Meiden stressen om wat je wel of niet voelt heeft echt geen zin net zoals blijven doortesten allee maar zonde van het geld.. klinkt mis lullig! Maar zekerheid heb je toch pas na de echo
Goedemiddag dames! Allereerst wil ik iedereen van harte feliciteren! Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen. Ik ben 30 jaar. Vorig jaar gestopt met de pil, en vanaf juni zijn we gestopt met condooms. Afgelopen jaar zijn we ook getrouwd. Inmiddels 7 rondes verder en op de wintersport had ik gister en vanochtend deze testen in m'n handen. Als het goed is ben ik vandaag 2 dagen overtijd en heb ik m'n eisprong volgens mij de 31e gehad. Volgens mijn eigen berekeningen zou ik rond 25 september uitgerekend zijn. Als we terug zijn van vakantie maar snel contact opnemen met de huisarts. Oja, dit is ons eerste kindje en ik vind het allemaal super spannend... Kwaaltjes heb ik nog niet echt heel duidelijk. Ben wel al vanaf een week voor m'n nod de hele dag een beetje misselijk, ik heb het steeds koud en sinds 4 dagen lijken m'n borsten voller.
Ik ben gestopt met koffie drinken en drink alleen nog maar rooibos thee. (zonder caffeine en Theeine) Maar dat valt hier ook op hoor... Ach lekker belangrijk.. vroeg of laat komen ze er toch achter... Verder niet zoveel symptomen hoor hier: gevoelige borsten zijn wel afwezig lage rugpijn en s avonds heel erg moe Ik ga vanaaf naar de vrienden van Amstellive, dus ben benieuwd hihihi.. Ook zonder drank.. Wordt een uitdaging
@KNVS90: Je hebt helemaal gelijk en klinkt helemaal niet lullig, maar het is denk ik gewoon voor iedereen anders. Na een mk met 9 weken en 5 dagen (waarbij ik al vanaf het begin merkte dat de testen langzamer opliepen etc) ben ik nu opgelucht dat ze mooi oplopen. Wil nog altijd niets zeggen, maar het stelt me een beetje gerust. Ik kan me heel goed voorstellen dat anderen juist onzeker worden van doortesten. Persoonlijk heb ik besloten dat ik alleen volgende week nog een keer test voor de échte knaller voor het 9-maanden dagboek! Hij was vandaag eigenlijk al knal, maar hij kan ook nog donkerder dan de C-streep en ik heb nog 1 test over dus...
ik wil eind volgende week ook nog een CB digitaal doen hoor.. Maar het is indd niet anders dan afwachten.. Nu maar zoveel mogelijk proberen te genieten.. Denk dat iedereen hier super onzeker is. Ik iig wel hoor.. Ik ga het ook echt pas geloven na 12 wkn. !
Ik heb ook wel een aantal testen gedaan hoor, had ze toch liggen.. Vanochtend m'n laatste, hoopte op een knaller en zie onder! Qua symptomen.. Ik voelde t al vanaf 5dpo.. Sindsdien heel erg rommelende darmen.. Vanochtend uit het niets diarree. Ook gevoelige borsten, sinds gister echt felle steken achter m'n tepels. Daarbij ook vroeg wakker sochtends en dan savonds weinig energie.. Kom maar op met die echo! Voor de lijst: 31 januari eerste echo
Het is indd voor iedereen anders. Zeker als je al eens een mk hebt gehad. Als je dan weer de pijntjes krijgt of situatie die hetzelfde zijn krijg je gewoon wat schrik! Ik denk dat dat wel menselijk is. En doortesten ja, als mensen daar nood aan hebben snap ik dat best! Ik heb in het begin van de week nog twee gedaan omdat ik eens een knaller wou zien! En omdat die action testen kei goedkoop zijn Je kan er inderdaad onzekerder van worden maar dan weet je ook wel vaak waar je aan toe bent! Hoeft ntrlk niet altijd iets negatiefs te betekenen als het niet snel oploopt maar kan je inderdaad wel onnodige angst bezorgen! Maar dan wil je daarna natuurlijk nog liever de tests zien oplopen. Ik snap wrm je dat zegt hoor , is niet lullig, maar ik snap ook wrm sommige mensen doortesten of zich zorgen maken. En dit forum is ervoor om daarover te kunnen prate ! Ikzelf test ook niet meer nu omdat als het foutloopt ik dat wel snel genoeg zal merken! En zolang ik niet bloed ben ik gewoon zwanger, maar zorgen maken zo vroeg in de zwangerschap is dood nrml. Sommige mensen kunnen er gewoon beter mee omgaan, en ik wou dat ik ook zo was hihi! Ik bedoel dit ook niet lullig hoor
Ohja ik zou persoonlijk ook niet zo lang doortesten, deed ik voor nod om te kijken of het goed bleef gaan maar vanaf het duidelijker werd was het voldoende voor mij. Als het oploopt is het goed , maar als je heel graag een knaller wil kan je doortesten maar dan mss na een week ofzo.... Want dag op dag kan teleurstellend zijn ja en dat is jammer en onnodige stress! Yaisa, mooie duidelijke testen hoor! Gefeliciteerd! Mooie knaller pommepom. Ja ik had tijd obstipatie en gissteeren ook diarree, lag aan heteten, en vndg ook nog een beetje! Darmen zijn nu ook gewoon zo gevoelig he. Reageren veel sterker dan anders door die hormonen
Ik had voor nod ook echt al dat ik direct naar de wc moést! Nu ook standaard smorgens had ik normaal ook nooit. Snachts of smorgens opeens klaar wakker heb ik nu al een week anders nooit behalve in mijn vorige zwangerschap haha
Ik wist het eigenlijk ook een week voor mijn nod. Ik kreeg ineens migraine. Dat heb ik zelden... maar als ik het heb, dan heeft het vaak met hormoonschommelingen te maken. De laatste keer dat ik het had was een paar dagen na de geboorte van mijn zoontje. En daar voor toen ik net gestopt was met de pil....
Ik voelde me niet anders als anders heb altijd last gehad van pms en daar leek het nu weer op, had nog in een ander topic gezegd denk dat ik gewoon reken op mijn ongie... Sliep wel wat slechter maar had de link nog niet gelegd tot ik testte! Ja tuurlijk ieder zo zijn keuze, snap best dat je een knaller wilt hebben maar wat net al was gezegd elke dag testen heeft weinig zin dat kan namelijk verklaren waarom ze niet zo snel oplopen... Maar verder kan je niet echt aan testen zien hoe het gaat want ken ook mensen die bijv een mk hebben gehad en toch nog positief testen ( KLOP HET EVEN AF OP TAFEL) want gun het het niemand hier! Onzekerheid is heel normaal dat heb ik hier ook maar probeer zoveel mogelijk te genieten... Vinden jullie de dagen ook zo langzaam gaan tot aan de echo poeeehhh.. minuten lijken wel uren hahahaha
Ooo ladies vind t zo leuk dat ik na lange tijd mij toe mag voegen aan dit lijstje. Ik wil alleen nog niet aan een bevalling denken hoor Het is alleen zo onwerkelijk dat het raak is bij ons....we zijn in de zevende hemel.... Wooohooooo
Ik wist t ook al... Had echt onwijs humeur! En dat had ik alleen toen ik de pil slikte ivm hormoon dalingen. Nadat ik gestopt was nooit meer sago. En nu ineens weer. Mijn vriend vond dat onzin maar toch was t zo!
Van harte gefeliciteerd beepje! Ik ben nu alle verloskundigen hier in de buurt aan het uitpluizen. Zou als het mogelijk is heel graag thuis in bad willen bevallen.
Enige wat ik vorige x heb geleerd is dat je je bevalling absoluut niet kan plannen! en als t zover is zal t je een worst wezen haha Van begin tot eind nog geen 2 uur dus had niet eens tijd om te denken
Zwangerschap : vorige keer geen pretje. Stress hoge bloeddruk ziekenhuis blegh! 41.4 wkn bevallen belachelijk! Haha ik was op... Maar ventje zou te klein zijn. Te klein? 4640 Gr. En 58cm was meneer! Bevalling was een eitje!!! (Ondanks de grootte!) Nu al zin in haha! Ik ben Zo moe!!! Heb avonddienst moet nog tot 23.00 Vandaag de kamer van ons zoontje omgewisseld met die van ons. Heeft hij meer ruimte en is alles al klaar voor deze uk als t goed gaat!