16 - 30 september 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Artife, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha stay de meeste mensen die ik ken komen daar inderdaad wel op terug als de baby er eenmaal is

2. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Herkenbaar charlie hahaa
    Zal ff broek opzoeken die heel mooi afkleed

Pom als je in je telefoon galerij ff bijsnijden doet komt hij wel recht
    Mooi buikje! Zal vanavond ook foto maken

3. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    H&M

Zit echt heel mooi met gegarandeerd strakke band
    Heb m maat groter dan mijn gewone maat
    Doe er een langer strak hempje overheen en je eigen shirt staat dan ook nog leuk!

4. RAppel

RAppel Fanatiek lid

2 mei 2014
    1.157
    192
    63
    Ik heb ook weer ff bijgelezen.

Qua verlof is het wel beetje anders bij jullie dan bij ons (Belgiƫ)
    Nu ben ik al thuis van voor dat ik zwanger was, voorlopig mag ik ook nog gewoon thuis blijven en is het de bedoeling om 15 weken na m'n bevalling weer aan het werk te gaan.

Ik ben gisteren bij de vk geweest en alles was in orde met ons kleintje :)

5. Roomijss

Roomijss Lid

23 apr 2014
    93
    0
    0
    Hormonen.... Ik weet precies wat je bedoelt..
    Onthou wel in de winkel heb je altijd heel raar licht.
    Draag zelf gewoon nog me eigen kleding. Blouses kan ik niet meer aan omdat me borsten er dan bijna uitvallen.
    Dus draag veel shirts met een vestje.

6. Roomijss

Roomijss Lid

23 apr 2014
    93
    0
    0
    Wie weet waar je die basic buikbanden kunt kopen?
    Wil geen tekst erop en het liefst zwart..

7. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Oh meid, je bent niet de enige hoor :)
    Ik was wederom druk bezig met afvallen toen ik zwanger werd. Vaak kijk ik in de spiegel en zie die buik waar ik totaal niet blij mee ben ;) Wel wat er in zit, maar niet de buik zelf ;)
    Een paar goede zwangerschapsbroeken, een paar zwangerschapsshirts en/of jurken doen vaak wonderen. Niet kleding in een maatje groter:)
    Ik kan soms gewoon blij worden als ik een zwangerschapsbroek draag die goed zit, lekker om de buik zit en een mooi shirt erover draag. In tegenstelling tot een (stretch)broek, waarin ik me sneller dik dan zwanger voel.
    Op mp vind je vaak ook leuke kleding voor weinig. Of bij de prenatal in de koopjeshoek.

8. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mams dank voor de tip om die foto's recht geplaatst te krijgen!

9. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weet je wat ik zo raar vindt....dat dit de laatste keer zwanger zijn is voor ons. Wij willen het bij 2 kindjes houden. De laatste keer een 20 wekenecho, de laatste keer het getrappel! Gelukkig kan ik van dat laatste nog de nodige weken genieten. Maar ik ben me wel bewust dat ik dat straks nooit meer zal voelen. En dat is een hele gekke gedachte. Waar ik soms zelfs een beetje emotioneel over kan worden....

Wat betreft zwangerschapskleding: jaaaa, dat kan wonderen doen...ik had nog allemaal kleding van mijn vorige zwangerschap maar met name de buikbanden op de broeken waren toch een beetje uitgelubberd. Haha! Nu heb ik een setje nieuw gekocht, en als ik dat draag voel ik me toch mooi...:D;)

Zwangerschapsverlof: ik heb zomervakantie vlak voor mijn verlof. Dus dan is er vaak heel weinig werk te doen. Dus ik zie wel wanneer ik precies stop. In elk geval als ik alles overgedragen heb aan mijn collega. Maar in de zomer kan ik ook al minder werken.

De kleine alleen laten bij manlief....dat vond ik de eerste keer zo raar! En toen ging ik alleen even naar de supermarkt. Maar je draagt je kindje vanaf het moment dat je zwanger wordt 9 maanden lang bij je. Vervolgens wordt hij/zij geboren en die eerste dagen/weken is de baby zo aan mama gebonden (helemaal als je borstvoeding geeft).

10. Pino83

Pino83 Actief lid

21 jan 2014
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag vk geweest alles was goed. Heb het hartje even opgenomen met mijn telefoon ik ben nu 5 kilo aangekomen en jullie? Morgen 20 weken echo spannend ik heb van mezelf al een buik dus ik voel me helemaal een opgeblazen pas...maar het hoort erbij en we hadden het van te voren al kunnen bedenken he dat we zouden groeien

11. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Schrok zelf btje van de foto!

21 weken

12. Kim1903

Kim1903 Bekend lid

23 jan 2013
    558
    0
    0
    Gelderland
    Wel allebei hele mooie buikfoto's!! Hier ook wel een buikje, maar vind het ook lastig, de afgelopen jaren veel afgevallen en weer aangekomen, voel me af en toe weer gewoon dik ipv zwanger, ookal zie ik zelf ook wel het verschil.. Maar heb van m'n man voor Moederdag een mooie lange ketting gekregen met een munt eraan waar babyvoetjes op staan, dus mochten mensen twijfelen, dan mag m'n ketting het bevestigen :)
    Zal binnenkort ook eens een foto maken, voordat straks de zwangerschap weer voorbij is en er geen foto's van zijn ;)

13. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Prenatal verkoopt die

14. Roomijss

Roomijss Lid

23 apr 2014
    93
    0
    0
    Dankje zou daar binnenkort maar eens kijken.

Wat een mooie buikfotos. Ik heb nog niet echt een buik.
    Meer zo eentje wat nog een twijfel is: buikje van het eten of zwangee.

Vanochtend heb ik controle bij de vk ben heel benieuwd hoeveel ik ben aangekomen.
    Merk aan mezelf dat ik me heel opgeblazen voel.

Elmo83 misschien een rare vraag maar hoe voel je dat dit voor jou je laatste zwangerschap is?
    Is het een gevoel of?
    Vraag het heel erg af hoe dat voelt. Ik twijfel over een derde (heel erg dat ik daar nu al over denk),maar wanneer weet je; klaar is klaar.

15. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Pino, succes vandaag met de echo!
    Roomijss jij ook succes bij de verloskundige

Die kilo's daar wordt ik niet goed van want ondertussen zijn het er 9, heb wel al een buik van. Is voor het goede doel. Verloskundige gaf zelf aan dat ik me niet druk hoef te maken, maar heb afgesproken dat zodra ik weer veel aangekomen ben bij de volgende afspraak, ik een ander eetschema mag maken, geen dieet :D. Ze gaf aan dat je anders op eten reageert dan normaal, ben benieuwd of dat wel werkt...

16. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden, mooie buikjes trouwens!

17. Pommepom

Pommepom Bekend lid

12 feb 2013
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw mooie buik mams!

Zijn er nog meer dames die buikjes willen showen? Vind het zo leuk om te zien al die verschillende buiken rond dezelfde termijn

Qua kilo's ga ik niet hard, nu +2,5. Ik heb tot 20 weken echt veel meer gegeten dan normaal, had echt honger. En qua snoepen ook niet bepaald ingehouden, maar blijkbaar had m'n lichaam extra nodig.. Sinds week 20 weer veel minder honger.. Dacht juist altijd dat die honger dan juist kwam haha

18. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik!

En Roomijss....dat is geen rare vraag. Manlief en ik hebben dat ooit zo afgesproken. 2 kindjes is genoeg voor ons. Bovendien hebben we praktisch gezien geen plek voor een derde. En daarbij, als ik zie hoe mijn bekken zich nu gedraagt, dan weet ik ook niet zeker of mijn lijf een derde zwangerschap zo leuk zal vinden.

19. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Mooie buikjes meiden!!

Ik zal ook eens foto maken en plaatsen, volgens mij is die ook wel weer wat gegroeid!
    Meiden met echo's veel succes en plezier!!

Nog even iets, het is vandaag hyperemesis gravidarum international awareness day. Dag dat stil gestaan wordt bij vreselijke ziekte hg die je zwangerschap een hel kan maken en waar nog steeds onderzoeken naar gedaan moeten worden om het in de toekomst te kunnen bestrijden. Tot nog toe hebben ze nog steeds geen effectieve behandelwijze tegen deze ziekte!

Zo dat gezegd hebbende ;)

20. Roomijss

Roomijss Lid

23 apr 2014
    93
    0
    0
    Vandaag heb ik het hartje gehoord. Helaas niet heel duidelijk doordat ik veel vruchtwater heb. Maar het klonk goed zei de vk.

Ik ben 4kg aangekomen.. Was wel even schrikken.
    Heb afgesproken dat ik me eten wat meer over de dag ga verdelen.
    Waardoor ik hopelijk minder snaai momenten heb.

Elmo83 bedankt voor je antwoord. Fijn dat je met je man er zo over heb gehad en dat jullie het beide ook goed vinden zo.

Deel Deze Pagina