Prachtig al die beginnende buikjes! En lasas ondanks adat je je zo ellendig voelt is er toch iets moois aan het groeien!
Ooohhh wat leuk die buikjes! Dan kan ik natuurlijk niet achterblijven!. Deze foto is van 14 weken. Oh Ik ben zo zenuwachtig... Om 11 uur hebben we de pretecho. Kijken of mijn sterke gevoel voor een meisje goed is. Vannacht droomde ik dat de afspraak niet door ging, ik kon niemand bereiken daar en kon hard huilend weer naar huis haha. Ik hou jullie op de hoogte. Zal weer even wat vaker proberen te schrijven (schaam)
Wat leuk, al die buikjes! Hier een beetje baaldagen...ik heb een blaasontsteking, dus voel me al een paar dagen niet heel lekker. Zondag twee keer een harde buik gehad. Waarschijnlijk door de blaasontsteking. Nu aan de antibiotica. Vorige zwangerschap heb ik dit ook twee keer gehad. Wat betreft dat resus c negatief: ik kreeg van de verloskundige een info boekje hierover. Maar moet het nog eens rustig doorlezen.
Vd week weer avond in zh doorgebracht ivm ontsteking van de lijn. Lijn is eruit en moet gaan bewijzen dat ik het zonder kan...... Morgen belt de gyn weer en volgende week de diëtist en moet ik naar de gyn. Ik voel me vrij redelijk, er zijn dagen dat ik maar 2 keer spuug, maar ook dagen van 10-20 keer. Ook heb ik momenteel koorts wat ik in de gaten moet houden ivm ontsteking vd lijn, anders weer opname en antibiotica via t infuus. Buikje groeit wel, aan die dingen hou ik me vast Mooie buikjes meiden! Veel plezier met de echo lynn! Elmo, wat onwijs vervelend, hoop dat ab snel aanslaat!
Spannend.!!! super leuk ben erg benieuwd. Ik mag pas over 1,5 week maar ben ook ongeduldig haha. Ben benieuwd of je gevoel goed zit..!!
Joehoe!! Hier ben ik ook weer! Na de echo weinig geschreven hier, maar zijn ook net de dagen dat ik werk. En ja, dan is het zo etenstijd, bedtijd voor de kinderen en ben ik ook kapot! Controle vk Gister gehad en alles okee. Bloeddruk prachtig laag weer, 110/50. Ze waarschuwde dat het even kon duren voor ze het hartje zou kunnen vinden. Maar nee, ding erop... En ja, hoor!! Daar was 'ie al!! Buikfoto's Wat leuk!!! Heb er ook gelijk eentje gemaakt met m'n telefoon. Ik vergeet het steeds........... Echofoto's Ga ik zo ook even showen! MissyM en Miracle Grappig dat onze gevoelens qua 3e kindje en geslacht zo hetzelfde zijn! Is wat, hè... Nu wel benieuwd of jullie weer jongens krijgen of toch een meisje!! Wij zijn al helemaal aan het idee gewend! 3 zoons... Stoer!!! Onze 2 jongens zijn zo verschillend, zal deze dan nog weer totaal anders zijn?! Enige is... We gaan nooit een dochter krijgen. En dát vind ik ook niet erg! Maar..... Hoe zou een meisje van ons er hebben uit gezien? Goed, zullen we nooit weten, dus niet aan denken. Haha! Nu lekker brainstormen over de naam! Wordt moeilijk! Heb er maar een die leuk vind. Lynn1302 En, hoe was de echo? Spannend hè? Klopte je voorgevoel? Lasas Jeetje zeg! Genieten van de goede dagen dus maar! Pfff.... Zo heftig allemaal. Zonder lijn misschien wel fijner? Als het zo kan blijven tenminste. Je buikje groeit inderdaad mooi door!! Elmo Beterschap!