16 - 30 september 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Artife, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ik heb t ook, wandelen en zwemmen helpt bij mij onwijs. Ga dus ook weer op zwangerschaps zwemmen.

2. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ja ik heb nu ook rugpijn. Ik dacht al dat het kwam omdat ik slecht geslapen had. Het is gewoon heel gek om niet ongesteld te worden. Ik ben ook telkens aan t checken op de wc of ik al iets zie en hoop natuurlijk nooit bloed te zien. Verder voel ik mijn lichaam werken en voel ik er iets zitten. Als ik mijn bekken kantel is dat niet zo'n fijn gevoel. Verder ruik ik heel goed, nies ik veel en zit mijn bh al wat strak. Ik merk dat ik in de middag en avond misselijk word. In de ochtend heb ik er minder last van. Verder merk ik nu dat sinds ik het weet ik meer op mijn buik slaap. Ik ben altijd al een buikslaapster geweest maar de laatste tijd niet meer zo. Nu wel weer veel meer dus. Misschien omdat ik er nu nog even van kan genieten zolang het nog kan. Of omdat ik mijn buikje wil beschermen of zo, of klinkt dat stom?

3. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook last van onderrug, maar gelukkig alleen 's ochtends. Ik lijk wel een bejaarde...

Hier gaat het nieuws van mijn zwangerschap vooral op mijn werk een zeer grote verrassing worden. Ik ben een alleenstaande moeder, met een dochter van vier. Ik heb altijd graag meer kinderen gewild, maar dat zat er dus even niet in. Nu ik 37 werd, was de wens ineens groter dan ooit. Uiteindelijk heb ik een (homo-)collega gevraagd of hij met (en zijn man) een kind zou willen. Die vraag heb ik hem op 7 november gesteld, twee maanden later ben ik dus zwanger... Maar goed, dit nieuws zal wel wat vragen oproepen bij mijn collega's... :)

4. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Heel gaaf Renske! Dus kindje heeft straks ook nog 2 papa's wat een verwennerij!

5. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @Renske; wat een bijzonder verhaal en wat leuk dat het zo snel lukte! Meat to be denk ik ;)

Gaan de papa's ook bij jullie wonen of niet?
    Kan me voorstellen dat collega's verbaast zullen zijn! ;)

6. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook vooral misselijk in de middag en avond. Maar het komt en dan gaat het weer weg na een paar minuutjes. Echter niet meer last van mn rug dan normaal.

Ik las dat jullie eerder bekkeninstabiliteit hebben gehad, is er iets dat je kan doen om de kans daarop te verkleinen? Bepaalde oefeningen bijvoorbeeld?

@renske: wat een bijzonder en mooi verhaal!

7. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Meant to be... Dat is het overheersende gevoel inderdaad. Alles klopt in alle stappen die we tot nu toe gezet hebben. Het gaat allemaal zo voorspoedig. We gaan niet bij elkaar wonen. Het zal een constructie worden zoals gescheiden ouders dat hebben (eens in de twee weken een lang weekend bij hen), zonder de pijnlijke scheiding zelf.

8. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Renske wat gaaf!!!

9. Suzanne88

Suzanne88 Lid

28 dec 2013
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    2 dagen niet kunnen lezen, heel wat in te halen. Leuk!

Renske wat super stoer! Klinkt alsof het allemaal zo heeft moeten zijn.

Ik krijg tegen het einde van de middag last van mijn onderrug. Gister zo erg dat ik niet meer wist hoe ik moest zitten of staan.
    Merk wel dat ik veel sneller moe ben dan gewoonlijk. Om 22.00 uur ben ik echt uitgeteld. Uitslapen lukt (tot grote frustratie van ml) ook niet meer. Ach kunnen we vast wennen aan het vroege opstaan ;)

10. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Charlie lastig uit te leggen maar je kan die oefeningen snel krijgen als je last hebt bij eem bekken therapeut.

Ik geloof niet dat t te voorkomen is aangezien je banden toch gaan verweken, en t ene lichaam reageert er anders op dan de andere
    Wel werkt t zeker om gewoon voldoende te blijven bewegen zodat je spieren sterk blijven om alles t kunnen dragen

Ook is een goede pufclub zoals ZwangerFit enorm aan te raden

11. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Renske super gaaf!

12. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Denk dat ik de knaller voor me fotoboek heb :)

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag

Mooie!

14. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Vinden jullie t ook zo leuk om je banner op te zien lopen elke dag?

Nog 17 nachtjes! !! :)

15. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    #395 GeoLilly, 18 jan 2014
    Laatst bewerkt: 18 jan 2014
    Dag dames

Allereerst heel erg gefeliciteerd aan iedereen.
    Ik vroeg me af of ik mee mocht praten hier.

Ik zal me even voorstellen.
    Ik ben GeoLilly, 27 jaar, getrouwd.
    In oktober een miskraam gehad en sindsdien geen menstruatie meer. Juist toen we alle hoop hadden opgegeven en afspraak gemaakt met gynaecoloog om het op te wekken... vanochtend een positieve zwangerschapstest gehad. :)

Volgens mij was mijn ovulatie op 6 januari en ben ik uitgerekend op 29 september 2014.
    Ik hoop heel hard dat het deze keer goed zal gaan want het is allemaal nog heel pril.

16. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Gefeliciteerd! Spannend!

17. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Geolilly :D Jij ook hier, van harte meis!!

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hoi meiden, mag ik hier mee komen kletsen?
    Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!
    Volgens mij zijn jullie hier al met een flinke club, gezellig.

19. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

3 jan 2013
    2.362
    0
    0
    Zuid-holland
    Tuurlijk Dees!

Gefeliciteerd :)

20. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013