16 - 30 september 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Artife, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Jeeh nog een jongen..!! Gefeliciteerd..!!

2. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Wauw....super gaaf..manlief heeft net ook t ukkie gevoeld. Was druk aan het schoppen en bewegen en met wat geduld kon hij het ook super goed voelen...:):D

3. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk joo!

Bijzonder he kimmiej! Wij hadden het vorige week, daarna niet meer, dus ging al twijfelen.. Maar gister weer vanaf de buitenkant gevoeld.. Zo mooi!!

4. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Leuk joo!!

Gaaf he dat buitenkant voelen
    Placenta ligt voor maar daar trapt hij of zij gewoon door of omheen
    Vooral smorgens

Savons is buik voller en meer gespannen

5. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Wat gaaf dat jullie t al zo goed voelen zeg! Hier voel ik af en toe iets, maar vraag me sterk af of dat de beeb is of borrelende darmen, haha!

Verder gaat t hier wat beter qua spugen en misselijkheid, eindelijk!!
    Wel stond ik vanochtend weer op met bloedverlies, we kijken t nog maar even aan en anders weer retourtje zh... Heb ook wat krampen weer in buik en rug.... Die beeb houdt ons lekker bezig aldus ml.

Allemaal fijne paasdagen!!

6. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Gister een duidelijke schop ofzo gevoeld. Heel leuk! Wat bewegen voel ik ook wel bijna dagelijks

7. Pino83

Pino83 Actief lid

21 jan 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan niet wachten tot ik haar kan voelen lijkt me zo bijzonder!

8. Pino83

Pino83 Actief lid

21 jan 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ze zei al dat de kans heel klein was, dus ga ik daar maar vanuit en anders komt het ook wel goed met de prikken neem ik aan?

9. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Fijne pasen!!

Lasas hoe is t nu?

10. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Gister avondje in ziekenhuis doorgebracht, echo was goed, inwendige echo ook goed, cervixlengte was gelukkig nog ruim. Wel veel pijn met zowel echo als eendenbek, met eendenbek zagen ze wel bloed en roodheid. Placenta leek wat te bloeden, ws bij omhoog komen van de placenta door groeiende baarmoeder. Ip nachtje blijven ivm veel bloedverlies en stolsels, maar mocht uiteindelijk naar huis ( ben zelf vpk) en me vanochtend weer gemeld. Vanochtend zag t er rustig uit, wel nog steeds bloed. Advies; rust, Rust, rust! En de volgende keer bij bloedverlies gewoon direct bellen ipv zelf zusteren.....

11. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Jeetje, wat een molen moet je doorheen zeg...
    Lekker rustig aan doen...;) Komt vast goed..!!

12. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Het is heftig en onzeker, maar worden enorm goed begeleid door de gyn en we zijn blij en gezegend dat de kleine het wel steeds zo goed doet. Uiteindelijk gaat t om de beeb, ik red me wel.

13. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Jeetje Lasa wat moet jij veel doorstaan zeg!
    Veel rusten dan nu!

14. joo2

joo2 Actief lid

16 feb 2010
    151
    0
    0
    dankje!

15. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Hoi hoi,
    Af en toe lees is nog eens terug, maar ben hier wel veel minder aanwezig. Wil jullie bedanken voor de lieve berichtjes die ik mocht ontvangen. Met mij gaat het lichamelijk iets beter. Nog wel erg moe, ga s'middags nog wel even op bed liggen. Emotioneel gaat het met ups en downs. De ene dag voelt het alsof ik de wereld weer aankan en het volgende moment ben ik erg boos en verdrietig. Over 4 weken naar de gynaecoloog. Hoop dat we de reden horen waarom m'n vliezen zijn gebroken. Dan kan je ook verder. Het klinkt gek maar we willen toch graag een 3de kindje, ondanks dat Roan niet gepland was. Ben zo bang dat we te horen krijgen dat we beter niet aan een volgende zwangerschap kunnen beginnen.....

Zie mooie buiken voorbij komen. Prachtig.
    Wat naar Lasas die onzekerheid en spanning met dat bloedverlies.
    Hopelijk houd het gauw op! Tja zit in gene van verpleegkundige, zelf dokteren ;) Ben zelf ook verpleegkundige en zat nadat ik bloedverlies had gehad te twijfelen of ik naar de verloskundige zou gaan of dat ik nog een dag zou wachten. Ben blij dat ik gelijk gegaan ben, zodat ik nu mezelf niet kwalijk kan nemen dat het mis is gegaan....

16. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Blijft wel echt heel heftig anita...

17. tanja78

tanja78 Actief lid

13 dec 2013
    168
    13
    18
    NULL
    NULL
    Lasas wat krijg jij veel op je boordje zag. Wees blij inderdaad dat je beeb zo goed doet en maar zo houden je sleep je er wel doorheen.
    Succes komende dagen ik hoop dat he niet meer naar zk hoeft.Ik ben natuurlijk net terug en het is echt wereld van verschiel met thuis.

18. Pino83

Pino83 Actief lid

21 jan 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even heeeel iets anders dames. Ik ben voor de eerste keer zwanger maar wil na de 20 weken toch wel een beetje gaan shoppen. Maar kopen jullie nu rompers met lange mouwen of van alles wat en hoeveel stuks per maat en hoeveel hydrofiele luiers???

19. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik heb iets van 12 hydrofiele luiers. Ik koop voornamelijk rompers met korte mouwen omdat ik denk dat lange mouwen soms lastig zijn met een truitje eroverheen maar ik heb wel beide. Ik koop ze dan in maat 50 en 56. Ik heb er tot nu toe een stuk of 8 dacht ik. Maar dat zullen er nog wel meer worden haha

20. Pino83

Pino83 Actief lid

21 jan 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je!!! Ja je krijgt er ook veel he heb er nu al 8 ofzo gehad in verschillende maten

Deel Deze Pagina