Hier val ik direct in slaap Lig wel op mn zij, rug en buik gaat niet. Wel word ik 2 x per nacht wakker en dan ben ik ook echt klaarwakker direct en duurt het ongeveer zo'n 3 kwartier voor ik weer in slaap val. Dit merk ik wel als ik de volgende ochtend moet werken Pino! Succes straks/vanavond
Slaap ook slecht en in de ochtend vreselijke rugpijn. Alles voelt ook heel stijf. Pino hoe was de echo?
Vanwege mijn bekkenklachten slaap ik inmiddels al ruim anderhalve maand met dat voedingskussen. Fijn hoor, het scheelt mij echt veel pijn bij het draaien in bed. Maar het draaien met zo'n kussen is wel een gevecht met de dekens! Eigenlijk elke nacht ben ik tussen de 1 en 4 keer wakker om of te plassen of om te draaien en het gevecht te leveren met de dekens...haha! Gelukkig val ik wel weer snel in slaap! Mijn man verliest zijn baan omdat zijn contract niet verlengd wordt. Hij is nu druk met solliciteren. Even afwachten dus, maar wel even een onzekere tijd met een koophuis en een tweede kindje op komst....
Vervelend voor jullie dat jullie zo slecht slapen. Misschien een kruik erbij . Ik word altijd duf van een kruik.
Goedemorgen dames! Wat vervelend dat jullie zo slecht slapen! Voedingskussen wil misschien wel wat helpen om lekkerder te liggen! Ik slaap juiste week stuk beter op paar keer plassen na! elmo wat fijn dat de echo goed was!! En wauuww mooie echo heb je geplaatst zeg! Las wat terug over zieke kindjes, ik hoop dat ze weer zijn opgeknapt, het mooie weer komt er weer aan voor paar dagen, dus hoop dat iedereen kan genieten ve zonnig weekend! Manlief gaat vandaag verder met het kamertje! Fijn! Hebben vd week commode opgehaald en hoop dat deze in het weekend kan worden neergezet. Welke lampen hebben jullie voor op het kamertje of waar gekocht? Kom of lelijke of hele dure tegen, zit er nu over na te denken een goedkope kap te kopen en er zelf maar 1 te maken met stofjes etc!
Fijn dat je echo goed was Pino, wat een mooie foto!! Vervelend dat julli zo slecht slapen.. Ik kan nog redelijk lekker liggen, wordt niet wakker snachts ook niet om te plassen. Ben alleen wel altijd vrij vroeg wakker, kan niet meer lekker uitslapen Lasas succes met kamertje, een lamp hebben wij nog niet, vind ik ook altijd lastig. E1987, die van jou is wel heel erg leuk!!!
Elmo: Wat vervelend zeg. Inderdaad een rot tijd precies nu Dat voedingskussen helpt wel wat. Maar idd als je wil omdraaien aan alle dekens mee haha. Pino: Wat goed dat de echo goed was..!! Schattige foto Lamp: Wij hebben deze lamp. Hij is echt groter dan ie lijkt haha
Jaaaa die staat ook nog op mijn lijstje idd!! e1987 wat super gaaf die lamp. Zit ook te kijken om m zelf te maken, maar vrees dat ik daar geen geduld voor heb
Wow, das een gave lamp, e1987! Fijn dat je een goede echo had, Pino En das een hele mooie foto van de kleine koesteren! Hier zijn we dus nog absoluut niet bezig met de kinderkamer(s). Het kriebelt wel hoor, ik was het liefste de kleertjes weer en berg deze in de commode op, gewoon zodat ze klaar zijn Maar goed, even geduld wat de uitkomst van de taxatie is en dan wanneer ze de boel willen verbouwen. Inmiddels zijn manlief en ik er wel over uit welke kleuren we voor de kamers gaan gebruiken. Draak krijgt een wit/rode/grijze kamer, die een beetje lijkt op een kasteelkamer. En frummel gaat een wit/groene kamer krijgen met dick bruna tekeningen. Draak heeft nu een nijntje kamer en met een dick bruna kamer kunnen we zonder veel problemen de accessoires blijven gebruiken. Ik ben zo'n miepert die het dan wel in 1 geheel wil hebben. Voedingskussen: ja misschien moet ik die binnenkort ook maar eens weer in bed gebruiken. op de bank izzie al mijn beste vriend
Zelfde hier! Mn buik wordt dikker en mn voeten zijn opgezet aan het eind van de dag. Mn pumps zitten ook niet lekker meer Van de week naar de dokter geweest voor mn verstopping, iets voor gekregen en moet zeggen voel me weer een stuk beter Morgen naar de verloskundige, ben benieuwd wat de weegschaal zegt 23 juni komt de kraamzorg bij ons langs voor een gesprek. Dat doen ze bij iedereen gaven ze aan... alleen zou echt niet weten wat ik me daar precies bij voor moet stellen. Jullie enig idee??
Bij mijn vorige zwangerschap kwam ze praten over of er bijzonderheden zijn. Bijvoorbeeld als je een kat hebt, dan is het niet handig om een kraamverzorgster te hebben die allergisch is voor katten.(om maar een heel praktisch voorbeeld te noemen....) verder informeren ze naar hoe ver je bent met de voorbereidingen op de komst van de baby. Is je kamertje al klaar? Etc. Ik kan me zelf zo voorstellen dat de taken van een kraamverzorgster net iets anders zijn als er al een kindje rondloopt. Want daar moet zij natuurlijk ook rekening mee houden. Wel zo fijn als ze dat van te voren in kunnen schatten.... Ik vond destijds het gesprek niet zo veel voorstellen, dus maak je er vooral niet te druk over!
Goedemorgen! Hier terug van een korte vakantie! Samen met familie. Gezellig gehad! Wel even bijkomen vandaag! Haha! Meestal hè, na zo'n weekje.. En tussendoor wat wasjes draaien natuurlijk. Elmo Even spannend allemaal! Hopelijk vindt hij gauw een andere baan. Wat doet hij voor werk? Pino Fijn dat alles goed was en mooie echo!! babykamer Hier nog niks gedaan eigenlijk. Hihi! Bij de 1e wilde ik vanalles en was ik er zo druk mee.. Welk behangetje, welke kinderwagen, welke kleur maxicosi?! Bij de 2e zaten we volop in een verbouwing en nu.. Ja, hebben alles al! Of nou ja.. alles, bijna alles. Onze nu nog jongste was al verhuisd naar een andere kamer, dus de babykamer is klaar. Op wat kleine details na, wil wel wat andere accessoires. lijstje Moet maar even een lijstje maken met wat ik wil (doen). Want de weken vliegen wel voorbij! Vandaag al weer 25 weken!
bekkenklachten Blijft een beetje hetzelfde, soms een paar dagen wel en zo weer een paar dagen niet. Tijdens ons weekje weg wel wat meer, maar goed, ook veel geslenterd en de bergen in geweest. Als ik maar rust neem tussendoor, is het prima te doen. kilo's Zit nu al op 11 kilo!! Jee zeg.. Waar gaat het heen?! Wel vanmorgen gewogen en afgelopen dagen niet heel bewust bezig geweest, dus maar weer even in het normale ritme! vocht vasthouden Begin ik inderdaad ook te merken, dames! Niet vaak, maar het valt me wel op zo af en toe. Belooft nog wat met tropische temperaturen. Haha! Vorige zwangerschappen eigenlijk niet tot nauwelijks vocht vastgehouden, maar de jongens zijn ook van februari en mei. Scheelt vast..
Zijn er hier meer die last hebben van hun liezen? Ik heb het sinds een paar dagen, voelt ook wel een beetje als spierpijn. Kamertje kom morgen. Weet niet wanneer we alles in elkaar gaan zetten. Moet nog een aantal dingen hebben bij de babydump maar daar wacht ik nog even mee. Heb ik in me zwangerschapsverlof ook nog een doel om even daar naar toe te gaan. Voelen jullie de baby ook zo goed?
Hier druk bezig met het kamertje. Behangen en verven enzo... Nog geen idee wanneer ik contact krijg met de kraamzorg. Volgens mij 6 tot 8 weken voor de bevalling. Hier op +7.