Hoi dames Iedereen met eenpositieve test gefeliciteerd Hoe voelen jullie je inmiddels hier gelukkig niet meer misselijk af en toe nog moe! Iemand hier die de nub theorie op me echo ziet?? Groetjes
Zoo ben ik weer!! Ik ga zo bij lezen) Heb me afgelopen dagen in de skull theorie verdiept en t lukt aardig.. dus wie wil dat ik bij iemand een gokje waag
Morgen heb ik weer een echo van mij mag je het dan proberen of je moet het al met de echo kunnen die ik met 9 weken had haha die staat bij mn fotos'
Joo aan de vorm van de schedel kan je kijken of t een jongen of meisje is.. hoe ver ben je op de echo?
Oke ben benieuwd volgende week geslachtsbepaling iedereen die wat denkt zegt een meisje ben benieuwd! Laat het weten zodra ik het weet of je gelijk had
Wat eem mooie echo Jo! Charlie bij mijn eerste moest ik t met 10 weken vertellen echt babybuikje Ben voor de rest slank en 1:58 Nu echt dikke buik zal vanavond foto plaatsen
Hoi meiden, hier slecht nieuws. ik verloor roze. Toen ik gisteren bij de vk was om te kijken kon ze geen hartje vinden. Meteen naar het ziekenhuis. Daar kreeg ik het slechte nieuws dat het hartje niet meer klopte. Ik heb vannacht een hele moeizame miskraam gehad. Het wilde niet zelf, dus ben gecuretteerd. Mijn beste vriendin blijft in ieder geval een paar dagen logeren om me op te vangen en te vertroetelen. miskraam met 10+5
Nee joh! !!!!!!! Pff wat zet je het rustig op papier. ...ik krijg tranen in mijn ogen voor je! Verschrikkelijk. ... wat een hel.....