Jeetje E1987, wat schrikken! Emoties.... ach dat gaat hier met vlagen! Vorige zwangerschap ben ik eens in huilen uitgebarsten nadat ik de lamp aan deed. Dat soort gekke dingen heb ik nu nog niet gehad. Vandaag heeft zoonlief de baby voor het eerst voelen schoppen. Hij moest er heel hard om lachen. Was echt superschattig!
Jeetje das schrikken e1987, maar gelukkig zijn jullie positief ingesteld. Ja hoor kimmiej89, die horrormonen zorgen voor flink wat emotie af en toe!
Hier een rot nacht gehad. DL had weer een pseudokroep aanval en is daardoor heel de nacht in de weer geweest. Nu met 0,5 slaap op t werk en voel me net een zombie, met als resultaat harde buiken. Vanavond maar vroeg mijn bed in met de hoop op een goede nachtrust. Emoties: heel erg veel last van. Er zitten dagen bij dat ik overal wel om kan huilen. Geboortekaartjes: Ik heb van beide kinderen op Geboortekaartjes - De grootste online aanbieder en drukker van geboortekaartjes besteld. Ben super tevreden. Je belt ze op zodra de kleine is geboren en een dag daarna heb je ze keurig in huis met zelfs nog wat extra kaartjes en enveloppen
Vervelend Marjolein zo'n pseudokroep aanval.. Heeft ze dat al vaker gehad? Rustig aan vandaag! Jeetje e1987 dat is geen leuk nieuws, fijn dat jullie er zo positief tegen aan kunnen kijken Va hormonen/emoties heb ik nog vrijwel geen last.. Geboortekaartje willen wij via een drukker doen Gister bij de vk was alles gelukkig weer helemaal goed. Ze vroeg of ik de baby al een beetje kon voelen, nou al heel lang en goed dus.. Bij hartjes luisteren volgde vervolgens allemaal harde trappen tegen de dopler hahaha was grappig 4 juni afspraak vk al snel ivm fit to fly verklaring voor onze vakantie 5 juni 4d pretecho
Goedemorgen meiden! Pommepom, fijn dat alles weer goed was bij de vk en rake trappen uitgedeeld dus, haha! Waar ga je heen op vakantie?? Emoties, ik merk dat ik me wat eerder irriteer aan mensen/dingen, terwijl ik normaal heel relaxed ben..... Moet er zelf wel om lachen als ik zo bui heb! Hier net even achter de naaimachine gezeten, wilde graag wafelstof dekentje, maar vond ze te duur, dus stukje wafelstof gekocht en dekentje gemaakt. Moet ff foto maken dan zet ik m erop, is best leuk geworden
Lekker creatief geweest lasas! We vliegen op New York en doen ren rondreis oost Amerika! Dus Boston, Washington, niagara falls, etc. Echt super veel zin in! Al vind ik t nu t dichterbij komt ook wel spannend om na die '24wk grens' nog zo ver op vakantie te gaan. Maar ik voel me gelukkig prima!
Lasas wat leuk dar ui ja creatief ben, wil ik ook haha! Wow pommepom naar Amerika wat leuk, geniet er lekker van! Emoties/ hormonen.. Laatste tijd rustig maar ik kan zo om iets stoma huilen. Ik vind zelf dat het erg meevalt maar mijn man denkt daar toch heel anders over..
Wauuuuwww wat een reis!! Genieten! Wij zijn 2 jaar geleden naar canada geweest en wilden als ik niet zwanger zou zijn dit jaar weer terug. Nu hopen we over 2 jaar met de kleine te gaan! Ben ook heel benieuwd naar jouw verhalen, hou je een reisblog bij?? Ga je met auto of camper? Is jullie geheugen ook zo slecht, ik dacht echt altijd dat zwangerschapsdementie een beetje fabeltje was, maar is hier echt ontzettend aanwezig, zonder lijstje kan ik niet naar de super en als ik boven kom ben ik alweer vergeten wat ik ook alweer wilde..... Frustrerend!
Lasas: die zwangerschapsdementie gaat nooit meer helemaal over..... Ik ben momenteel ook echt een vergiet! Ik heb bij de vorige zwangerschap eens bakpapier in de koelkast staan zoeken en ik stond eens in de kelderkast toen ik eigenlijk naar de wc wilde.... Mooi, wat je gemaakt hebt trouwens! Pommepom: Wat leuk zo'n grote reis! Veel plezier!
Wow... Nog gaan reizen door Amerika, super gaaf! Lasas: wat leuk dat je zo creatief bent! Is het naar eigen ontwerp of heb je een voorbeeld gehad? Zwangerschapsdementie: ik heb er ook enorm last van. Vervelend want normaal gesproken onthoud ik altijd alles. Nu vergeet ik de helft mee te nemen uit de supermarkt, loop ik weg om iets te doem en ben na 5 stappen alweer vergeten wat ik ging doen enz 30 mei trouwens weer controle bij de vk
Fijn dat die zwangerschapsdementie herkenbaar is, niet leuk voor jullie, wel fijn te weten dat t normaal is! @ yaisa. Vond de wafeldekentjes zo leuk, maar te duur, dus wat op internet gespeurd en aan de gang gegaan! Dat verschoonmatje gezien in de winkels en even op internet gekeken en dacht ohh dat is niet zo lastig, was ook zo gemaakt! Wil nog heel graag kipkep Woller maken, nog een dekentje en wat knuffeltjes en oh ja hoes voor om het aankleedkussen. Schoonvader gast schommelstoel maken, dus als die klaar is ga ik daarvoor kussentjes maken, genoeg te doen dus.
Ja die dementie is echt erg. Om nog maar te zwijgen over de fouten die hierdoor op mijn werk gemaakt worden .......
Ideaal als je zelf een beetje handig bent met de naaimachine! De kipkep heb ik even moeten googlen. Lijkt me een handig ding, niet alleen voor de baby, maar ook als je zelf buikpijn ofzo hebt.
Leuk Lasas!! Heb toevallig vandaag stof voor het wiegje gehaald ( heb zelf nog in dit wiegje gelegen) gelukkig heb ik een handige moeder die het voor mij maakt. Ik ben nog steeds verschrikkelijk moe heb er een hard hoofd in dat het nog over gaat. Doe maar 1 client per dag ipv 2. Ik hoef nog maar 9 weken dan 3 weken vakantie en 6 verlof. Vinden jullie de tijd ook zo voorbij vliegen?!
waauw mooi laslas mooie spulletjes heb je gemaakt!! pompom echt vet die rondreis!! Die willen wij ook nog gaan doen als de kids groot zijn. indd ook last van dementie maja hoort erbij haha Morgen de 24 weken grens bereikt zonder al te veel problemen piehhh.. 1e mijlpaal is toch echt 27 weken maar vanaf morgen gaan ze tenminste wat doen om ons mupke te redden blij mee maar toch ga ik voor die 37!!
Ja we hebben er ook echt onwijs zin in! Lasas, geen reisblog, zijn maar 2 weken weg.. Ben heel benieuwd, volgende week nog 2 dagen werken en dan begint m'n vakantie lekker! Die dementie is herkenbaar.. Dacht ook altijd een beetje dat het makkelijk afgeschoven werd op de zwangerschap, maar vergeet echt maffe dingen haha Liefde88 zeker voor jou vind ik die 24wk grens een heel mooie mijlpaal! Uiteraard duim ik voor minimaal 37wk voor je!
Jeeeee!! Voor de 24 weken van jou liefde88, snap dat het fijn is dat je die mijlpaal hebt gehaald, ik hoop dat er nog vele mogen volgen en die kleine nog lekker blijft zitten tot 37 weken!