RAppel gefeliciteerd! Fijn zoo'n mooie echo! Beepje! Jij ook! wat een verrassing als je een meisje in gedachten had, maar wat ontzettend leuk! Veel voetballertjes op dit forum Lasas...gaat het al beter?
Sorry een ego berichtje, ben kapot, zal vanavond of morgen uitgebreider reageren. Ik ben thuis, cervixlengte nog goed, dus harde buiken zorgen niet direct voor korte cervix. Wel houden ze m in de gaten omdat ie korter was geworden. Verder is bloedverlies weer gestopt. Tot 24 weken remmen ze ip niet en heeft opname ook niet veel meerwaarde. Beeb laat zien dat hij t fantastisch naar zijn zin heeft. Ze zagen nu geen bloed in baarmoeder, wel ontzettend gevoelige baarmoedermond. Vanmiddag Belt mijn eigen gyn nog even, maar het is afwachten en in zh kunnen ze toch niet meer doen. Het kan vroeggeboorte betekenen, het kan ook dat ik met 41 weken beval. Onzekerheid dus, maar mijn gevoel zegt dat t voorlopig nog wel goed zit, daar maar even op vertrouwen dus!
Vervelend Lasas. Fijn natuurlijk dat je weer thuis bent en dat het bloeden is gestopt. Hoop zo voor je dat alles goed blijft gaan. Maar als gevoel zegt dat het wel goed komt en de kleine heeft het fijntjes denk ik dat je het nog wel ff gaat volhouden Ik snap dat het moeilijk is, maar het lijkt er zo op dat je echt beter geen inspanningen meer moet gaan doen. Is haken niet wat voor je Of breien. Kan je mooie gingen voor de kleine maken, terwijl je toch (half) kan liggen. Wel een mooie stof trouwens! Sterke meid! En lekker rustig aan doen maar.
tot 24 weken remmen ze niet? welk ziekenhuis is dat?? belachelijk!!! ik zit ook al aan de weeenremming sinds week 16. Vraag naar adalat daar word je buik rustig van! belachelijk stom beleid altijd in die ziekenhuizen. kan daar zo boos om worden!!
Wat fijn voor je lasas dat je weer thuis bent. Hopen dat je harde buiken en alles nu lekker stopt! En beep..toch een jongetje haha. Zal idd ff omschakelen zijn als ze bij de vorige echo zeiden een meisje maar ach is allemaal leuk
Lasas ik zou jezelf echt toespreken en bedrust nemen, over 20 weken kan je weer gaan en staan waar je wil die tijd haar je wel weer in! Je kan het! Beepje wat erg haha! Mijn grootste angst! haha en ook echt mensen in mijn omgeving waar het met de geboorte anders bleek.... nee ik zou er alleen maar onrustiger van worden Had je al veel gekocht
even voor de kilo's dit geknipt en geplakt van een site haha (deze week zitten mijn broeken ook opeens strak terwijl ze vorige week nog op half 11 hingen haha) Kan je je niet meer voorstellen hoe het was om niet zwanger te zijn? Niet zo gek als je bedenkt dat je al 20 weken zwanger bent! Aangezien je op de helft zit, kan het aftellen nu ook echt beginnen. Nog ongeveer 20 weken tot de komst van jouw wondertje! Je bent nu rond de 5 kilo aangekomen en hier komt iedere week ongeveer een halve kilo bij. Dit is helemaal niet erg, sterker nog dit is goed voor jou en je baby. Dat neemt niet weg dat het belangrijk is dat je goed voor jezelf blijft zorgen. Eet gezond, neem voldoende rust en blijf bewegen. Wandelen, zwemmen en fietsen zijn fijn om te doen en erg goed voor je.
@Lasas: Veel sterkte!! Doe rustig aan. Gelukkig heeft de baby het nog naar zijn zin in je buik en gaat het goed met hem/haar. Kan me voorstellen dat je helemaal kapot bent...
Ik zie eerst een meisje, nu toch een jongen..... Surprise voor papa en mama..... Las t idd ook over die kilo's, ik ben ook aangekomen, yess, nog maar 3,5 onder startgewicht Ik neem idd ook echt rust!! Anders hielden ze me alsnog als ik dat thuis niet kon. Ik sta er nu achter om niet te remmen liefde..... Ik moet van ver komen qua lichamelijke conditie en daardoor reageert mijn lichaam direct met harde buiken op inspanning. Die harde buiken doen echter niets en dat bloeden komt vooral elke keer vd baarmoedermond, ik zelf denk door druk Vh spugen. Buik is nu rustig en bloeding gestopt. Ik ben wel nerveus, maar heb vertrouwen in mijn lichaam!
Hoho nee ik had geen echo gedaan voor de geslachtsbepaling, maar een urine gender test, weet je nog Jullie waren er al allemaal zo sceptisch over en t was ook zo. Ml hield altijd al rekening ermee dat het niet klopte omdat ons eerste gevoel al een jongen was! Test zei een meisje, omschakelen dus. Daarna heb ik nog eens gedroomd over dat t toch een jongen was en begon ik echt te twijfelen. En on eerste gevoel bleek toch echt te kloppen. Gelukkig alles neutraal nog gekocht hoor. Alleen twee pakjes van familie gekregen en die ga ik proberen te ruilen. Als dat niet lukt kan ik vast nog wel iemand anders blij maken!
Rappel en Beebje, goed nieuws weer zeg! Fijn hoor! Leuk ook Beeb een jongetje, maar logisch dat je ff moet omschakelen! Fijn Lasas dat je weer thuis bent! En knap hoe je er allemaal mee om gaat! Super dat je vertrouwen hebt in je lichaam! De oorzaak van je bloedverlies en harde buiken door het spugen etc. lijkt me idd ook een plausibele verklaring! Hoor ook wel eens dat zwangere vrouwen met buikgriep ook last hebben van harde buiken en bloedverlies... Maar goed blijft allemaal wel heel spannend voor je! Goed dat je echt je rust pakt thuis! Hier gister weer een prettig gesprek met de gyn gehad. Ik schijn, omdat ik de tweede keer met een kzs bevallen ben, nu zelf de keuze te hebben voor weer een kzs of een vaginale bevalling. Dat gegeven geeft me wel rust, al ben ik daar nog niet over uit. Mocht ik wel vaginaal willen bevallen, dan staat er in mijn dossier nu dat ik als ik erom vraag ik meteen een ruggenprik kan krijgen. Met 36 weken moet ik toch bij de gyn lopen, dus dan praten we verder.
Vandaag de 20weken echo gehad. Alles was helemaal goed! Jeetje Lasas wat naar allemaal! Goed blijven uitrusten en naar je lichaam blijven luisteren. Wel fijn dat je weer thuis bent.
Allemaal weer gefeliciteerd met de goede echo's! Beepje Haha! Ja sorry, moet er stiekem ff om lachen.. Lach je niet uit, hoor!! Dat niet natuurlijk. Maar toen je vroeg of ik meisje in de lijst wilde zetten, dacht ik.. "Ooooh, die gaat waarschijnlijk gewoon een jongen krijgen!". Je leek zo overtuigd van die urinetest. Gelukkig maakt het geslacht niks uit en krijgen jullie een gezond kindje! Het aller belangrijkste! Lasas Wat heftig toch allemaal! Wat naar dat je dit allemaal moet hebben... Knap dat je je zo sterk houdt! Miracle Mooi dat je een fijn gesprek hebt gehad! Maar die keus... Lastig hè? Ik ben er ook nog lang niet uit!
Zwanger 8 september: Sonja1979 (34) - 2e kindje - geheim 12 september: Lynn1302 (30) - 3e kindje - jongen Blokkertje (23) - 1e kindje - ? 13 september: Liefde88 (25) - 3e kindje - jongen 14 september: Niena01 (28) - 2e kindje - jongen 15 september: Veer3 (28) - 3e kindje - jongen Tinebx (23) - 1e kindje - meisje Elmo83 (30) - 2e kindje - geheim 16 september: Krullenboll (?) - 1e kindje - Stay123 (26) - 1e kindje - jongen Moeder1987 (27) - 3e kindje - meisje 17 september: Knvs90 (23) - 1e kindje - 3S3 (28) - 1e kindje - jongen Tanja78 (35) - 1e kindje - meisje Patries88 (26) - 1e kindje - meisje RAppel (?) - 1e kindje - 18 september: MissyM (26) - 3e kindje - Tulp123 (22) - 2e kindje - jongen 19 september: Smikkel86 (27) - 1e kindje - Maaik79 (34) - 2e kindje - Miracle3 (32) - 3e kindje - geheim Mexxy (27) - 1e kindje - jongen Bailey2005 (33) - 1e kindje - geheim 20 september: Pommepom (28) - 1e kindje - Suzanne88 (25) - 1e kindje - Kimmiej89 (25) - 1e kindje - jongen 21 september: Yaisa (30) - 1e kindje - jongen E1987 (26) - 2e kindje - verrassing 22 september: Charlie11 (26) - 1e kindje - verrassing Amezen (33) - 2e kindje - 23 september: Mams1 (26) - 2e kindje - verrassing Lasas (28) - 1e kindje - verrassing Sythara (25) - 1e kindje - Kim198 (31) - 2e kindje - Roomijss (?) - 1e kindje - 25 september: Emmy32 (33) - 2e kindje - Beepje (32) - 1e kindje - jongen 26 september: Lijd (23) - 1e kindje - Shirley23 (23) - 1e kindje - Azrit (26) - 2e kindje - verrassing 27 september: Melindy (28) - 2e kindje - jongen GwoonAn (23) - 1e kindje - Blije80 (33) - 1e kindje - 28 september: Marjolein25 (29) - 3e kindje - Kim1903 (29) - 1e kindje - meisje 29 september: GeoLilly (27) - 1e kindje - jongen Pino83 (30) - 1e kindje - meisje 30 september: Laupio (31) - 3e kindje - jongen meisje verrassing geheim Afspraken 6 mei: 20 weken echo - Melindy controle vk - Stay123 7 mei: controle vk en gesprek gyn - Miracle3 8 mei: 20 weken echo - Beepje 20 weken echo deel 2 - Charlie11 9 mei: 20 weken echo - Pommepom 12 mei: 20 weken echo - Lijd 13 mei: 20 weken echo - Marjolein25 14 mei: controle vk - Pino83 15 mei: 20 weken echo - Pino83 20 weken echo - Yaisa 22 mei: controle vk - Veer3 controle vk - Pommepom 27 mei: controle vk - kimmiej89 28 mei: controle vk - Azrit controle vk - Melindy 30 mei: controle vk - Lijd 2 juni: controle gyn + verpleegkundige - Lasas 3 juni: controle vk - Stay123 23juni: 3D echo - Stay123 22 juli: extra echo - Stay123 * Aurin (4+5) * Renske76 (4+5) * Engeltje1972 (8+2) * Deesdees (7+5) * Annemie (8+3) * Daantjuh85 (7+2) * mvRoosenMuffin (10+5) Roan* - zoon van AnitaP (16+1) Als je wat op de lijst wil hebben, graag even in kleur schrijven. Dan valt het mij op tussen alle andere berichten en voeg ik het toe!
Roomijs fijn van he goede echo! Beepje zo zie je maar dat je beter een echo kan afwachten haha, al snap ikd at zo'n gendertest best leuk is, maar je gaat er toch al stiekem een beetje vanuit (althans dat begrijp ik uit dat je zelfs al meisjeskleertjes had gekregen) maar leuk een jongetje op komst! Lasas je komt op echt over als een heel sterke vrouw. Ik hoop zo dat jij ook nog een periode heerlijk van je zwangerschap kan genieten. Al is het met bedrust of wat dan ook, maar gewoon niet die hectische tijd en onzekerheid die je nu al weken doormaakt. Vandaag de 20 wk echo, ben nerveus!
Zwanger 8 september: Sonja1979 (34) - 2e kindje - geheim 12 september: Lynn1302 (30) - 3e kindje - jongen Blokkertje (23) - 1e kindje - ? 13 september: Liefde88 (25) - 3e kindje - jongen 14 september: Niena01 (28) - 2e kindje - jongen 15 september: Veer3 (28) - 3e kindje - jongen Tinebx (23) - 1e kindje - meisje Elmo83 (30) - 2e kindje - geheim 16 september: Krullenboll (?) - 1e kindje - Stay123 (26) - 1e kindje - jongen Moeder1987 (27) - 3e kindje - meisje 17 september: Knvs90 (23) - 1e kindje - 3S3 (28) - 1e kindje - jongen Tanja78 (35) - 1e kindje - meisje Patries88 (26) - 1e kindje - meisje RAppel (?) - 1e kindje - 18 september: MissyM (26) - 3e kindje - Tulp123 (22) - 2e kindje - jongen 19 september: Smikkel86 (27) - 1e kindje - Maaik79 (34) - 2e kindje - Miracle3 (32) - 3e kindje - geheim Mexxy (27) - 1e kindje - jongen Bailey2005 (33) - 1e kindje - geheim 20 september: Pommepom (28) - 1e kindje - Suzanne88 (25) - 1e kindje - Kimmiej89 (25) - 1e kindje - jongen 21 september: Yaisa (30) - 1e kindje - jongen E1987 (26) - 2e kindje - verrassing 22 september: Charlie11 (26) - 1e kindje - verrassing Amezen (33) - 2e kindje - 23 september: Mams1 (26) - 2e kindje - verrassing Lasas (28) - 1e kindje - verrassing Sythara (25) - 1e kindje - Kim198 (31) - 2e kindje - Roomijss (?) - 1e kindje - 25 september: Emmy32 (33) - 2e kindje - Beepje (32) - 1e kindje - jongen 26 september: Lijd (23) - 1e kindje - Shirley23 (23) - 1e kindje - Azrit (26) - 2e kindje - verrassing 27 september: Melindy (28) - 2e kindje - jongen GwoonAn (23) - 1e kindje - Blije80 (33) - 1e kindje - 28 september: Marjolein25 (29) - 3e kindje - Kim1903 (29) - 1e kindje - meisje 29 september: GeoLilly (27) - 1e kindje - jongen Pino83 (30) - 1e kindje - meisje 30 september: Laupio (31) - 3e kindje - jongen meisje verrassing geheim Afspraken 9 mei: 20 weken echo - Pommepom 12 mei: 20 weken echo - Lijd 13 mei: 20 weken echo - Marjolein25 14 mei: controle vk - Pino83 15 mei: 20 weken echo - Pino83 20 weken echo - Yaisa 22 mei: controle vk - Veer3 controle vk - Pommepom 27 mei: controle vk - kimmiej89 28 mei: controle vk - Azrit controle vk - Melindy 30 mei: controle vk - Lijd 2 juni: controle gyn + verpleegkundige - Lasas 3 juni: controle vk - Stay123 23juni: 3D echo - Stay123 22 juli: extra echo - Stay123 * Aurin (4+5) * Renske76 (4+5) * Engeltje1972 (8+2) * Deesdees (7+5) * Annemie (8+3) * Daantjuh85 (7+2) * mvRoosenMuffin (10+5) Roan* - zoon van AnitaP (16+1) Als je wat op de lijst wil hebben, graag even in kleur schrijven. Dan valt het mij op tussen alle andere berichten en voeg ik het toe!