Even een klein berichtje van mij, wat mij betreft mag ik wel van de lijst, heb te weinig tijd en voel me ook helaas nogal vreselijk, ben heel veel misselijk en spuug ook vaak, ben ook opgenomengeweest met uitdrogingsgevaar. Nu Zofran en het gaat redelijk, maar geen enrgie te over...en spuug nog steeds af en toe. Goede nieuws is dat we gisteren een prachtige echo hebben gehad en ben een dagje verder volgens de meting! Hoop zo dat na 12 weken beter gaat!!
Hoi! Ik lees al een tijdje mee maar meld me nu ook aan. Wij hebben vandaag de tweede echo gehad voor de nekplooimeting, eerste keer afgelopen dinsdag was het meteen mislukt omdat het kindje verkeerd lag. De echoscopiste zag geen verdikte nekplooi. Kleine kans dat het foute boel is, gelukkig. Nu ik de 13 weken heb bereikt durf ik het ook openbaar te maken Ik voel me goed, ben gelukkig geen dag misselijk geweest Voor de tabel: Ik ben 33 jaar, 13 weken zwanger en het is onze eerste. De eerste afspraak bij de verloskundige is 31 maart. Veel geluk allemaal tijdens de zwangerschap!
Welkom nieuwe meiden! En dank voor de goede wensen voor vandaag Ze hebben gewerkt, we hadden een prachtige echo! De uitgerekende datum blijft staan op 28 september. Verder goede nekplooi en. .. een veelzeggende nub Het was heerlijk er was zoveel meer te zien dan bij 9 weken! Ongelofelijk hoe hard zo'n kindje groeit. Meteen vandaag lekker op mn werk verteld, zoveel ontzettend positieve reacties: heerlijk! Ik zit nog niet bij de Facebook groep maar nu helemaal vertrouwen dat t goed blijft gaan dus ik kom graag mee kletsen! Ook omdat ik merk dat dit forum met de tel. Toch niet echt optimaal werkt. .. Ff zoeken wie ik ook al weer moest pm'en Fijn weekend allemaal gewenst!
Mooie echo..!! Als je nieuwsgierig ben kun je je echofoto plaatsen in het Nub topic. Kunnen ze wellicht een voorspelling wagen... Wil je het weten?
Ha meiden, ik ben een tijd niet hier geweest.. Doordat ik erg moe ben geweest afgelopen weken had ik geen energie meer te komen forummen.. Gelukkig lijkt het nu langzaam aan wat beter te gaan.. Het is veel te veel om terug te lezen, maar vanaf nu probeer ik weer regelmatig langs te komen en mee te schrijven.. voor de lijst: 27 maart afspraak vk
Zwanger ♥ gezien op de echo 8 september: ♥ Sonja1979 - 2e kindje 12 september: ♥ Lynn1302 (30) - 3e kindje 13 september: ♥ Liefde88 (25) - 3e kindje 14 september: ♥ Niena01 (27) - 2e kindje 15 september: ♥ Veer3 (28) - 3e kindje ♥ Tinebx (23) - 1e kindje ♥ Elmo83 (30) - 2e kindje 16 september: Moeder1987 (27) - 3e kindje ♥ Krullenboll (?) - 1e kindje ♥ Stay123 (26) - 1e kindje 17 september: ♥ Knvs90 (23) - 1e kindje Solana (36) - 3e kindje ♥ 3S3 (28) - 1e kindje ♥ Tanja78 (?) - 1e kindje ♥ Firstone (?) - ? 18 september: ♥ MissyM (26) - 3e kindje ♥ Tulp123 (22) - 2e kindje ♥ Bailey2005 (33) - 1e kindje 19 september: Debby1979 (34) - 2e kindje Leet25 (?) - 1e kindje ♥ Smikkel86 - 1e kindje ♥ Maaik79 (34) - 2e kindje ♥ Miracle3 (32) - 3e kindje ♥ Mexxy (27) - 1e kindje 20 september: ♥ Pommepom (27) - 1e kindje Niqi79 (34) - 2e kindje ♥ Suzanne88 (?) - 1e kindje ♥ mamanien (26) - 1e kindje ♥ Kimmiej89 (25) - 1e kindje 21 september: ♥ Yaisa (30) - 1e kindje Bridgett (?) - 4e kindje ♥ E1987 (26) - 2e kindje - verrassing ♥ Me80 (?) - 1e kindje 22 september: ♥ Charlie11 (26) - 1e kindje ♥ Amezen (33) - 2e kindje 23 september: ♥ Mams1 (26) - 2e kindje - verrassing ♥ Lasas (28) - 1e kindje - verrassing ♥ Sythara (25) - 1e kindje 24 september: ♥ Kim198 (31) - 2e kindje 25 september: ♥ Emmy32 (33) - 2e kindje ♥ Beepje (32) - 1e kindje 26 september: Anoniempie85 (28) - 1e kindje ♥ Lijd (23) - 1e kindje Mero 82 (?) - 1e kindje ♥ AnitaP (?) - 3e kindje Theebeeb (28) - 2e kindje ♥ Shirley23 (23) - 1e kindje 27 september: ♥ Melindy (28) - 2e kindje - verrassing ♥ GwoonAn (23) - 1e kindje ♥ Blije80 (33) - 1e kindje 28 september: ♥ Marjolein25 (29) - 3e kindje ♥ Kim1903 (29) - 1e kindje 29 september: ♥ GeoLilly (27) - 1e kindje 30 september: Linnepinna (27) - 1e kindje ♥ Laupio (31) - 3e kindje jongen meisje verrassing Afspraken 18 maart: termijnecho - AnitaP combinatietest - Me80 20 maart: nekplooimeting - GeoLilly controle vk - Sythara wekelijkse echo - Kim1903 24 maart: controle vk - Elmo 85 controle vk - Charlie11 26 maart: controle vk - Sonja1979 controle vk - Veer3 27 maart: controle vk - Tanja78 controle vk - Pommepom 29 maart: geslachtsbepaling - Veer3 geslachtsbepaling - Stay123 31 maart: controle vk - Bailey2005 1 april: geslachtsbepaling - MissyM 2 april: geslachtsbepaling - Niena01 controle gyn - Mexxy 3 april: controle vk - Yaisa controle vk - Beepje 4 april: geslachtsbepaling - Tanja78 controle vk - Melindy 5 april: geslachtsbepaling - Kim198 7 april: controle vk - Miracle3 geslachtsbepaling - kimmiej89 9 april: pretecho - Yaisa controle vk - Stay123 controle vk - kimmiej89 controle vk - Lijd 16 april: vruchtwater punctie - Kim1903 17 april: 20 weken echo - Joo2 22 april: 20 weken echo - Veer3 30 april: 20 weken echo - Niena01 1 mei: 20 weken echo - Charlie11 12 mei: 20 weken echo - Lijd 2 mei: 20 weken echo - Miracle3 20 weken echo - Tanja78 30 mei: controle vk - Lijd * Aurin (4+5) * Renske76 (4+5) * Engeltje1972 (8+2) * Deesdees (7+5) * Annemie (8+3) * Daantjuh85 (7+2) * mvRoosenMuffin (10+5) Als je wat op de lijst wil hebben, graag even in kleur schrijven. Dan valt het mij op tussen alle andere berichten en voeg ik het toe!
@bailey2005: in je bericht was het niet geheel duidelijk wanneer je uitgerekend was. na wat rekenwerk meende ik dus 18 sept. Klopt dit?
Leuk! Ik bleek op de termijnecho 2dagen verder te zijn, komt wel overeen met mijn idee dat ik een vrij vroege innesteling had (weet eisprong exact)
Angelsounds Hier luisteren we 2 a 3 keer in de week even. Wordt steeds duidelijker en vanmorgen ook.. Gelijk gevonden! Hij of zij lag niet stil!! Ook leuk om te horen. Baby voelen Af en toe voel ik hele lichte kriebeltjes. Leuk!! Eerste voelde ik met 16 a 17 weken en de 2e dacht ik af en toe al vanaf 13 weken ofzo te voelen, maar twijfelde ik.. Zo vroeg?! Maar dat was het achteraf zeker! En nu dus ook... Heerlijk!
Lijkt me zo bijzonder om de baby te voelen! Ik weet dat je het bij een tweede of volgende kindje eerder kan voelen, en had gelezen dat dat komt omdat je het eerder herkent.. Dus heb al heel wat tijd geconcentreerd doorgebracht, maar nee niets te voelen. Vond het zo bijzonder met de echo dat dat mensje daar lag te spartelen zonder dat ik dat voel..
Heb vorige week ook de angelsound gekocht. Ben er heel blij mee! Eerste x was even zoeken, Maar nu snel te vinden. En ook goed te horen.
Ja, als ik dat gekriebel voel, ga ik ook stil zitten of liggen en er op letten.. Vervolgens gebeurt er niks meer. Haha! Het is nog heel licht, bij de oudste dacht ik ook echt.. Dit is de baby! Ik vind het (nu nog) het voelen alsof iemand van binnen met z'n vinger heel zachtjes langs m'n velletje ging. Kietelt soms een beetje. Soms als een luchtbelletje. En verder in de zwangerschap worden het echte plopjes en daarna schopjes. Of schoppen. Hahaha!
AnitaP Oh, jij was dat! Was inderdaad benieuwd naar degene die 'm besteld had.. Fijn dat je het hartje thuis gehoord hebt!