Haha jaa ik had zondag die paar kilo erbij! Snap er niks van! Waardeloos maar zal er wel bij horen Hoe waren de echo's?
Alles was helemaal goed! bij het bekijken van de blaas moesten we even wegkijken zodat we niet per ongeluk het geslacht zouden zien. Alleen lag de baby weer met de rug naar ons toe (bij de pretecho en de echo bij de verloskundige ookal) dus ik moest hoesten en springen en op mn zij liggen en mn buik in en uit doen. (ik was blij dat ik geen volle blaas had! hahaha) maar hij bleef gewoon liggen hoor. Hierdoor kon het hartje niet goed bekeken worden dus moeten we volgende week weer terug. Wat ze van het hartje kon zien was in ieder geval goed, het is meer voor de zekerheid dus 8 mei het vervolg van de echo Buiten heb ik even staan huilen, spanning eruit. We zijn erg blij
@ charlie: wat fijn dat alles er tot nu toe goed uit zag! Volgende week hopelijk ook het hartje helemaal goed gekeurd! Wat een spanning kan je opbouwen he! Hier ook hoor... Ik mag morgenochten, ben echt zenuwachtig! @ Tanja: hoe was jouw echo? @ Azrit: fijn dat de vkcontrole ook weer goed was! @ Lasas: balen zeg dat je niet naar huis mag, maar ze hebben natuurlijk het beste met jou en de beeb voor! Hopelijk zakken de harde buiken snel af! Succes morgen bij je echo! kilo's: hier ook +4 kilo erbij... Heb precies zo'n buik als jij, mams. Ook echt alles naar voren, echt zo'n bolletje. Het zit al echt hoog hè! @ Veer: lekker even weg!! Doet vaak zo goed even! Succes morgen met de glucosetest! Idd lekker, zo'n zoet drankje op de nuchtere maag... Blehh moet er ook niet aandenken! Ik begin nu al last van maagzuur te krijgen. Komt omdat mijn bm al vrij hoog zit. Wordt nog wat de komende weken :/. Nog 1 nachtje slapen voor mij en dan morgenochtend de 20-wekenecho! Nu echt zenuwachtig! Hopelijk ziet alles er goed uit en mogen we ookeindelijk weten of er een ventje of een meisje in mijn buik zit. Maar of we het gaan vertellen... Daar zijn we nog niet helemaal over uit.
Haha zelfde buik misschien ook zelfde geslacht miracle Alleen weet ik t pas over 20 weken Maagzuur hier ook als ik voor t slapen eet...maar heb zo'n trek!
Mams wat een mooie buik! Buik groeit hard he deze periode! Ik merk het niet aan gewicht, maar echt aan buik zelf en dus nog meer aan de bandenpijn.. Jeetje ik wist niet dat dat zo'n pijn kon doen! Urine was schoon, alleen uitslag van de kweek volgt nog vandaag, maar verwacht niet dat daar wat uit komt.. Ik heb gisteravond en vannacht zo'n pijn gehad, heb daardoor waarschijnlijk zelfs gedroomd dat ik van een overleden kindje ging bevallen Nu sochtends is het weer een beetje weggezakt, maar moet echt heel voorzichtig doen. Denk dat ik vooral Op m'n werk meer op moet gaan letten, dat is constant zitten, staan, hurken.. Hoop dat die banden snel aan het rekken gewend zijn! *klaagmodus uit, want op dit na voel ik me prima!*
Miracle! Is bijna zover Hoelaat mag je? Succes straks! Pommepom wat een vreselijke droom. Hopelijk droom je gauw leukere dingen. Mijn urine was ook schoon. Ze hebben het nog een dag op kweek gezet en ook daar kwam niets uit. Volgende week maar even met de verloskundige overleggen
Jaaaaa... bijna Stay... om 9:45! Hoop dat ik nog wat naar binnen krijg @ Pommepom: gelukkig wrs geen blaasontsteking! En wat een nare droom... dan ben je altijd weer blij dat je wakker bent! Hopelijk neemt je bandenpijn snel af. kan idd erg zeer doen. Hier ook regelmatig last van, maar vaak alleen rechts.
Heb nog niet bij kunnen lezen, maar wilde even mededelen dat de uitslagen van de vruchtwaterpunctie goed zijn! We krijgen een meisje! Zij heeft wel de chromosomen net als ik, dus wel een afwijking, maar gebalanceerd, dus ze zal er niks van merken (totdat ze zelf ooit kinderen wil, maar dan is de medische wereld al vast weer een stap verder ) Hoe dan ook, wij zijn blij, kunnen weer opgelicht adem halen! Spannend miracle! Uurtje geduld nog.. Spannend en geniet ervan!
Komt helemaal goed over een uurtje! Spannend hoor haha dat eten zou ik maar even achterwege laten en uitstellen tot na de echo ik moet morgen, waarschijnlijk loop ik vanaf half 6 in de ochtend te ijsberen door de woonkamer tot aan de middag Kim wat fijn dat de punctie goed is! en een meisje. Leuk! Gefeliciteerd!!!
Ff snel een berichtje. Net bij de vk geweest voor controle en alles zag er prima uit. 15 mei 20 weken echo
Meiden met echo's vandaag veel succes en plezier!! Ik heb m vanmiddag en heb vannacht denk ik alle scenario's voorbij zien komen..... Mijn gyn kwam gister aan eind vd dag nog langs en ik ben toch naar huis gegaan aangezien ze daar ook niet veel meer deden en ik op op nog geen 3 minuten Vh ziekenhuis woon mocht ik lekker in mijn eigen bedje slapen
Lasas fijn om weer thuis te zijn of niet? Succes vanmiddag met de 20 weken echo. Iedereen trouwens die vandaag moet! Wegen jullie jezelf ook thuis of zien jullie het alleen bij controles? Ik heb het gevoel dat ik wel ben aangekomen dus ik bereid me er maar vast op voor.
Fijn Lasas! Ik weeg idd thuis Gisteren heel erge buikpijn, heel strak En nu vanmorgen voelde ik de baby ver boven mijn navel schoppen terwijl ik gewoon op de bank zat Groeipijn denk haha
Goedemorgen dames Echo van gisteren was super goed.Daar ben ik echt blij om.Mijn meid is nu 24cm en 310gram.Nu nog 1 weekje en dan 3 weken vakantie .Na alle gedoe ga ik zeker van genieten.Na mijn vakantie mag ik van mijn Vk maar 3 dagen werken.Full time gaat helaas niet meer vanwege operatie ,mijn energie is nog steeds echt 0 na de operatie en narmate de kind groeit word het erger. @mijn buik is echt enorm gegroeid laatste week, gelukkig was ik in de eerste 3 maanden maar 2 kg aangekomen nu laatste week 1.5 kg bij.Het gaat nu erg snel!!! @Lassas succes vandaag je kan ook een oppeper van goede echo goed gebruiken @Kim wat leuk ook een meisje !!! @Miracle hoe was het ?
Jaaaaaa alles zag er goed uit!!!! Wat zijn we blij en dankbaar!! Mooie beelden gezien! We zijn opgelucht en gaan ervan genieten! En mijn placenta lag idd aan de voorkant! Dus mijn gevoel klopte! En of mijn voorgevoel klopt wat betreft het geslacht, dat houden we toch nog ff geheim Beebje is nu 24 cm lang en ruim 3 ons geschat. En ze kon zien dat het een wipneusje heeft Hier een paar fotootjes van ons beebje ...