@Aurin: ik snap dat je je zorgen maakt, maar door zorgen maken is nog nooit een miskraam voorkomen... Probeer het los te laten. Makkelijker gezegd dan gedaan: I know! Bel anders even naar de vk en geef aan dat je vreselijk in spanning zit. Misschien mag je bloedprikken of kunnen ze je op een andere manier geruststellen. Knuffel
Jullie zijn druk hier... Niet meer testen Auri.. Maar ik zou het ook doen.. die onzekerheid he... Ja het was super leuk! Alleen het duurde iets te lang, maar meer omdat ik savonds echt compleet instort. Ik was met collega's. En ik was indd de bob.. Maar pfff wat was het lastig. Ik zei dat ik med. slikte en mocht er bij geen alcohol drinken, maar daar hadden zij geen boodschap aan hoor.. Ach Daan.. 1tje kan geen kwaad toch?! En zij weten hoe ik ben. Ik ben echt een drank orgel... Maar ik heb me er doorheen geslagen.. En ik moest huilen bij Marco borsato.. HUHHHHH Hahahahahahahah
Ik nam/neem drank op feesten met veel mensen gewoon aan ze hebben dan echt niet door dat je er niet van drinkt hihi Aurin als je ff foto plaatst kunnen we je misschien gerust stellen!
Aurin zulke testen had ik voor mn NOD, zn gwn goed mischien ben je wat korter zwanger vanwege een late innestelling? Mijn zus testen pas 7dagen na nod positief dus maak je niet druk lkkr zwanger!
Zit ook pas 3 dgn na nod.. 14e zou m'n nod zijn. Heb 8/9e innesteling gevoeld.. Altijd cyclus van 31/32/33 dgn. 31 dec eisprong gevoeld (fijn alles voelen haha)
Ik had zon test 4dagen voor NOD maar een vroeg ei gehad en denk ook innesteling, 2dagen na NOD een knaller! Maar wat al was gezegd ze lopen mooi op en per persoon verschilt het gwn kwa hcg!!
Ja ik geloof dat ik met 6 weken al een echo krijg maar dat hoor ik nog. Dat zou iig super zijn, dan ben al iets gerustgestelder als alles goed is.
Hier met 7weken eentje in het zknhuis! We waren net op de valreep voor de mmm zwanger geraakt Fijn jij met 6weken hoop dat het je wat rust kan geven dan.. liefs
ik ook met 7.3... hoewel het ziekenhuis zei dat ik dan 8.1 weken ben.. Maar dat denk ik niet, want weet precies wanneer mn ei was. Nog 2.5 week... DUUUUURT LANG !!!