Hoi meiden, Even een vraagje. Vannacht tijdens het toilet gebruik had ik steeds na het afvegen steeds weer vocht verlies. Heb zo'n 10 minuten gezeten maar steeds als ik ging afvegen verloor ik weer een klein plasje. Heeft iemand van jullie dit ook gehad? Heb er nu gelukkig geen last meer van maar het zit mij toch niet lekker
Ik blijf ook altijd even zitten en wiebel dan nog wat heen en weer, vaak plas ik dan laatste beetje uit. Anders ook vaak nog druppels en plasjes erna. Als je twijfelt tussen urine en evt vruchtwater zou ik vk ff bellen.
Misschien niet goed uitgeplast? Kan het ook niet met je bekken bodemspieren te maken hebben? En anders zou ik de vk bellen.
Ik had na mijn idee goed uitgeplast. Heb ook wel 15 minuten op het toilet gezeten en idd gewiebeld etc. Daarbij verloor ik niets alleen bij aanraking met toiletpapier kwam er steeds een plasje. Heb wel last van mijn bekkenbodem want als ik nies verlies ik ook altijd wat als ik een volle blaas heb. Ik kijk het even aan om 13 uur is er telefonisch spreekuur en mis dat ik het wel even navraag
Zijn er hier meer meiden die nu ook jeukende handen krijgen om aan het kamertje te beginnen...? Heb nog tijd zat en ga ook nog op vakantie maar heb echt de behoefte om het kamertje te doen haha...Na de vakantie gaan wij dat doen...
Ik heb ook geen jeukende handen, om eerlijk te zijn. Omdat ik weet dat we het dan ontzettend druk gaan krijgen Het wordt hier dus niet alleen de babykamer, maar direct het halve huis wat verbouwt moet worden. Of een verhuizing... Ik sta om beiden niet echt te springen om eerlijk te zijn
Zelfde verhaal hier. 6 juni verhuizen, maar de houten plafonds moeten vervangen worden door gips. Oude tegels eruit nieuwe tegels, nieuwe badkamer, nieuwe wc en oude behang eraf, muren stucen... vloerbedekking eruit, laminaat erin.... ben al moe als ik eraan denk...Mijn handen jeuken ook nog helemaal niet. Dan komt de babykamer zodra de rest klaar is , anders wordt het misschien stoffig of vies.
Ooh ik heb echt geen zin om aan het kamertje te beginnen. Ik weet ook niet wanneer ik eraan moet beginnen, bij hoeveel weken?
Ow haha dacht dat iedereen het wel een beetje had haha... Wij hoeven enkel te behangen opnieuw en op te ruimen en natuurlijk kamertje plaatsen dus valt mee...
Wij hoeven ook niet heel veel te doen. Alleen schilderen en de kast goed in mekaar zetten en dan het ledikantje. Maar het voelt voor mij alsof het heel veel is.
@Roomijs: Wij gaan ergens in het voorjaar met het kamertje beginnen, maar vooral omdat onze oudste dan kan wennen aan haar nieuwe kamer. Bij mn vorige zwangerschap was het kamertje een paar weken voor de bevalling pas klaar. Maar het is wel erg leuk om een kamertje te hebben waar de baby straks gaat slapen. Kun je alvast wat kleertjes in de kast leggen en zo
Ja als ik daar aan denk kan ik weer niet wachten om het kamertje klaar te hebben. Ik denk dat we na de 20 weken gaan beginnen met schilderen. En dan langzaam aan de rest.
Wij gaan in mei op vakantie daarna gaan wij meteen beginen aan kamertje.Die is al van de week bezorgd en kan ik nu echt niet wachten om die in elkaar te zetten. Het is volgens mij wel lekker gevoel als die af is . Tot zo ver allen rompertjes gekocht(en lakens/dekentjes/hoeslakens).Na de vakantie ga ik de rest aanschaven.
Haha ik was vandaag helemaal trots. Ik ging een bikini kopen aangezien ik bijna op vakantie ga. En eindelijk paste ik mijn normale BH maat niet meer..haha Ik weet dat sommige dat al een tijdje hebben, maar ik nu dus ook...haha
Zwanger 8 september: Sonja1979 (34) - 2e kindje 12 september: Lynn1302 (30) - 3e kindje - jongen Blokkertje (23) - 1e kindje - ? 13 september: Liefde88 (25) - 3e kindje - jongen 14 september: Niena01 (28) - 2e kindje - jongen 15 september: Veer3 (28) - 3e kindje - jongen Tinebx (23) - 1e kindje - meisje Elmo83 (30) - 2e kindje - geheim 16 september: Krullenboll (?) - 1e kindje Stay123 (26) - 1e kindje - jongen Moeder1987 (27) - 3e kindje - meisje 17 september: Knvs90 (23) - 1e kindje 3S3 (28) - 1e kindje - jongen Tanja78 (35) - 1e kindje - meisje Patries88 (26) - 1e kindje - meisje 18 september: MissyM (26) - 3e kindje Tulp123 (22) - 2e kindje 19 september: Smikkel86 (27) - 1e kindje Maaik79 (34) - 2e kindje Miracle3 (32) - 3e kindje Mexxy (27) - 1e kindje Bailey2005 (33) - 1e kindje - geheim 20 september: Pommepom (28) - 1e kindje Suzanne88 (25) - 1e kindje mamanien (26) - 1e kindje Kimmiej89 (25) - 1e kindje - jongen 21 september: Yaisa (30) - 1e kindje - jongen E1987 (26) - 2e kindje - verrassing 22 september: Charlie11 (26) - 1e kindje Amezen (33) - 2e kindje 23 september: Mams1 (26) - 2e kindje - verrassing Lasas (28) - 1e kindje - verrassing Sythara (25) - 1e kindje Kim198 (31) - 2e kindje Roomijss (?) - 1e kindje 25 september: Emmy32 (33) - 2e kindje Beepje (32) - 1e kindje - meisje 26 september: Lijd (23) - 1e kindje Shirley23 (23) - 1e kindje - Azrit (26) - 2e kindje 27 september: Melindy (28) - 2e kindje - verrassing GwoonAn (23) - 1e kindje Blije80 (33) - 1e kindje 28 september: Marjolein25 (29) - 3e kindje Kim1903 (29) - 1e kindje 29 september: GeoLilly (27) - 1e kindje - jongen Pino83 (30) - 1e kindje - meisje 30 september: Laupio (31) - 3e kindje jongen meisje verrassing geheim Afspraken 28 april: 20 weken echo - Blokkertje controle vk - Kimmiej89 20 weken echo - Mexxy 29 april: 20 weken echo - Kimmiej89 controle vk - Beepje 30 april: 20 weken echo - Niena01 controle vk - Melindy 1 mei: 20 weken echo - Charlie11 controle vk - Azrit 2 mei: 20 weken echo - Miracle3 20 weken echo - Tanja78 controle vk - Yaisa 20 weken echo + gesprek gyn - Lasas 3 mei: 20 weken echo - Stay123 5 mei: 20 weken echo - Azrit 6 mei: 20 weken echo - Melindy controle vk - Stay123 8 mei: 20 weken echo - Beepje 9 mei: 20 weken echo - Pommepom 12 mei: 20 weken echo - Lijd 13 mei: 20 weken echo - Marjolein25 14 mei: controle vk - Pino83 15 mei: 20 weken echo - Pino83 22 mei: controle vk - Veer3 30 mei: controle vk - Lijd 23juni: 3D echo - Stay123 * Aurin (4+5) * Renske76 (4+5) * Engeltje1972 (8+2) * Deesdees (7+5) * Annemie (8+3) * Daantjuh85 (7+2) * mvRoosenMuffin (10+5) Roan* - zoon van AnitaP (16+1) Als je wat op de lijst wil hebben, graag even in kleur schrijven. Dan valt het mij op tussen alle andere berichten en voeg ik het toe!
Hoe gingen de 20 weken echo's gisteren? Dames die vandaag mogen.. Veel succes! En natuurlijk plezier met kijken! Kamertje Gaan wij niet zo veel aan veranderen. En nog geen jeukende handen.. Tijd gaat ook zo snel ineens! Mei ook een drukke maand, vol verjaardagen, feestjes en weekendjes weg. Juni zullen we vanalles gaan doen! weekend weg Zometeen lekker weg met de familie! Uitwaaien bij zee. controle vk Had er woensdag al iets over uitgelegd hier, krijg de keuze dit keer.. Natuurlijk bevallen of keizersnee. Gister met de vk 20 weken echo besproken en verdere acties.. Dit kindje lijkt net als 2e kindje een grote en omdat de 1e gewoon ruim 7 pond was, kan het zijn dat ik misschien wel suiker heb. Krijg dus testen. Brr.. Kan ik nu al tegenop zien. Iemand ervaring mee? En krijg inderdaad groeiecho's deze zwangerschap. Aan de hand daarvan is het straks misschien makkelijker kiezen... Verder alles okee! Ik wens jullie allemaal fijne (meivakantie) dagen!