Dank jullie wel meiden, lief! Gister even heerlijk keihard ongegeneerd gejankt! Vannacht heel lekker geslapen en niet wakker geworden dus de harde buiken zullen wel meegevallen zijn. Zelfs vanochtend een zacht buikje met volle blaas Succes en veel plezier met de echo's vandaag!!
We moeten er zelf ook allemaal om lachen hoor. Zo naïef van me. Uiteindelijk was het dus toch nog wel een verrassing en bleek onze eerste intuïtie toch goed te zijn. En ja idd het is gezond en dat is het belangrijkste. Ik heb liever een gezonde jongen, dan dat het een meid was waar iets mis mee was. Ik denk dat als het een meid was geweest was de verrassing er ook al vanaf geweest want dan wisten we dat al. Het is even weer omschakelen maar dat komt wel goed En trouwens heel knap van de meiden die het helemaal niet willen weten wat het wordt!
@Veer 3: ik zie dat je me ook op de lijst hebt gezet. Ik zal ff de juiste informatie geven: RAppel (20)- 2e kindje- meisje
Haha ja ik snap ook niet waarom de familie ons al twee meisjes pakjes gekocht had. Wij hadden zelf wel al gezegd dat het niet 100% zeker was, maar goed, geeft niks, ik ga het proberen te ruilen. Veel succes met de echo!
Lasas fijn dat het wat minder is mer harde buiken en dat je beter heb geslapen!! Ik ga aankomende week nog steeds alleen de ochtend werken vind het prima. Woensdag vk en donderdag 20 wk echo spannende week dus!!
Jaaa echo was helemaal goed. Alles zag er prima en en groeit precies volgens schema. Echobeelden waren alleen niet zo mooi helaas. Misschien toch nog door smeren? Ik heb gisteravond m'n buik ingesmeerd en vanmorgen gedouched en niet meer gesmeerd.. Maar echoscopiste vroeg of ik crème gebruikt had.. En nu mag ik jullie eindelijk vertellen dat wij een kleine meid verwachten! Dat wisten we zelf al een maandje, hadden met 16 weken heel spontaan een echo laten doen omdat we toch wel nieuwsgierig werden en het geslacht heel graag even alleen voor onszelf wilden houden. De zwangerschap hebben we namelijk aan naasten gelijk bekend gemaakt (zaten in medisch traject). Dus dit hebben we als erg fijn ervaren dat niemand wist dat wij het wisten haha. En met kans op meelezers dus ook gekozen om het niet hier op het forum te noemen.. Wij zijn helemaal gelukkig en genieten lekker van onze kleine druktemaker!
Roomijss en Pommepom! Fijn, ook weer goede echo's voor jullie! Heerlijk gevoel he! Leuk Pommepom een meisje! Kan me voorstellen dat het leuk is om nu wel iets even voor jullie zelf te hebben, ff een geheimpje samen!
Super die goede echo's! Wat doen jullie trouwens met namen? Vertellen jullie deze al voor de geboorte aan de omgeving? Nu weten wij de namen al heel lang, eigenlijk al tijdens de zwangerschap van draak omdat we daar twee jongensnamen hadden(en één meisjesnaam), maar we zeggen niets tegen de omgeving. Dit is ons geheimpje zeg maar. Zeggen jullie het wel naar anderen of houden jullie dit ook geheim? Ik heb namelijk het idee dat men het vooral vreemd vind dat we de naam niet al willen delen. Dit was trouwens bij draak ook al het geval. Toegegeven mijn man heeft een vreemde smaak voor namen(spijker, storm, tammo, link...), maar gelukkig heeft ie een vrouw die flink tegengas geeft. Alleen lijkt de omgeving dit niet helemaal te beseffen
Wij houden de naam voor ons tot na de geboorte. Mijn buren hebben er weer voor gekozen om het wel meteen bekend te maken. Ze wilde dat ze de baby gewoon al bij naam konden noemen. Ik snap het allebei wel. ..maar toch zeggen wij nog niks. .
De namen die wij in gedachte hebben houden we voor ons zelf. Het moet nog een beetje spannend blijven. We weten zelf ook niet het geslacht. Gister tijdens de echo had ik wel even een twijfel moment maar toch niet gevraagd. Wat k wel een nadeel vind is dat je zo weinig uniseks kleertjes kunt vinden. Hebben er hier nog meer last van? Pommepom fijn een goede echo! Valt meteen een last van je schouders vinden jullie niet?
Namen laat ik vooraf aan niemand weten. Ik vraag wel om naamsuggesties en geef dan soms aan of ik het wel of niet leuk vind, maar pas als hij/zij er is mag iedereen de naam weten. Ik ken trouwens helemaal niemand die vooraf de naam vertelt en ken ook niemand die verwacht dat iemand de naam zal vertellen. Maar dat schijnt in andere landen volgens mij wel normaal te zijn. Hier maandag de 20 weken echo! Best spannend.
Ik zie het vaak bij Amerikaanse programma's dat ze de naam al noemen als er nog ongeboren is. Hier hoor ik het maar heel af en toe.
De naam tijdens de zwangerschap bekent maken is echt Amerikaans. Wij weten het gelukkig ook al, maar vinden ook dat het er nog iets een verrassing moet blijven. Sommige mensen laten bijvoorbeeld het kamertje niet zien.
Bedankt meiden. In mijn omgeving is het juist zeldzaam dat iemand de naam al bekend maakt.. Niemand verwacht dat ook. Houden wij dan ook lekker voor onszelf. We noemen d'r trouwens wel al bij naam, dus is wel erg oppassen.
Unisex kleding idd lastig, reden waarom ik blij de echo bijna overstag ging! Heb flink op internet gespeurd en ben wel wat leuke dingen tegen gekomen. Naam, hier houden we die voor ons zelf, ook als bij komende echo's we ineens wel t geslacht zien zullen we dat niet delen. Veel mensen in de omgeving waren al op de hoogte Vh zwanger worden door mmm. Ook zwangerschap al vroeg bekend door zh opnames, dit blijft onder ons
Wij houden het ook geheim. Ik zou het sowiesoniet vertellen...maar stel dat je ditzpudoen ...zouik veel te bang zijn voor de reacties op de naam. Zodat je weer gaat twijfelen.
Hier dinsdag de 20 weken echo heb er wel zin in om ons kleine meisje weer te zien! Had eerst iedere week een echo en nu al 3 weken niet (elke week was wel heel luxe hoor, besef ik me nu ook) Hier nog geen naamkeus, wel wat ideetjes, maar zodra we eruit zijn blijft dit ons geheimpje! Dochter van m'n man (13jaar) vind het maar niks, zij wil ook de naam al weten als grote zus! Snap het wel, maar ze mag meedenken en vertellen wat zij leuke namen vind en daar krijgen wij ook weer inspiratie van