Snaaien herken ik.. Vooral als ik thuis zit, of bij een winkel kom inderdaad,dan denk ik echt van ohh wat zou ik eens meenemen? Ik probeer maar extra brood en fruit te eten.. Qua gewicht valt t hier alles mee trouwens, was vorige week ineens flink aangekomen, maar dat is er weer af. Was waarschijnlijk toch t paasweekend ofzo.. Dus ben nog heel weinig aangekomen terwijl buik echt hard groeit en ik veel eet en meer snoep dan voorheen. Wat de bandenpijn betreft; gister heeft t me echt flink pijn. Gedaan. Ben geen watje en liep er af en toe krom van, ook collega's zagen het soms aan me. Gister ook wat krimpende pijn middenonderin, en vooral tijdens/na het plassen (en het opstaan daarna!) doet het enorm pijn. Zo dus toch maar even urine na laten kijken, even uitsluiten dat net niet om een blaasontsteking gaat. Miracle, goed dat je een fijn gesprek gehad hebt!
Jeetje mams wat een mooie buik heb je al Hier zondag erachter gekomen dat ik ook opeens 4 kilo erbij was gekomen schrok me een ongeluk. Zodra ik trek heb zit ik aan de selderij en komkommer en de peterseliethee voor de vocht die ik vast houd. Hopelijk gaat het nu wat minder hard, anders ben ik bang dat ik helemaal fout ga. Ik begin steeds beroerder te slapen op mn buik liggen werkt niet meer, op mn rug dat is benauwd en op mn zij dat vind ik niet lekker liggen! Jullie nog tips .
Wauuuuwww wat een buik mooi zeg mams! Rustig aan pom, hopelijk is het geen blaasontsteking. Ik slaap ook steeds beroerder, ben een echte buik slaper, maar zodra ik op mijn buik ga, protesteert de baby aan alle kanten. Op mijn rug idd ook benauwd en ik wil niet op mijn zij..... Haha ook nog met voedingskussen proberen te slapen, maar daar had ik meer ruzie mee dan dat het wat opleverde nu lig ik op mijn zij/buik met opgetrokken been en dat gaat redelijk. Over gewicht kan ik niet meepraten, hier moet ik juist aankomen en dat lukt niet Hier een rustige nacht zonder bloedverlies, wel veel harde buiken, ik hoop dat de gyn me straks naar huis wil laten gaan.
Zometeen 20wkn echo ooo wat ben ik zenuwachtig dat ik er misselijk van ben .Na alle elende en operatie hoop ik echt dat alles goed is en ik eindelijk kan gaan genieten van mijn zwangerschap.
Tanja succes met de echo. Hoelaat mag je? Fijn dat het bloedverlies weer gestopt is, hopelijk blijft het een keer zo! Hopelijk mag je zo lekker naar huis. Hoelaat hoor je het Lasas?
Pffffff waardeloos , maar de gyn zal uiteraard zeggen wat het beste is, ondanks dat het niet het leukste is! Gaat ze morgen weer kijken of heeft ze een periode aangegeven die sowieso moet blijven?
Sowieso t/m het weekend, maar ze sturen me met deze harde buiken niet naar huis, ook zien ze nog bloed en is er grote kans dat ik weer ga bloeden. Morgen wordt ook weer bloedwaardes geprikt en de seo en gesprek met mijn eigen gyn. Zo maar weer is breien
Hoi dames! Het was even teruglezen, zeg.. Haha! Wij zijn terug van een kleine week aan zee met familie. Lekker hoor! Even ertussenuit en niks moeten. 20 weken echo's Goede uitslagen, zag ik. Mooi zo! Gefeliciteerd dames! Tanja Succes vandaag! Lasas Wat vervelend toch allemaal!! Sterkte ermee! Elmo Ik ben nieuwsgierig!! Haha! zwangerschapsdiabetes Naar aanleiding van 20 weken echo en afspraak verloskundige vorige week, moest ik een afspraak maken voor een glucose tolerantie test. Morgenvroeg! Ben benieuwd! Niet alleen naar de uitslag of ik zwangerschapsdiabetes heb, maar ook hoe ik het ga doen.. Nuchter naar het ziekenhuis, al vroeg de deur uit, dus ongetwijfeld haasten en dan ook nog zo'n mierzoet drankje. En dat terwijl ik 's ochtends nog redelijk misselijk ben..
Zwanger 8 september: Sonja1979 (34) - 2e kindje - geheim 12 september: Lynn1302 (30) - 3e kindje - jongen Blokkertje (23) - 1e kindje - ? 13 september: Liefde88 (25) - 3e kindje - jongen 14 september: Niena01 (28) - 2e kindje - jongen 15 september: Veer3 (28) - 3e kindje - jongen Tinebx (23) - 1e kindje - meisje Elmo83 (30) - 2e kindje - geheim 16 september: Krullenboll (?) - 1e kindje - Stay123 (26) - 1e kindje - jongen Moeder1987 (27) - 3e kindje - meisje 17 september: Knvs90 (23) - 1e kindje - 3S3 (28) - 1e kindje - jongen Tanja78 (35) - 1e kindje - meisje Patries88 (26) - 1e kindje - meisje 18 september: MissyM (26) - 3e kindje - Tulp123 (22) - 2e kindje - 19 september: Smikkel86 (27) - 1e kindje - Maaik79 (34) - 2e kindje - Miracle3 (32) - 3e kindje - Mexxy (27) - 1e kindje - jongen Bailey2005 (33) - 1e kindje - geheim 20 september: Pommepom (28) - 1e kindje - Suzanne88 (25) - 1e kindje - mamanien (26) - 1e kindje - Kimmiej89 (25) - 1e kindje - jongen 21 september: Yaisa (30) - 1e kindje - jongen E1987 (26) - 2e kindje - verrassing 22 september: Charlie11 (26) - 1e kindje - verrassing Amezen (33) - 2e kindje - 23 september: Mams1 (26) - 2e kindje - verrassing Lasas (28) - 1e kindje - verrassing Sythara (25) - 1e kindje - Kim198 (31) - 2e kindje - Roomijss (?) - 1e kindje - 25 september: Emmy32 (33) - 2e kindje - Beepje (32) - 1e kindje - meisje 26 september: Lijd (23) - 1e kindje - Shirley23 (23) - 1e kindje - Azrit (26) - 2e kindje - 27 september: Melindy (28) - 2e kindje - verrassing GwoonAn (23) - 1e kindje - Blije80 (33) - 1e kindje - 28 september: Marjolein25 (29) - 3e kindje - Kim1903 (29) - 1e kindje - 29 september: GeoLilly (27) - 1e kindje - jongen Pino83 (30) - 1e kindje - meisje 30 september: Laupio (31) - 3e kindje - jongen meisje verrassing geheim Afspraken 1 mei: 20 weken echo - Charlie11 controle vk - Azrit 2 mei: 20 weken echo - Miracle3 20 weken echo - Tanja78 controle vk - Yaisa 20 weken echo + gesprek gyn - Lasas 3 mei: 20 weken echo - Stay123 5 mei: 20 weken echo - Azrit 6 mei: 20 weken echo - Melindy controle vk - Stay123 8 mei: 20 weken echo - Beepje 9 mei: 20 weken echo - Pommepom 12 mei: 20 weken echo - Lijd 13 mei: 20 weken echo - Marjolein25 14 mei: controle vk - Pino83 15 mei: 20 weken echo - Pino83 22 mei: controle vk - Veer3 controle vk - Pommepom 30 mei: controle vk - Lijd 23juni: 3D echo - Stay123 * Aurin (4+5) * Renske76 (4+5) * Engeltje1972 (8+2) * Deesdees (7+5) * Annemie (8+3) * Daantjuh85 (7+2) * mvRoosenMuffin (10+5) Roan* - zoon van AnitaP (16+1) Als je wat op de lijst wil hebben, graag even in kleur schrijven. Dan valt het mij op tussen alle andere berichten en voeg ik het toe!
Ik heb de echo pas om half5 maar gelukkig wel de hele ochtend gewerkt. Ik vind het eigenlijk best wel spannend en heb de hele dag het idee dat ik elk moment kan gaan huilen van de zenuwen. Misschien een stomme vraag, maar moet ik weer met volle blaas?
Charlie spannend! Succes straks! Ik denk niet dat je met een volle blaas hoeft... En anders bel je even of je gaat gewoon heen met een volle blaas als het niet nodig is kun je altijd nog even naar de wc
Nee hoor met 20 weken zit zo hoog is niet nodig. Soms kunnen ze het niet goed zien en willen ze juist dat je wat drinkt of een rondje huppelt haha! Dus zou juist maar ff geen extra volle blaas doen
Thanks We willen niet weten wat het wordt en dat ging prima. Maar nu de echo zo dichtbij is word ik toch wel nieuwsgierig. Hopelijk wordt dat weer minder na de echo
@Charlie: spannend! Veel succes bij de echo. Hoop voor je dat alles goed is. Ik snap wel dat je zenuwachtig bent, ik moet maandagavond en ik vind het ook al spannend. Ik zou trouwens niet met een volle blaas gaan, dat hoefde ik bij mijn vorige echo's ook niet. Verder heb ik vandaag goede controle bij de vk gehad. Bloeddruk prima en het hartje gehoord. Wel heb ik af en toe een harde buik, dus ik moet het wat rustiger aan gaan doen van de vk. Begin ook last van mn rug te krijgen doordat ik mn andere dochter nog regelmatig moet optillen. Hebben anderen daar ook last van?
Ik las iemand over dat zij ineens 4 kilo was aangekomen. Ik had dat laatst ook ineens zat er wat bij. Ik zit nu totaal op +5. Had voor zwangerschap een bmi van 18 a 19.