pfff gister naar de vrienden van amstel geweest.. Wat een uitputtingsslag.. Half 2 thuis en om 07:00 ging mn wekker weer.. wordt een heftige dag denk ik.. Mn borsten zijn trouwens wel minder pijnlijk. Gister was het ineens bijna weg. En nu zijn ze wat gevoeliger, maar niet super pijnlijk meer. Hebben jullie dat ook? Gisteravond voor het eerst echt misselijk. En al die bier adem in Ahoy.. Bah bah.. wat meurt dat zeg
Oh bij mij was de actiontest goed!! Mijn borsten zijn ook nog steeds minder gevoelig gisteren begonnen ze weer wat meer pijn te doen, maar nu echt bijna nie! Maar ik ben gaan slapen en wakker geworden met heel harde buikpijn in mijn onderbuik, nie normaal...
Kim ik ben ook aardig kwaalloos en hoop dat eigenlijk te blijven! Je hcg is met 7 weken bijv torenhoog dus helemaal wegblijven zal t niet
Mijn action test knalde wel helemaal, op 12 dpo al. Ik heb ook geen oog dicht gedaan vannacht, heel onrustig geslapen, verschrikkelijk. Ik merk dat mijn bh nu wat krap begint te zitten hihi.
Niet om te beangstigen maar ik het met action wel knaltesten. Zelfs voor nod. Maar waarom wil je nog testen je bent toch gewoon zwanger. Ga je zelf nou niet onnodig bang máken. Nieuwe zwangeren Welkom en gefeliciteerd
Beepje knallen vind ik teststreep donkerder dan controle streep dat was bij kruidvat gister bijna maar bij action niet hoor ja na 24u opdrogen haha
Hier zat mn bh ook al krap heb lekker van die sportbhs gekocht bij de action, helpt ook goed tegen de pijn snachts kan er amper op liggen... Vandaag voor het eerst heerlijk geslapen
@Slapen: Ja vreselijk. Hier iedere ochtend tussen 05.00 en 06.00 klaarwakker, nadat ik de raarste dingen heb gedroomd. 's avonds om 22.00 gaan (op de bank) de lampjes bij mij al uit. Probeer wakker te blijven, maar m'n ogen vallen dan echt dicht. Snap niet dat mijn boobs nog niet pijn doen. Wanneer begon dat bij jullie (voor diegenen die er al last van hebben? )
Kim niet zo druk maken. Voor nod had ik helemaal scherpe steken in mijn borsten nu al dagen niks Wordt je niet minder zwanger van
Nieuwe zwangeren: welkom en gefeliciteerd!! Aurin: ik hoop dat het echt aan de Action test ligt en dat je dadelijk alsnog een mooie knaltest hebt! Daan: kan het me voorstellen van die vieze bierlucht haha. Dat was een kort nachtje voor jou dan, hopelijk kan je vandaag een beetje bijkomen. Ik heb gisteren gebeld met de vk en ik krijg 30 januari de eerste echo, ben dan 6 weken en 5 dagen. Hopelijk zien we dan een mooi kloppend hartje! Ik voel nog steeds weinig tot niets. Wat ik voel is echt te verwaarlozen. Wat zal ik blij zijn als ik over 2 weken een goede echo heb, dan kan ik er iets meer van gaan genieten hoop ik. Voor het lijstje: echo 30 januari 2014
Ik had het al na mn eisprong, had ik ook terwijl we niet zwanger waren.. terwijl mijn vriendin het pas met 4halve maand kreeg dus verschilt gwn per persoon! Die rare dromen heb ik ook hahaaha, ik was ontvoerd door cowboys en indianen whahhaa
Ja dat klopt idd, dat was bij ook niet, maar viond hem voor 12 dpo al knallen zeg maar, en was gewoon al superblij dat er ineens een streep stond.
Omdat ik in t zkh loop heb ik daar gisteren bloed geprikt en die was ook positief gelukkig. Volgende week moet ik opnieuw prikken om te kijken of de waarde mooi gestegen is. Hoe is het met jullie misselijkheid? Ik heb meer last van middag en avondmisselijkheid zeg maar.
Nou geen knal test... Maar een oke test... Even duidelijk als 2 dgn geleden maar nu dus met 2 uur gespaarde urine.. Maak me Zorgen..