e kindje ♥ Mams1 (26) - 2e kindje - verrassing 24 september: ♥ Kim198 (31) - 2e kindje ♥ Lasas (28) - 1e kindje 25 september: ♥ Emmy32 (33) - 2e kindje 26 september: ♥ Beepje (32) - 1e kindje Anoniempie85 (28) - 1e kindje ♥ Lijd (23) - 1e kindje Mero 82 (?) - 1e kindje ♥ mvRoosenMuffin (27) - 2e kindje ♥ AnitaP (?) - 3e kindje Theebeeb (28) - 2e kindje 27 september: ♥ Melindy (28) - 2e kindje - verrassing Shirley23 (23) - 1e kindje ♥ GwoonAn (23) - 1e kindje ♥ Blije80 (33) - 1e kindje 29 september: ♥ GeoLilly (27) - 1e kindje ♥ Marjolein25 (29) - 3e kindje 30 september: Linnepinna (27) - 1e kindje ♥ Laupio (31) - 3e kindje jongen meisje verrassing Afspraken 27 februari: intake vk - AnitaP termijnecho - Liefde88 28 februari: intake + termijnecho - Veer3 3 maart: termijnecho 20.30u - Miracle3 termijnecho - Elmo83 termijnecho - Me80 termijnecho - 3S3 4 maart: 2e echo - MissyM intake + termijnecho - Marjolein25 5 maart: intake - Melindy 6 maart: termijnecho - Shirley23 8 maart: combinatietest - Stay123 10 maart: controle vk - Miracle3 termijnecho- Mexxy controle vk - Stay123 11 maart: afspraak vk - mvRoosenMuffin termijnecho - Charlie11 termijnecho - Beepje 12 maart: nekplooimeting - Kim198 nekplooimeting - Amezen controle vk + nekplooimeting - Kim198 13 maart: termijnecho - Lijd 14 maart: termijnecho - mvRoosenMuffin termijnecho - Blije80 18 maart: termijnecho - AnitaP 24 maart: controle vk - Elmo 85 controle vk - Charlie11 26 maart: geslachtsbepaling - MissyM controle vk - Sonja1979 2 april: geslachtsbepaling - Niena01 3 april: controle vk - Yaisa 5 april: geslachtsbepaling - Kim198 17 april: 20 weken echo - Joo2 30 april: 20 weken echo - Niena01 * Aurin (4+5) * Renske76 (4+5) * Engeltje1972 (8+2) * Deesdees (7+5) * Annemie (8+3) * Daantjuh85 (7+2) Als je wat op de lijst wil hebben, graag even in kleur schrijven. Dan valt het mij op tussen alle andere berichten en voeg ik het toe!
Een mooie lijst hebben we, dames! Gelukkig al veel hartjes! Leuk dat er gister en vandaag een paar mama's waren die hier nog maar af en toe kwamen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! Er staan er nog een paar op de lijst die we hier maar eenmalig gezien hebben, volgens mij. Wachten we hun reacties ook af. Kim Vanaf ongeveer 12 weken kun je dat zien, of niet? En volgens mij is Niena de 'beheerder' van de FB club? Zou je haar een pb'tje moeten sturen. Wij hebben met de mei mama's 2012 ook een club op FB. Niemand anders kan dat op jouw FB terugvinden als je bij zo'n club hoort. Vrij anoniem dus! Of er moet net een bekende in de club zitten! Haha!
En oooooh.... Nog 1 nachtje!!! Word nu toch wel steeds zenuwachtiger, hoor! Pff.. Ook al was het 3 weken geleden perfect en horen we ongeveer 3 x per week het hartje... Eerst weer zien, dan geloven! Zoiets? En daarna ga ik gelijk m'n beste vriendinnen inlichten en m'n opa's en oma's en dan... Op fb maar. De wijde wereld in. Eng! Haha! Maar ook leuk. Dan is het echt echt.
Even van internet geplukt! Hoe werkt de nub-theorie? Vanaf elf weken oud verandert de richting van de hoek waarin je embryo zijn nub wijst. Bij een jongen wijst het uitsteekseltje dan meer omhoog, ongeveer in een hoek van dertig graden ten opzichte van zijn ruggengraat. Terwijl bij een meisje dit in een hoek minder dan dertig graden wijst, meer in het verlengde van haar ruggengraat.
Meiden, weer even moeten teruglezen. Sorry ben zo stikkapot elke avond na het werk. Wat een supermooie echo's weer! Echt al schattige minimensjes! Daantjuh: ik vond het zo rot om te lezen dat het is misgegaan. Ik wens je heel veel sterkte toe. Voor de lijst: 20 maart nekplooimeting
Gezien de vorm (dunne, witte streep) en de richting waarin de NUB wijst (toch wel enigszins naar beneden) zou ik zeggen een meisjes-NUB. Maar ik ben geen expert!
Wauw wat een mooie echoplaatjes zie ik allemaal voorbij komen... Gefeliciteerd meiden! Lekker genieten!! @ Liefde: ik zou ook zeggen een meisjes NUB. @ Veer: grappig dat jij het ook een soort van spannend en eng vindt om het wereldwijd bekend te maken... Heb ik hier ook last van... Aan de ene kant wil ik het van de daken schreeuwen, aan de andere kant vind ik het ook heel spannend. Hier afgelopen dagen beetje bij beetje vrienden ingelicht... Dat was wel weer heel speciaal. Ze reageren tot nu toe allemaal heel positief, gelukkig. Succes morgen met de echo...lekker zo vroeg! @ Daantjuh: nogmaals heel veel sterkte! Wel goed te horen dat de curretage meeviel... Nu alles een plekje geven. Hier nog steeds verre van fit... Lees wel mee, maar weinig puf om uitgebreid te reageren.