16 - 30 september 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Artife, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Dat traplopen heb.ik ook, ik doe het geel langzaam omdat ik niet anders kan hehe! Die hoofdpijn is wel lastig!!

2. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Lasas, ik lees in je handtekening dat je regelmatig bloedverlies hebt, nu nog steeds?

3. Miracle3

Miracle3 Actief lid

17 jan 2014
    317
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Tanja: Wat balen zeg van die galstenen! Dat schijnt heel erg pijn te kunnen doen idd. Bah... een operatie tijdens je zwangerschap... daar zit je natuurlijk niet op te wachten! Sterkte hoor!

@Kimmie: Spannend!!!!! Ben heel benieuwd!

@Sonja: Gelukkig weet je nu de oorzaak van je buikpijn. Hopelijk werken de meds snel en ben je gauw van je buikpijn af!

@Pommepom: gaaf bolletje, leuk om te zien!

@Marjolein: vervelend van je hoofdpijn, zal inderdaad heel goed vanuit je nek kunnen komen. Je kunt idd de fysio er even naar laten kijken!
    Hier trouwens ook bekaf na het traplopen... bizar!

@Mams: succes met je drukke werkweek! Trek je dat nog goed?

Hier net weer door de keuring :)
    Bloeddruk 130/55: wat mijn nare gevoel 's ochtends verklaard.
    Verder lag mn buik mooi op schema. Baarmoeder komt nu tot aan mijn navel. Dat is al best wel ver, maar ik schijn een lage navel te hebben (navel zit niet precies in het midden van m'n buik), dus dan klopte het weer goed.
    Verder weer het hartje duidelijk gehoord en het beebje bewoog echt naar het apparaat toe ;) ♡♡♡ ;)

4. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    En kimmiej????

5. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    It's a babyboy...(L):D

6. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Hoi hoi allemaal,

Door omstandigheden hier ff niet meer geweest.
    Nu kreeg ik dit weekend ook nog eens lage rugklachten en buikklachten. Had wat last van obstipatie. Eindelijk gister goed naar de toilet kunnen gaan en sindsdien bloedverlies!
    Bah wat is dat naar! Vanochtend gelijk verloskundige gebeld. Kon gelukkig gelijk terecht voor een check. Het was allemaal goed, nu hopen dat het bloedverlies gauw minder wordt.

Wat leuk dat er een aantal al weten wat het wordt! Hier nog ff wachten tot 6 mei 20 weken echo. Vergaat het verder hier iedereen goed?!

7. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    450
    23
    18
    NULL
    NULL
    Leuk dat jullie een zoon krijgen!! Had je het verwacht of had je geen voorgevoel?

8. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    ECHT!?!?!?!? WAT LEUK!!! :D:D:D gefeliciteerd!! dacht je zelf ook dat het een jongen zou zijn? :D

9. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    450
    23
    18
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat bloedverlies, Anita. Gelukkig dat de vk heeft gezien dat alles goed is, maar kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt. Sterkte met je rug- en buikklachten. Niet leuk :(

10. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn verloskundige afspraak is verplaatst van 9 april naar 8 april

11. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik dacht zelf een meisje, mijn man een jongen en die had gelijk haha:D

12. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Leuk Kimmiej,

Jongens zijn leuk!!

13. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Hier alles goed trouwens. Heb weinig van me laten horen maar lees wel mee!!
    A.s. donderdag pas weer controle, vorige week wel het hartje gehoord bij de rondleiding in het ziekenhuis.
    Ik ben weer wat meer moe, dus zo nog even een middagdutje doen samen met ZL.
    Ik heb een sterk voorgevoel dat het een jongen is, maar ben nog steeds van mening dat ik het niet wil weten, nog een verrassing dus :)

14. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Wat naar! Fijn dat je gelijk terecht kon. Hopen dat het bloedverlies nu wegblijft. Sterkte en rustig aan!

@kimmiej, leuk!!!

15. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Ja blijft aanwezig, wel minder gelukkig dan vorige week, maar blijft aanwezig helaas. Moet wel echt inlegkruisje indoen om het op te vangen....
    Al meerdere keren onderzocht, kunnen niks vinden, dus vertrouw erop dat t goed gaat. Als het meer word kan ik direct weer langs komen.

16. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Kimmiej Gefeliciteerd met jullie zoon!!!! Leuk!!

Tanja Vandaag weer controle voor je galstenen? Wat naar, zeg! En waarschijnlijk opereren.. Brrr...
    Maar het kan!!
    Ik kreeg tijdens de 1e zwangerschap met 20 weken een blindedarmontsteking. Zou ook geopereerd hebben, maar de pijn bleef bij mij beperkt, niet continu heftig, ook waren de ontstekingswaarden niet super hoog. Een sluimerende ontsteking... Dus steeds in de gaten gehouden en moeten bloedprikken. Na de bevalling totaal geen last meer van gehad!
    Sterkte ermee, jij!

AnitaP Misschien kunnen ze je iets geven als je weer zulke obstipatie krijgt? Dit is natuurlijk ook niks...

Lasas Ligt je placenta onder?

17. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Traplopen Heb ik ook. Anders dan gewoon lopen of fietsen (al merk ik dan ook dat de conditie die ik had, verdwenen is).
    Traplopen is heel vermoeiend.

Miracle Fijn dat alles goed was vanmorgen!
    Ook een lage bloeddruk dus. Ken het.. Soms best lastig, maar goed.. Beter zo dan andersom.

Lijst Even een eind terug zoeken volgens mij.....................

18. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Nee ligt achter en niet laag. T is vervelend, maar ben t al beetje gewend nu. Alleen bij meer of stolsels is het stress hier, gelukkig kan ik dan meteen langs komen.

19. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Nachtje weg Hebben we trouwens echt van genoten! Heerlijk even met z'n 2tjes!
    Vrijdag was het wel droog, maar vond het vrij fris. Lekker geshopt voor m'n mannen. :D
    De volgende dag shoppen en terrassen afgewisseld. Lekker in de zon!!

Helaas wel last van bekken gehad, vooral vrijdag. We zijn naar het zuiden des lands gereden, file onderweg, dus ruim 2,5 in de auto. Na nog geen uur kreeg ik al last.. Dus met shoppen daarna blij dat ik in beweging was! Al is geslenter ook niet alles..
    Maar (lang) stilzitten en -staan is een no go.

Ik heb de vorige zwangerschap ook last gehad en had daarom bekkentherapie. Heb de oefeningen nog en er al bij gepakt. Toch binnenkort maar gewoon weer een afspraak maken!

20. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Soms lees of hoor je dat vaker inderdaad... Zal dan wel goed doorbloed zijn. Kan me voorstellen dat het niet altijd prettig is!

Deel Deze Pagina