Dat heb ik dus ook. Blijf maar taken uitstellen want ik voel me zo moe. In de meeste boekjes lees ik dat dit vaak alleen bij het eerste trimester van de zwangerschap is. Nou hier dus niet haha.
Herkenbaar dames....dat van alles willen doen, maar dat er niks van komt! Wat betreft die 24 weken..... Dat doen ze natuurlijk niet voor niks! Ik vind de term 'moeite doen voor' ook een beetje verkeerd... Kijken jullie wel eens naar 'kleine baby's grote zorg'? Op SBS 6. Dan kun je zien dat kindjes van 24 weken heeeeeeeel veel medische problemen kunnen hebben wanneer ze bij die termijn geboren worden. Laat staan als ze nog eerder komen.... Sorry als ik hiermee mensen voor het hoofd stoot, maar het is nu eenmaal een ethische kwestie waar verschillende meningen over bestaan. Namen: wij zijn er inmiddels helemaal uit! Dromen doe ik nu ook heel veel! De gekste dingen! Niet alleen over de baby trouwens! Inmiddels slaap ik nu met het voedingskussen tussen mijn benen. Fijn! Ik had de laatste dagen zoveel pijn in mijn bekken met alleen een kussentje van de bank. Nu doe ik allebei en ik heb vannacht toch fijn geslapen. Alleen een beetje jammer dat het omdraaien meteen zo'n gevecht met de dekens wordt. Haha....
Wat fijn dat je beter slaapt met dat voedingskussen elmo! Wordt pijn in je bekken steeds erger? Wat zegt de fysio? Wat fijn dat jullie uit de namen zijn! Meiden met echo's veel plezier en succes! Wat betreft die 24 weken, is idd een ethisch dilemma!! Sinds een paar jaar is de grens naar 24 weken gegaan en je hebt landen waar ze al vanaf 22-23 weken opvangen. Ik hoop nooit als ouder voor zo een beslissing te hoeven staan. In mijn werk heb ik ermee te maken en opvangen van 24 wekers is heftig! Met vaak grote gevolgen. Toch leef ook ik naar die 24 weken grens.
Ik dacht altijd dat t 27 weken was? Maar dat is blijkbaar alweer uit haha Vermoeid ben ik gelukkig niet meer maar heb daarvoor ook acupunctuur
24 weken grens Precies! Goed uitgelegd. Voor 24 weken is de overlevingskans zo klein. En met alle gevolgen van dien.... En pas bij "Kleine baby's, grote zorgen" werd er een baby geboren met 23+5, net 'te vroeg', maar die was zo alert en huilde zo duidelijk.. Dan gaan ze dat kindje toch redden en ondersteunen! slapen met voedingskussen Dat vond ik ook altijd zo'n gemartel met omdraaien! Hahaha! Op zich wel fijn voor het bekken, ja. maagzuur Sinds een week of 2. Daarvoor helemaal niet en nu al paar dagen achter elkaar. Irritant!
Zwanger 8 september: Sonja1979 (34) - 2e kindje - geheim 12 september: Lynn1302 (30) - 3e kindje - jongen Blokkertje (23) - 1e kindje - ? 13 september: Liefde88 (25) - 3e kindje - jongen 14 september: Niena01 (28) - 2e kindje - jongen 15 september: Veer3 (28) - 3e kindje - jongen Tinebx (23) - 1e kindje - meisje Elmo83 (30) - 2e kindje - geheim 16 september: Krullenboll (?) - 1e kindje - Stay123 (26) - 1e kindje - jongen Moeder1987 (27) - 3e kindje - meisje 17 september: Knvs90 (23) - 1e kindje - meisje 3S3 (28) - 1e kindje - jongen Tanja78 (35) - 1e kindje - meisje Patries88 (26) - 1e kindje - meisje RAppel (20) - 2e kindje - meisje 18 september: MissyM (26) - 3e kindje - Tulp123 (22) - 2e kindje - jongen 19 september: Smikkel86 (27) - 1e kindje - Maaik79 (34) - 2e kindje - Miracle3 (32) - 3e kindje - geheim Mexxy (27) - 1e kindje - jongen Bailey2005 (33) - 1e kindje - geheim 20 september: Pommepom (28) - 1e kindje - meisje Suzanne88 (25) - 1e kindje - Kimmiej89 (25) - 1e kindje - jongen 21 september: Yaisa (30) - 1e kindje - jongen E1987 (26) - 2e kindje - verrassing 22 september: Charlie11 (26) - 1e kindje - verrassing Amezen (33) - 2e kindje - 23 september: Mams1 (26) - 2e kindje - verrassing Lasas (28) - 1e kindje - verrassing Sythara (25) - 1e kindje - Kim198 (31) - 2e kindje - meisje Roomijss (?) - 1e kindje - 25 september: Emmy32 (33) - 2e kindje - Beepje (32) - 1e kindje - jongen 26 september: Lijd (23) - 1e kindje - Shirley23 (23) - 1e kindje - Azrit (26) - 2e kindje - verrassing 27 september: Melindy (28) - 2e kindje - jongen GwoonAn (23) - 1e kindje - Blije80 (33) - 1e kindje - 28 september: Marjolein25 (29) - 3e kindje - Kim1903 (29) - 1e kindje - meisje 29 september: GeoLilly (27) - 1e kindje - jongen Pino83 (30) - 1e kindje - meisje 30 september: Laupio (31) - 3e kindje - jongen meisje verrassing geheim Afspraken 12 mei: 20 weken echo - Lijd 13 mei: 20 weken echo - Marjolein25 14 mei: controle vk - Pino83 15 mei: 20 weken echo - Pino83 20 weken echo - Yaisa 22 mei: controle vk - Veer3 controle vk - Pommepom 27 mei: controle vk - kimmiej89 28 mei: controle vk - Azrit controle vk - Melindy 30 mei: controle vk - Lijd 2 juni: controle gyn + verpleegkundige - Lasas 3 juni: controle vk - Stay123 23 juni: 3D echo - Stay123 22 juli: extra echo - Stay123 * Aurin (4+5) * Renske76 (4+5) * Engeltje1972 (8+2) * Deesdees (7+5) * Annemie (8+3) * Daantjuh85 (7+2) * mvRoosenMuffin (10+5) Roan* - zoon van AnitaP (16+1) Als je wat op de lijst wil hebben, graag even in kleur schrijven. Dan valt het mij op tussen alle andere berichten en voeg ik het toe!
Pijn in mijn bekken lijkt vooral 's nachts erger te worden. Ik moet morgen weer naar de fysio. Maar ik weet wel hoe het komt dat het erger wordt.... Afgelopen week een drukke week gehad met de verjaardag van zoonlief, bezoek, en een dagje weg (met veel lopen). Dat ging overigens allemaal prima, maar ik denk dat ik nu op de blaren moet zitten Wij hebben een tweepersoonsdeken, dus als ik met het voedingskussen probeer om te draaien, dan maak ik vaak manlief ook wakker... Vervelend, Veer...maagzuur... Heb ik gelukkig (nog) geen last van.
Ja idd wat een drama dat draaien met een voedingskussen. Ik sliep er juist slechter door dus heb t maar aan de kant gelegd. Ik heb nu een dik kussen gevonden voor tussen mijn knieën en dat gaat veel beter.
Zo ik heb weer even bijgelezen. . naam..daar zijn wij gelukkig al een tijd over uit. Meisjes naam hadden we al ver voor we zwanger waren. Jongens naam hadden we er 3 waar we niet uit konden kiezen. Toen kwam er een 4e bij een die is het geworden. dromen..ik droom eigenlijk niet over de zwangerschap. Ik droom voornamelijk over werk of echt gewelddadige dromen. Heel irritant. moe...dat ben ik gelukkig niet meer zo erg sinds die 12 weken om zijn. Heb nog wel wat dagen maar lang niet meer zo erg. Succes met de echo's vandaag!!
Goedenavond allemaal, Morgen om 15:00 uur dan eindelijke de 20 weken echo. Vind het wel heel erg spannend hoor. Namen: meisjes naam hebben we, maar jongens is erg lastig. Er zijn erg veel jongens bij ons in de familie geboren waardoor het toch echt wel moeilijk is. Maagzuur: Hier helaas ook veel last van
25juni pretecho Van manlief gekregen, om ook een leuke echo te hebben waar ik naar kan uitkijken! Lief!! Maagzuur: ik gebruik vanaf week 8 al omeprazol en is echt een verademing, verder antagel wat ook goed helpt!
Wat ik begrijp is dat ik alles vergoed krojg wat oo verwijzing is van de arts of verloskundige...maar misschien ligt dat ook aan de verzekering. Ik krijg sowieso nog 2 groei echo's ivm overgewichten de3d als dat lukt... maar dathoor ik donderdag schijnt ook weer aan je vruchtwater te liggen enz
Goedemorgen meiden, Veel succes en plezier met de echo vandaag! Ik heb vandaag een uitstapje dus ben benieuwd hoe mijn lichaam zich gedraagt..... Cervixmeting in zh, daarna kort gesprek gyn en psych en dan een gesprek met mijn leidinggevende. Gelukkig als het niet gaat konden ze een bedje voor me regelen, fijn!
Voel je je wel weer beter lasas? Succes straks in het ziekenhuis! Leuk trouwens de pretecho ik heb hem 23 juni, ben heeeel benieuwd!