Ik wil gewoon in het ziekenhuis bevallen, waarschijnlijk toch onder medische indicatie en daarna lekker naar het kraamhotel..
Hahaha nee een bevalling kun je inderdaad niet plannen. geen tijd gehad om iedereen te bellen etc moest onverwachts naar het ziekehuis, (vruchtwater gepoept) bevalling heeft precies 24 uur geduurt en ik hoop toch echt dat het dit keer wat sneller zal gaan en een stuk beter zal gaan verlopen.
hier ook weer de kwaaltjes van: Hoofdpijn ( vooral in de avond) Snel geïrriteerd Het gevoeld dat me borsten groter zijn. Veel moe Moest ook van mijn man testen want die zij dat ik weer niet te genieten wat want normaal ben ik niet zo haha En nu ben ik ook moe, kleine de fles geven en lekker tukken. Ajuuuu!
Hier ook tot 22:00 gewerkt was half 11 thuis nu even uit puffen, morgen ga ik naar body worlds onwijs veel zin in, lijkt met super intressant!
Hier ook onrustige slaap... Dacht leuk heb nog action test... Krijg ik een tuur streep 😮😔nu dus in de stress?? Niet dat t helpt maar ga straks toch nog test halen.. Hoop niet dat t afneemt!!!
Nee joh Aurin t zal heus wel aan de test liggen. Zo goedkoop zullen ze heus wel eens een foutje hebben Snap dat je een nieuwe wil doen voor de zekerheid
Tuurlijk kan dat! Mijn ochtend urine is ook flut. Gister met me kruidvat niks Smorgens geplast toen niks gedronken en daarna nog x geplast dan is t veel geconcentreerder Plaats anders ff foto
Alweer thuis Aurin?? Kv knalde gisteren bijna terwijl action soort blijft 'steken' die heeft een grens denk haha
Ik had vanochtend (een week over tijd) deze testen. Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik denk dat ik nu wel durf
Hi meiden, @Aurin : Die action testen zijn hartstikke goedkoop, dus her en der zal er wel een foutje tussen kunnen zitten. Ze lopen volgensmij sowieso minder hard op. @kwaaltjes: Nog steeds geen pijn in m'n (.)(.), al lijken ze misschien een heeeel klein beetje gevoeliger. Vanmorgen wel misselijk in de auto en ook misselijk na een bakje koffie, maar niet heel erg. Gewoon een vaag misselijk gevoel, dat snel weer wegtrekt. Hoef er zeker niet van over te geven gelukkig! Bij DL nooit misselijk geweest en hoop dat me dat deze keer ook bespaard blijft! x