Zo een hoop bij gelezen... Lijst: wil ik ook af en toe wel bijhouden, alleen zit ik ook vaak op mn telefoon. Kan iemand mij dan wel vertellen hoe je die lijst moet updaten. Gewoon quoten en dan met dezelfde kleur iets bijschrijven? @ mams: wauw, wat een mooi buikje! Hier ook al zo iets. Verbloem jij het nu ook helemaal niet meer voor de buitenwereld? Ik nog wel. Komend weekend gaat het de wijde wereld in, en dan hoeft het niet meer voor mij Nekplooimeting: doen wij hier ook niet. Ik weet niet goed wat ik zou doen met een kansberekening, en de uitslag maakt voor ons niet uit. Zwangerschapsverklaring: hebben wij ook nog niet gekregen Jaaaaaa ... Vanavond de termijnecho!! Ben zo benieuwd naar ons beebje!! Gelukkig voel ik mij nu een stuk zekerder dan vorige keer, maar dat komt ook omdat ik al regelmatig thuis het hartje hoor en ik weet nu echt zeker dat ik ons beebje voel... Maar nog wel een beetje spannend of het goed gegroeid is. Heb pas om half negen de echo, dus moet nog ff wachten
Hallo allemaal! Ik lees druk mee hoor maar ben wat stilletjes geloof ik Wij hebben eind van de middag de termijn echo. Toch wel weer spannend, maar ook leuk Verder erg verkouden, maar voel me qua zwangerschap super goed (nogsteeds). Heb het idee dat de vermoeiheid alweer minder wordt. Eetlust had ik een tijdje niet, nu eet ik alles weer en snoep veel te veel Hier ook geen combinatietest. We hebben het niet uitgebreid over gehad. Van mij hoefde het niet, zou er alleen maar onzeker over worden. Van vriend hoefde het ook niet, dus verder weinig over gepraat. Zoon begint net met lopen, met wat hulp loopt hij de hele kamer rond dat is dus wel erg leuk. Naast het continu nee tegen alles zeggen... Hebben jullie het al over namen gehad? Wij hebben de meisjesnaam nog van bij zoon (hadden we al een aantal jaar zelfs). Jongensnaam blijft weer moeilijk.
Alle andere meiden met een termijnecho vandaag... Ook veel plezier. Hopelijk kunnen we vanavond allemaal mooie foto's spammen
Miracle nee verberg t nie meer! Is ook bijna niet te doen haha. Met mijn slanke lijntje draag ik eigenlijk altijd strakke kleding t zou nog erger opvallen als ik opeens een losse trui aan heb Alleen op me werk let ik op , cliënten vinden t lastig om met zo'n verandering om te gaan
We waren een weekje in Marokko. Getoured van Marrakesh naar Fes... Het was heel fijn, omdat het 22-25 graden was, maar ik vond de mensen zeer onvriendelijk... Dus erg genoten, maar het word niet nog een x Marokko voor ons!
Hier een kilo afgevallen (het eten in Marokko was ook niet lekker vond ik..) en mijn buik is nog vrij plat, niemand die het ziet! En dat terwijl ik er al 2 heb..
Miracle Inderdaad de allerlaatste lijst quoten (quote weghalen), alles staat al in de goede kleur, kun je niet echt iets aan fout doen. Wijzigingen van de meiden staan als het goed is in kleur, zodat het opvalt en die kun je dan zo toevoegen aan de lijst. Afspraken die geweest zijn, kun je weghalen. Veel plezier vanavond!! MissyM Welkom terug! Leuk gehad? E1987 Spannend weer, succes en plezier! Namen Nog niet echt serieus over gehad samen. Ik heb wel een meisjesnaam en jongensnaam in gedachten. Meisjesnaam vindt m'n man ook leuk. Die hadden we namelijk ook al bij de 1e en 2e op ons lijstje staan. Jongensnaam is hij wat minder weg van, denk ik.. Heb 'm weleens genoemd, maar kreeg weinig reactie. Haha! Maar m'n man zei pas al.. "Ga het nog niet over namen hebben, hoor! Tijd zat en we weten toch nog niet wat het is." En ik vind dat zo leuk, lekker dagdromen daarover... Haha!
Als dat zo was, was onze draak een meid geweest Over de meisjes naam waren we het in 10sec eens Jongensnaam hadden we al snel 2 namen (en met snel bedoel ik binnen een minuut), uiteindelijk rond 30 weken de knoop doorgehakt. De gene die het minste voorkwam in nl had het gewonnen Nu weet ik niet zeker of ik de tweede jongensnaam wel wil gebruiken eigenlijk. Meisjes naam blijft wel gewoon staan, maar ik ben gaan twijfelen over die jongensnaam... Binnenkort even weer aanstippen denk ik maar. Vandaag lekker op pad geweest om de laatste dingen voor komend weekend op te halen voor onze draak. we gaan dit weekend weg met mijn ouders, mijn broer, schoonzus en nichtje. Maar onze draak besluit uitgerekend nu een groeispurt te hebben, dus niet alles past even goed meer nouja, was ook geen ramp. heb nu alleen last van bandenpijn. vanavond verzet ik amper een pas meer
Hier een goede termijn echo gehad 1 dag kado gekregen, 21 september is nu de uitgerekende datum. Geen mooie foto, maar alles zat er op en er aan!
e1987 en Elmo: super fijn!! En ik vind het ook een prachtig plaatje!! Lekker genieten meiden! Ja... Nog 3 kwartier, dan mag ik ook Zin in!!
Hoe was het?? Moooie echo gehad??? Vandaag eindelijk na 6 weken de kracht gehad om weer te gaan zwemmen. Ben nu heeeeleeemaal kapot haha.
E1987: ik vind het een prahctige echo! Mams: wat een lekker schattig buikkie heb je al! Ik ben nog zo plat al een maand geleden Verklaring: ik krijg hem bij de 2e afspraak mee. Namen: ik was met Roos* blij dat ze een meisje bleek, want jongensnaam vond ik een ramp om te bedenken. Ik heb nu meerdere meisjesnamen die ik leuk vind, maar jongensnamen nog steeds niet zo gek van... Vandaag voelde ik voor het eerst de plopjes.. Werk viel me wel weer zwaar.
Daar ben ik weer... Het liep nogal uit. Maarrrrr ... Alles was helemaal goed. Ben zo blij! Het beebje bewoog enorm en ook deze keer voelde ik het kindje tijdens de echo bewegen en zagen we het ook tegelijkertijd op het scherm... Ze ging de orgaantjes ook al langs en dat zag er goed uit, ook bij de hersenen was echt al zo'n vlindervorm te zien. Zo bijzonder allemaal! Ik ben drie dagen vooruit gezet en nu dus 11 weken en 3 dagen, uitgerekend 19 september. En 2 mei hebben we de 20 weken echo. Kortom ik ben blij Hier pasfotootje van ons beebje.
Zwanger[/U][/B] ♥ gezien op de echo 8 september: ♥ Sonja1979 - 2e kindje 12 september: ♥ Lynn1302 (30) - 3e kindje 13 september: ♥ Liefde88 (25) - 3e kindje 14 september: ♥ Niena01 (27) - 2e kindje 15 september: ♥ Veer3 (28) - 3e kindje ♥ Tinebx (23) - 1e kindje ♥ Elmo83 (30) - 2e kindje 16 september: Moeder1987 (27) - 3e kindje ♥ Krullenboll (?) - 1e kindje 17 september: ♥ Knvs90 (23) - 1e kindje Solana (36) - 3e kindje ♥ 3S3 (28) - 1e kindje 18 september: ♥ MissyM (26) - 3e kindje 19 september: Debby1979 (34) - 2e kindje ♥ Me80 (?) - 1e kindje ♥ Charlie11 (26) - 1e kindje Leet25 (?) - 1e kindje ♥ Smikkel86 - 1e kindje ♥ Stay123 (26) - 1e kindje ♥ Maaik79 (34) - 2e kindje ♥ Miracle3 (32) - 3e kindje 20 september: ♥ Pommepom (27) - 1e kindje Niqi79 (34) - 2e kindje ♥ Suzanne88 (?) - 1e kindje ♥ mamanien (26) - 1e kindje ♥ Mexxy (27) - 1e kindje 21 september: ♥ Yaisa (30) - 1e kindje Bridgett (?) - 4e kindje ♥ E1987 (26) - 2e kindje - verrassing 22 september: ♥ Amezen (33) - 2e kindje 23 september: Tulp123 (22) - 2e kindje ♥ Mams1 (26) - 2e kindje - verrassing 24 september: ♥ Kim198 (31) - 2e kindje ♥ Lasas (28) - 1e kindje 25 september: ♥ Emmy32 (33) - 2e kindje 26 september: ♥ Beepje (32) - 1e kindje Anoniempie85 (28) - 1e kindje ♥ Lijd (23) - 1e kindje Mero 82 (?) - 1e kindje ♥ mvRoosenMuffin (27) - 2e kindje ♥ AnitaP (?) - 3e kindje Theebeeb (28) - 2e kindje 27 september: ♥ Melindy (28) - 2e kindje - verrassing Shirley23 (23) - 1e kindje ♥ GwoonAn (23) - 1e kindje ♥ Blije80 (33) - 1e kindje 29 september: ♥ GeoLilly (27) - 1e kindje ♥ Marjolein25 (29) - 3e kindje 30 september: Linnepinna (27) - 1e kindje ♥ Laupio (31) - 3e kindje jongen meisje verrassing Afspraken 4 maart: 2e echo - MissyM intake + termijnecho - Marjolein25 5 maart: intake - Melindy 6 maart: termijnecho - Shirley23 8 maart: combinatietest - Stay123 10 maart: controle vk - Miracle3 termijnecho- Mexxy controle vk - Stay123 11 maart: afspraak vk - mvRoosenMuffin termijnecho - Charlie11 termijnecho - Beepje 12 maart: nekplooimeting - Kim198 nekplooimeting - Amezen controle vk + nekplooimeting - Kim198 13 maart: termijnecho - Lijd 14 maart: termijnecho - mvRoosenMuffin termijnecho - Blije80 18 maart: termijnecho - AnitaP 20 maart: nekplooimeting - GeoLilly 24 maart: controle vk - Elmo 85 controle vk - Charlie11 26 maart: geslachtsbepaling - MissyM controle vk - Sonja1979 controle vk - Veer3 2 april: geslachtsbepaling - Niena01 3 april: controle vk - Yaisa 5 april: geslachtsbepaling - Kim198 17 april: 20 weken echo - Joo2 30 april: 20 weken echo - Niena01 2 mei: 20 weken echo - Miracle3 * Aurin (4+5) * Renske76 (4+5) * Engeltje1972 (8+2) * Deesdees (7+5) * Annemie (8+3) * Daantjuh85 (7+2) Als je wat op de lijst wil hebben, graag even in kleur schrijven. Dan valt het mij op tussen alle andere berichten en voeg ik het toe!