Nou ik heb idd het uwv even gebeld en wat de arbo zegt klopt niet! Het is alleen van kracht als je vanaf 6 weken voor bevalling nog ziek bent of minder werkt, dan moet je 6 weken nemen. Bijvoorbeeld in jou geval Lasas. Mijn werkgever krijgt hier ook nog een mooi verslagje van en ze mogen het zelf verder met hem oplossen. Ik ga die man donderdag niet meer bellen. De krampen zijn er natuurlijk na het gesprek niet minder op. Met de kruik is ook erg warm nu en ging bijna net van mijn stokje. Knallende hoofdpijn nu en heb een pcm genomen en even wat eten.
Beepje ga even liggen, of stap even onder de douche. Even momentje relaxen! Fijn dat het wordt terug gekoppeld, proberen niet meer druk om te maken!
Ohh oké ik begreep het UWV, ik vraag altijd van alle gesprekken een mail ( bij miskraam wat problemen gehad met bedrijfsarts) en stuurde dit altijd door.
Miracle3: hier ook bekkenklachten. Ik ben nu4 keer naar de bekkenfysio geweest. Dat heeft hier echt wel geholpen. Ik heb de bekkenklachten nu veel beter zelf onder controle. Dus dat is fijn....als ik het zo tot in september volhoud dan teken ik er voor! Dat knakken heb ik nu niet, maar had ik zo'n 9 maanden na mijn vorige bevalling ineens heel erg. Uiteindelijk wel vanzelf over gegaan trouwens. Beepje: wat een vervelende bedrijfsarts! Jeetje..... @namen: jaja, wij weten het al helemaal incl. Doopnamen.
Ik heb acupunctuur voor mijn bekken, dé oplossing hier Ik heb vooral last van hele zware en strakke buik in de loop van de dag, bijna pijnlijk. Kan dan niks behalve rust nemen echt heel vervelend want voel me voor de rest top!
Dames, ik kan jullie laten weten dat ik het jongensgehalte hier mee hoog ga houden! Haha! Inmiddels weet onze familie het...dus nu mogen jullie het ook weten, maar hier komt er een klein broertje bij.
Leuk Kimmie dat je nog wat namenopties hebt neergezet, thanks! @ Elmo: leuk nog een jongetje. Gefeliciteerd!
Weer een jongen, gefeliciteerd!! Je namentopic even gelezen, namen van je kids staan ook bij ons op t lijstje! Had hetzelfde kunnen schrijven wij zijn er wel zo goed als uit! Vind meiden namen lastig, heb nu 1 naam die ml en ik super vinden, bij de rest denk ik vaak euhhh net niet! Jij al wat aan de tips gehad of niet? 22 weken vandaag!! Mijn mdr komt me zo halen en ga dan even naar de kapper, heerlijk!! Ontzettend aan toe!
Hoi hoi! Hier weer even een berichtje van mij! Zooo druk geweest met werk en feestjes afgelopen 2 weken... Oa ons jongste mannetje die jarig was, 2 jaar geworden! En hij gaat sinds deze week naar de peuterspeelzaal. Zo leuk! Hij vindt het geweldig. Haha! Beepje Wat een stomme vent!! Je hebt gelijk, hoor. Las dat het UWV dat ook al zei. Goed dat je gebeld hebt! Toch jammer dat je er dan zelf achter aan moet, hè.. Geeft alleen maar meer stress.. Maar nogmaals, goed dat je voor jezelf op komt! Nu lekker rustig aan doen. Miracle Om dezelfde reden willen wij deze keer ook graag een 3D echo laten maken rond 28 weken. Ons 3e kindje, laatste zwangerschap.. En de jongens kunnen dan mee, vooral de oudste vindt dat super! Zal even je namentopic opzoeken! Elmo Jaaa, leuk!! Gefeliciteerd met jullie 2e zoon!! Lasas Lekker ontspannen bij de kapper? Hier gaat verder alles goed! Voel me prima! Wel nog steeds bekkenklachten, maar nog niet dagelijks (heel heftig) aanwezig. Afkloppen! Dus daar ben ik blij mee. Ik pas wel op, want merk met 2 kinderen van net 4 en 2 jaar dat je soms meer tilt of gek met ze doet dan verstandig is.. Verder heb ik echt slaap nodig. Heb ik een gebroken nachtje of ben ik laat naar bed geweest, merk ik dat wel.. Moe! zwangerschapsyoga Vanavond weer naar yoga. Zin in! Heerlijk ontspannen!! lijst Ik moet 'm volgens mij nodig updaten. Haha!
Zwanger 8 september: Sonja1979 (34) - 2e kindje - geheim 12 september: Lynn1302 (30) - 3e kindje - jongen Blokkertje (23) - 1e kindje - ? 13 september: Liefde88 (25) - 3e kindje - jongen 14 september: Niena01 (28) - 2e kindje - jongen 15 september: Veer3 (28) - 3e kindje - jongen Tinebx (23) - 1e kindje - meisje Elmo83 (30) - 2e kindje - jongen 16 september: Krullenboll (?) - 1e kindje - Stay123 (26) - 1e kindje - jongen Moeder1987 (27) - 3e kindje - meisje 17 september: Knvs90 (23) - 1e kindje - meisje 3S3 (28) - 1e kindje - jongen Tanja78 (35) - 1e kindje - meisje Patries88 (26) - 1e kindje - meisje RAppel (20) - 2e kindje - meisje 18 september: MissyM (26) - 3e kindje - Tulp123 (22) - 2e kindje - jongen 19 september: Smikkel86 (27) - 1e kindje - Maaik79 (34) - 2e kindje - Miracle3 (32) - 3e kindje - geheim Mexxy (27) - 1e kindje - jongen Bailey2005 (33) - 1e kindje - geheim 20 september: Pommepom (28) - 1e kindje - meisje Suzanne88 (25) - 1e kindje - Kimmiej89 (25) - 1e kindje - jongen 21 september: Yaisa (30) - 1e kindje - jongen E1987 (26) - 2e kindje - verrassing 22 september: Charlie11 (26) - 1e kindje - verrassing Amezen (33) - 2e kindje - 23 september: Mams1 (26) - 2e kindje - verrassing Lasas (28) - 1e kindje - verrassing Sythara (25) - 1e kindje - Kim198 (31) - 2e kindje - meisje Roomijss (?) - 1e kindje - 25 september: Emmy32 (33) - 2e kindje - Beepje (32) - 1e kindje - jongen 26 september: Lijd (23) - 1e kindje - Shirley23 (23) - 1e kindje - Azrit (26) - 2e kindje - verrassing 27 september: Melindy (28) - 2e kindje - jongen GwoonAn (23) - 1e kindje - Blije80 (33) - 1e kindje - 28 september: Marjolein25 (29) - 3e kindje - Kim1903 (29) - 1e kindje - meisje 29 september: GeoLilly (27) - 1e kindje - jongen Pino83 (30) - 1e kindje - meisje 30 september: Laupio (31) - 3e kindje - jongen meisje verrassing geheim Afspraken 21 mei: controle vk - Veer3 22 mei: controle vk - Pommepom 27 mei: controle vk - kimmiej89 28 mei: controle vk - Azrit controle vk - Melindy 30 mei: controle vk - Lijd 2 juni: controle gyn + verpleegkundige - Lasas 3 juni: controle vk - Stay123 23 juni: 3D echo - Stay123 22 juli: extra echo - Stay123 * Aurin (4+5) * Renske76 (4+5) * Engeltje1972 (8+2) * Deesdees (7+5) * Annemie (8+3) * Daantjuh85 (7+2) * mvRoosenMuffin (10+5) Roan* - zoon van AnitaP (16+1) Als je wat op de lijst wil hebben, graag even in kleur schrijven. Dan valt het mij op tussen alle andere berichten en voeg ik het toe!
Veer, gefeliciteerd met je (nu nog) jongste . Hopelijk was het een leuk feestje! En wat leuk dat ie mag starten op de peuterspeelzaal. Fijn dat ie het zo leuk vindt. Hier staat ons ventje al wel ingeschreven, maar nog op een wachtlijst. Ik hoop zelf dat ie òf voor de zomervakantie mag starten, òf pas als de baby ruimschoots geboren is... Miracle, ik heb je namentopic gezien. De namen van je oudste twee... haha, die lijken wel een beetje op onze smaak qua namen. Meer zeg ik niet...anders verraad ik voor mogelijke meelezers misschien nog de naam. Want die houden we wel geheim.
Ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor een 3D en 4D echo op 19 juni. Ben dan 26+5. Ben erg benieuwd. Wie gaan er nog meer en wanneer?
Hoi meiden Sorry beetje late reactie. Alles is goed. Kleine lag er goed voor en ze heeft alles netjes bekeken. Ik ben heel erg blij. Nu lekker genieten. Met 34 weken heb ik nog een echo om te kijken hoe de placenta ligt. Bijgaand een echo van onze meid
Leuk nog een jongen! Zo heb vandaag lekker geshopt. Primark viel me zwaar tegen amper babykleding(rotterdam) Voelen jullie de baby veel?? Ik vrijwel niet, maar dat is al heel de tijd zo en tijdens de echo bewoog ze achter elkaar. Alleen ik wil het zo graag "echt"gaan voelen? 11 juni heb ik controle vk 28 mei vervolg 20 wk echo (gehemelte en hartje)
Kimmiej, ik heb hem 21 juni. Spannend! Heb er veel zin in haha. Misschien dat ik tussendoor nog een keer ga, duurt nog zo lang haha. Fijn marjolein! Mooie foto! Pino, ik voel de baby vooral in de ochtend en voor het slapen gaan. Als ik s' avonds op de bank lig. Overdag voel ik hem bijna noooit. Komt vast allemaal nog wel