Blije, Wat leuk!!! Gefeliciteerd... dacht je zelf ook een jongetje? Nu kun je toch nog even lekker shoppen. Hadden ze in het ziekenhuis nog meer nieuws? Aurin, super! Gefeliciteerd wat super fijn!
ik heb heel af en toe met na het plassen (sorry) met het afwegen (nog een keer sorry) een heeeeeel klein beetje bruin. Altijd maar 1x. Hebben jullie dit ook wel eens?
Kimmiej weet je al waar je placenta ligt? Soms ligt placenta laag en kan dat oud bloed veroorzaken Als je je zorgen maakt is t niet zo gek om de vk te bellen hoor
ik weet niet waar me placenta ligt. Ik gok vrij goed aangezien het hartje altijd heel snel gevonden wordt. Heb je daar iets aan?
Kzeg ook niet dat dat zo is he ben geem dokter maar dat zou een verklaring kunnen zijn. Is echt niet gek om je vk te bellen voor advies
Aurin, wauw.... Gefeliciteerd! Hopelijk blijft het deze keer gewoon goed gaan en kunnen jullie in november jullie baby lekker in de armen houden! Dames, zijn jullie ook af en toe kortademig? Vanmorgen ging ik met zoonlief op de fiets naar de winkel (nog geen 5 minuten fietsen). Vervolgens de winkel in..... En na afloop kom ik bij de fiets en ben ik me toch kortademig. Heel vervelend. Dus even rustig geprobeerd op adem te komen en vervolgens weer naar huis gefietst. Echt op adem kom ik nu pas....zittend op de bank met zoonlief die Teletubbies kijkt.
Liefde88 Gefeliciteerd met jullie zoon! Leuk!! Aurin Wat een goed nieuws!! Van harte!! Duim voor je dat het dit keer allemaal goed gaat! Elmo Soms nog.. Heb het voornamelijk de vroegere weken gehad.. Pff, bekaf als ik op school aan kwam. En dan meteen een opvlieger erbij.
@elmo ik heb het ook. Merkte al vrij snel dat de trappen op erg lastig ging en dat ik buiten adem boven kwam. Ik heb nu ook af en toe dat ik opeens geen lucht krijg ofzo. Maar dat is snel weer weg.
Hi! @Elmo: Ik heb het ook! Bah.. heel naar. Had het ook in de zwangerschap van mijn dochter en ook nu weer veel last van. Ik krijg daardoor snel hyperventilatie. X
Oei dat is naar...hyperventilatie. Zover komt het bij mij niet gelukkig.. (of althans nog niet). Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje heb ik er pas op het laatst pas last van gehad (toen de baby zo ongeveer mijn hele buik vulde). Zou ik dan toch gelijk hebben, dat dit een meisje is?
@Elmo: Wie weet! Ik weet nog niet wat deze beeb gaat worden, maar ik gok een jongetje, ookal heb ik ALTIJD gedacht mama te worden van 2 meiden
even ego... BANDENPIJN! Na lang zitten kan ik bijna niet rechtop staan. Waar dat ineens vandaan komt? Wat is het hier ongezellig rustig de laatste paar dagen
Veel van de meiden hangen rond op fb, als ik het goed begrijp misschien is het daarom hier zo rustig. lastig hè die bandenpijn! rustig aan doen kim 198, maar wel blijven bewegen. vaak trekt de pijn dan wel weer weg. gefeliciteerd aurin! hopelijk mag je in nov ook een kleintje vasthouden. dat buitenadem zijn ken ik ook, Elmo. af en toe nog steeds last van. maar dat komt hier nu deels ook door verkoudheid waar je amper wat tegen kan doen... zo nu ff verder met eten koken... mijn eetlust is trouwens nog steeds niet helemaal terug. als ik eten ruik ben ik gewoon al te vol om dan nog wat te gaan eten. ik dwing mezelf wel, maar lekker vind ik het (warm) eten nog altijd niet.
Het is idd wat rustiger de laatste dagen. Ik zit niet op dat fb van hier...Wij hebben over 2 weken geslachtsbepaling. ..ben zooooo benieuwd
Pfff.... Ojee... Ik hoop heel hard dat ik last heb van beginnende zwangerschapsdementie.... Maar ik ben mijn trouwring kwijt. Normaal doe ik mijn 2 ringen tegelijk af. Nu kwam ik er vanmiddag achter dat ik nog maar 1 ring om heb en dat mijn trouwring ontbreekt. Ik heb al op de vaste plekken gekeken..... Ik ben zo bang dat ik hem buiten verloren ben.... Wat betreft FB, sinds kort zit ik daar ook...maar op de een of andere manier kan ik beter nicknames onthouden dan echte namen. Haha! Dus ik klets hier ook nog gezellig mee!