Ohh Elmo, bedankt gelukkig maar haha, maakte me al zorgen omdat ik midden in een verhuizing zit en de babykamer nog lang niet klaar is ik dacht dat ze dat gingen controleren haha. Roomijss, spierpijn heb ik niet in mijn liezen wel in mn bovenbenen... heel vreemd want ik heb nooit spierpijn haha. Baby voel ik inderdaad ook goed nu. Ook overdag als ik op werk ben. Wordt steeds duidelijker! Leuk
Hier ook +7 volgens mij. Ga deze week btje opletten ookal weet ik dat dat niet altijd wat doet want aankomen moet gewoon. Maar die bovenarmen bah!
Hoi meiden! Idd even rustig geweest hier! vocht ik had vanochtend 2x zulke dikke voeten en enkels als normaal.... Lekker in badje met lauw water gaan zitten en daarna voetjes omhoog, zijn nu weer redelijk geslonken kraamzorg volgens mij komen ze hier 4-6 weken voor de uitgerekende datum langs. baby voelen heel duidelijk, de hele dag door. Gister paar flinke karate trappen mogen ontvangen aankomen niet leuk meiden, maar wel gezond, mits je beetje gezond eet natuurlijk! Na de bevalling vliegt het er vast weer af! Hier begint mijn buik goed te groeien, trots!! We zijn lekker bezig met het kamertje, we hebben commode (hemnes kast) van de ikea gekocht en knoppen besteld op internet, echt super leuk geworden! Ook heb ik eindelijk een lamp besteld, hoop dat die deze week binnen komt. Vandaag me aangemeld voor 2 privé lessen yoga, voel me echt een wrak en wil nog wel enigszins voorbereid de bevalling ingaan, groepsyoga zie ik niet zitten, omdat ik bang ben te moeten spugen, dus nu zo opgelost.
Hoi meiden Hier weer terug na 3 weken heerlijke vakantie.Ik moest me nog even inlezen . aankomen op het moment +8 was even schriken omdat niet echt te zien is behalve mijn buik die flink is gegroeid. kamer :vandaag kleuren gekozen en kunnen wij aan de slag. Kamertje was al binnen voor de vakantie nog. voelen:ik voel haar echt veel en duidelijk.Als mijn man zijn hand op mijn buik zet voel ik haar echt duidelijk naar hem toe bewegen en tegen zijn hand schoppen. Het is echt superleuk . bekken:vanochtend bij de verloskundige is geconstateerd dat ik bekken instabiliteit heb ik moet zsm afspraak maken bij de fysio.Ik heb steeds meer last van vooral s avonds in bed.
Hoi Meiden, Hier weer terug uit center parcs. even lekker rustig weekje met kids manlief en mijn ouders. Aankomen. Heb mij sinds 4 weken niet meer gewogen, ga het morgen maar weer is doen Voelen: Nog steeds zachte schopjes maar voel nu wel elke dag leven. Mijn vader en moeder hebben haar ook gevoeld Harde buiken Vandaag erg veel last van. is een heel onprettig gevoel. Ze komen ook steeds opzetten en gaan weer we Hoe is dat bij jullie? Mag dat gewoon? heb tevens ook weer heel licht bloedvlies
Hey meiden Fijn om te lezen dat iedereen aan het genieten is van het kleine wondertje in de buik (uitgezonderd de lichamelijke klachten). Gewicht: bij mij is er 6 kilo bij, maar vooral op mijn buik. Mijn gezicht is ook wel iets molliger geworden als ik de foto's van in het begin van de zwangerschap bekijk. Maar vind het heerlijk dat iedereen het nieuwe leven kan zien. Wel krijg ik veel commentaar (zelfs van wildvreemden) die denken dat ik binnenkort moet bevallen of dat het een tweeling is Ik denk dat ze nog nooit een zwangere vrouw hebben gezien ofzo... plus ik ben nogal een kleintje dus waar moet dat kindje naartoe? Ik kan hem moeilijk een stukje in mijn benen steken, een stukje in mijn armen, enz. Dat maakt me soms wat onzeker maar ja. Kamertje: hier hebben we zaterdag de geboortelijst gelegd met daarbij ook de kinderkamer. Behangpapier is besteld en toegekomen. Ik hoop dat we tegen augustus zeker alles klaar hebben. Voelen: wat een supergevoel hé! Zo leuk dat de papa ook het leven kan voelen. Doen jullie een zwangerschapscursus ofzo? Wij starten morgenavond. Ik ben benieuwd
Wat vervelend die harde buiken!! Wanneer ze komen en gaan (zit er regelmaat in?, helpt douchen?) en je tevens licht bloedverlies hebt zou ik even de vk bellen!! Hier zijn harde buiken ook aanwezig, zodra ze steeds komen en gaan moet ik direct bellen zegt de gyn. Helemaal nu met dat lichte bloedverlies zou ik vanavond direct bellen!!!
Ik ben net even in bad gegaan. Bloedverlies is heel licht nog aanwezig maar de harde buiken zijn op het moment weg. Ik kijk het vannacht even aan en zal ik morgen gaan bellen. Indien ze straks weer terug zijn trek ik aan de bel
hoi meiden indd rustig weekend hier geweest! gewicht nu 5,5 kilo aangekomen! gaat hard nu he... vocht vast houden gelukkig geen last van kamertje Beeb gaat eerst bij ons op de kamer handig ook met borstvoeding geven. En daarna op de kamer van zijn grote broertje kraamzorg Heb me maar eens aangemeld. Begin van de zwangerschao werd er gezegd dat ik niet verder als week 32 zou komen nu denken ze 34.. Maar als t zo blijft gaan haal ik mis wel de 36 of 37. Ze moest lachen dat ik me nu pas aanmelden, ach goede reden haha Marjolein ik zou toch even belle harde buiken en bloedverlies is geen goede combi
Hi ladies, Hier ook een lekker weekendje gehad! Nog even en we zijn bijna allemaal de 24 weken voorbij. Toch blijft het wel eng hoor, niemand wil een te vroeg geboren kindje. Ik geloof wel dat ze nu iets aan het aanpassen zijn in de wet van het zwangerschapsverlof met een couveuse kindje. Dan zou je nog langer verlof krijgen en niet meteen weer te beginnen met werken als de baby eindelijk thuis is. Hier nu ook weer een beetje bloedverlies. Toch schrik je iedere keer weer. Hopen dat het snel ophoudt. Voelen: nou het lijkt wel een kleine adhd-er! Vanaf eergisteravond is ie al bijna constant in de weer. Vast touwtje aan het springen met de navelstreng of zo Kamertje: Alles staat gelukkig op zijn plek. Nu nog een muurschildering en dan aankleden met accessoires. Ik zag een paar hele leuke lampen voorbij komen. Gewicht: vanochtend gewogen en ik zit nu op 8 kilo, bah wat veel. Ik snoep ook echt veel te veel en laat me maar gaan. Ga proberen nu aan de rem te trekken. Buikje: gaat hard nu idd. In de ochtend is ie lekker soepel en minder fors, maar in de avond na het eten staat ie bol en strak. Harde buiken: ik weet nog steeds niet goed of ik nou al eens een harde buik heb gehad. Laatst had ik wel het gevoel alsof iemand met een voet tegen mijn buik stond te duwen. Had wel het gevoel dat alles samentrok en zo. Is dat dan een harde buik?
Jij gaat ook goed heee liefde! Cervix metingen nog goed? Wat goed dat je je hebt aangemeld voor de kraamzorg, hoop dat je idd de 37 weken mag halen, wat zou dat super zijn! Wij allemaal natuurlijk! Vervelend van dat bloedverlies meiden, herkenbaar helaas! Hier gister ochtend Co gehad bij verpleegkundige en ging eigenlijk prima. Eind vd dag onder de douche enorme bloeding, op naar t ziekenhuis, rekening gehouden dat ik moest blijven. Ze zagen gelukkig nu duidelijk een gesprongen vaatje. Mocht dus weer naar huis gelukkig. Vandaag weer even langs voor cervix meting en even theetje drinken op t werk.
Hoi meiden Gaat goed nu. Bad heeft goed geholpen. Bloedverlies is ook weg. Moet vanmiddag nog even terug bellen naar de vk om te kijken hoe het gaat. Heb wel weer drukke dag vandaag hopelijk komen ze dan niet weer terug.
Pfff.... Ik begin nu echt te waggelen. Normaal lopen lukt echt niet meer. Het ziet er niet uit! Verder heeft mijn zoon inmiddels bedacht dat hij weer graag veel getild wordt. Dan gaat hij voor me staan en roept heel hard "tillen". En dan in het bijzonder doet hij dat bij mij...en niet bij mijn man. Maar goed, ik mag niet zwaar tillen ivm mijn bekken. Dus dat levert soms strijd op.
Elmo dat doe je dan toch gewoon niet. Als je t beloond door m te tillen blijft hij dat doen (sorry ben een btje 'harde moeder haha)
Haha... nee, dat doe ik ook niet hoor! Maar soms gaat hij dan op de grond liggen en dan kom ik nooit meer op tijd aan op mijn werk! Ik leg hem ook iedere keer uit waarom het niet kan. Normaal rent hij altijd naar de auto als ik hem vertel dat we met de auto weg gaan. Vanmorgen wilde hij ineens getild worden. Dat soort situaties! En de trap zelf op, dat gaat ook al prima. Maar ineens draait meneer zich nu halverwege om en wil getild worden. Sta je daar met z'n tweeën halverwege de trap. Hij doet het er gewoon om!
Grappig om te lezen Veer! Dan is die van mij niet de enige. Misschien omdat die buik nu toch wel echt duidelijk wordt voor de kindjes?
Hoi dames ja het was even stil hier he haha. Van de week heeft mijn vriend de baby van de buitenkant kunnen voelen voor het eerst, net als ik. Wooooow ik vond het zo apart!! Daarna nog wel gevoelt maar dan alleen van de binnenkant. Ik ben blij ik moet straks verhuizen naar Brabant waar ik geen mens ken. Maaaaar ik krijgwel mijn zus als kraamverzorgster...ze.loopt nog stage dus er is wel.iemand bij en die doet ook de controles als ik dat liever wil. Verder ben ik gisteren begonnen met de cursus bewust bevallen...het was heel druk...we waren met zijn 4en haha. Ik vond het leuk en geloof ook zeker dat het leerzam is. Doen jullie nog cursussen. Ijn dat het over het algemeen allemaal goed.gaat hier!