Jeetje Anita, Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik ga hard voor je duimen..!! Heel veel sterkte..!
Jeeeetje anita! Wat en naaar bericht. Weet gewoooon niet wat ik moet zeggen. Ik ddenk aan jou en de baby, dat alles goed mag aflopen. Wat een rotnieuws zeg. Heeel veeel sterkte.
Ach nee Anita, wat een verschrikkelijk nieuws. Heb er kippenvel van.. Heeel veel sterkte voor jullie gewenst, wat zal dit verschrikkelijk moeilijk zijn. Ben je al het vruchtwater kwijt of is er nog wat over? Nogmaals heel veel sterkte
Anita Ach nee.......... Wat erg voor je!! Ik krijg gelijk flasback. 2 jaar geleden overkwam een van onze beste vrienden dit! Zij was rond 17 weken en 2 dagen... Als je meer wilt weten, mag je me een privé berichtje sturen, meid! Een ding.. Zij is bevallen van een prachtige dochter na maaaaaaanden van stil liggen in het ziekenhuis en thuis (alleen naar de wc en af en toe douchen, zoontje woonde voornamelijk bij opa's en oma's daardoor). Hun meisje is in november 1 jaar geworden. Echt een wonder!!! Was een zenuwslopende tijd.. Onzeker, want artsen weten het ook niet echt, kunnen niks voorspellen natuurlijk. Veel ervaring op dit gebied is er ook niet.. Bij haar zat er een scheurtje bovenaan waarschijnlijk, waardoor ze af en toe vruchtwater verloor, maar het maakte gelukkig voldoende aan. Nog een heel verhaal, sorry, misschien zit je daar wel helemaaaal niet op te wachten.. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte!!! Ik duim voor jullie!!
Koorts is gelukkig gezakt en buik blijft rustig. Ik mag vanmiddag naar huis met antibiotica tabletten. Thuis rustig aandoen en afwachten. Vrijdag weer controle bij de gynaecoloog. Het kan 2 kanten opgaan. Er zijn gevallen bekend waar het wel goed blijft gaan. Maar de kans is wel klein. Ben blij dat ik naar huis mag, maar die onzekerheid is ook slopend.
Fijn dat je geen koorts meer hebt en naar huis mag! En dat je buik rustig is! Doe heel rustig aan, hè...... Zet 'm op!
Fijn dat je naar huis mag maar jeetje vind niet niks... Misschien topic openen in zwangerschap voor iemand met ervaring?
Jeetje wat heftig! En eng lijkt me.... Fijn dat je naar huis mag! Veel sterkte in elk geval! Ik ga voor je duimen!