welkom nieuwe mama's. sluit lekker aan en klets lekker mee hoe gaat het met de warmte dames? afgelopen dagen was het hier allemaal goed te doen, maar vandaag... pffff... klammig, draaierig, heel snel het idee weg te vallen als ik ook maar even wat te snel doe... denk dat ik morgen toch even de vk hier over bel. dit is niet de eerste keer dat ik me zo voel afgelopen weken namelijk... morgen ook de huisarts bellen voor onze draak. die is afgelopen woensdag gevallen met de stoel en heeft zijn vinger open gehaald. direct naar huisarts toe gezien de wond vrij diep was en ik bang was dat ie gebroken was. nu twijfelen we of het ontstoken is geraakt of niet... pffff die zwangerschapshormonen helpen mij niet mee om een conclusie te trekken . ik maak me veel meer zorgen dan ik normaal zou doen... wel een ander groot mijlpaal hier gehaald! Draak slaapt nu op een peuterbed. Wij helemaal trots omdat ie gewoon op bed blijft liggen... (voorlopig ) dat je je als ouder zo trots kan voelen... oh wacht dat hadden we ook al, omdat ie nu steeds vaker op potje gaat en daar ook wat op doet. Hij begint nu zelfs al af en toe aan te geven dat ie op het potje wil @lasas: hoe gaat het nu? zijn de krampen wat afgezakt? Heb je de gyn hier over al gebeld?
Zwanger 8 september: Sonja1979 (34) - 2e kindje - geheim 12 september: Lynn1302 (30) - 3e kindje - jongen Blokkertje (23) - 1e kindje - ? 13 september: Liefde88 (25) - 3e kindje - jongen 14 september: Niena01 (28) - 2e kindje - jongen 15 september: Veer3 (28) - 3e kindje - jongen Tinebx (23) - 1e kindje - meisje Elmo83 (30) - 2e kindje - jongen 16 september: Krullenboll (?) - 1e kindje - Stay123 (26) - 1e kindje - jongen Moeder1987 (27) - 3e kindje - meisje InLove (?) - 3e kindje - meisje 17 september: Knvs90 (23) - 1e kindje - meisje 3S3 (28) - 1e kindje - jongen Tanja78 (35) - 1e kindje - meisje Patries88 (26) - 1e kindje - meisje RAppel (20) - 2e kindje - meisje 18 september: MissyM (26) - 3e kindje - Tulp123 (22) - 2e kindje - jongen 19 september: Smikkel86 (27) - 1e kindje - Maaik79 (34) - 2e kindje - Miracle3 (32) - 3e kindje - geheim Mexxy (27) - 1e kindje - jongen Bailey2005 (33) - 1e kindje - geheim 20 september: Pommepom (28) - 1e kindje - meisje Suzanne88 (25) - 1e kindje - Kimmiej89 (25) - 1e kindje - jongen 21 september: Yaisa (30) - 1e kindje - jongen E1987 (26) - 2e kindje - verrassing 22 september: Charlie11 (26) - 1e kindje - verrassing Amezen (33) - 2e kindje - 23 september: Mams1 (26) - 2e kindje - verrassing Lasas (28) - 1e kindje - verrassing Sythara (25) - 1e kindje - Kim198 (31) - 2e kindje - meisje Roomijss (?) - 1e kindje - bimmeltje (?) -1e kindje - meisje 25 september: Emmy32 (33) - 2e kindje - Beepje (32) - 1e kindje - jongen 26 september: Lijd (23) - 1e kindje - Shirley23 (23) - 1e kindje - Azrit (26) - 2e kindje - verrassing 27 september: Melindy (28) - 2e kindje - jongen GwoonAn (23) - 1e kindje - Blije80 (33) - 1e kindje - 28 september: Marjolein25 (29) - 3e kindje - Kim1903 (29) - 1e kindje - meisje 29 september: GeoLilly (27) - 1e kindje - jongen Pino83 (30) - 1e kindje - meisje 30 september: Laupio (31) - 3e kindje - jongen meisje verrassing geheim Afspraken 11 juni: controle vk - Pino83 17 juni: controle vk - Veer3 19 juni: 3D/4D echo - Kimmiej89 21 juni: 3D echo - Stay123 25 Juni: controle vk - Melindy 22 juli: extra echo - Stay123 * Aurin (4+5) * Renske76 (4+5) * Engeltje1972 (8+2) * Deesdees (7+5) * Annemie (8+3) * Daantjuh85 (7+2) * mvRoosenMuffin (10+5) Roan* - zoon van AnitaP (16+1) Als je wat op de lijst wil hebben, graag even in kleur schrijven. Dan valt het mij op tussen alle andere berichten en voeg ik het toe!
Ahum,,,,leeftijd 33 tsja t weer, op t moment heb ik t helemaal gehad eerlijk gezegd. Ben al heel t weekend alleen met de kids en ze zijn natuurlijk niet te genieten met dit weer. Zet je t badje op, zitten ze er welgeteld 10minuten in hebben ze er genoeg van :x en maar klieren en gek doen. Ik krijg t al warm als ik ernaar kijk. Ben blij als ze allebei slapen, morgen mogen ze weer naar school, ik wens de juf een plezierige dag Ik kijk daar stiekem heel erg naar uit, de jongste gaat na de herfstvakantie ook naar de basisschool. Ik ben de 16de sept uitgerekend, dus niet snel na de geboorte gaat ze. Dan heb ik alle tijd voor de baby, lijkt me heerlijk. (was overigens anders, want als mijn bbz een goede zwangerschap was geweest dan had ik nu in juli bevallen) Er is code oranje afgegeven, ben benieuwd of t dit keer echt is. Nadeel is dat ik dat stomme badje dus ook weer moet opruimen in dat kleffe weer,,,,,ppff wat voel ik me zielig en vies
warmte idd maar even bellen melindy! hier gaat wel redelijk, merk wel dat ik misselijker ben, maar spuug niet veel. Wel olifantenpootjes. Vandaag ook wat meer last, zal wel komen doordat zo benauwd is. Melindy, wat goed dat ie in peuteren slaapt en het potje, kan me voorstellen dat je enorm trots bent!! Kan me ook voorstellen dat je je zorgen maakt, en dan helpen die hormonen niet mee idd! Welkom inlove, gezellig dat je mee kletst! Hier zijn krampen weer gezakt, wel snel harde buik, maar niet echt pijnlijk! Pfff weet t ff niet, ben bang dat als ik bel ik langs moet komen en moet blijven en heb gevoel dat t niet veel slechter gaat dan eerder. Kijk t nog even aan en anders toch bellen en even aan de ctg. Sowieso mail ik morgen mijn eigen gyn even, die weet meer over mij dan ass die dienst heeft natuurlijk.
Pff wat een warmte hé. Ik kan het gelukkig goed volhouden in de schaduw en met genoeg drinken. En op mijn werk is gelukkig airco. Heb nog geen last van dikke voeten o.i.d gelukkig. @InLove: welkom, leuk dat je mee kletst! @Lasas: Hoe is het nu met de krampen? Heb je de gyn nog gebeld?
Klinkt niet best lasas! Hoe is t nu? Warmte gaat hier prima! Lig gewoon lekker te bakken dus krijg weer mooi kleurtje
Ik geniet echt van de zon. Gister een tijdje liggen bruinen in de 'nieuwe tuin'. Heerlijk. Heb wel last van opgezette voeten. Mijn enkels zijn aan het eind van de dag zo goed als verdwenen en.... het lijkt wel alsof er kleine spatadertjes op mn voet zit... meer meiden last van? En... gaat dit weer weg of is dit een blijvend cadeautje Nieuwe meiden welkom 24 juni mag ik weer op controle bij de VK
Melindy, wat zei je vk en ben je nog bij de ha geweest? Gyn vanochtend gemaild en moest direct komen, lig aan t ctg en ze komen zo echos etc doen. T is hier gelukkig lekkerder dan buiten
Succes Lasas, beter idd even laten checken! Kunnen jullie de zon allemaal.zo goed verdragen joh, ik zweet al als ik de trap oploop. Gisteren na t noodweer heerlijk afgekoeld, vannacht nog flink geregend dus vanmorgen ook lekker, nu begint t weer warm te worden. Dan die dubbele laag op mn buik, vreselijk! Kan dan wel een luchtig jurkje aanhebben maar daar.moet een legging onder dus de beeb heeft t niet koud ,,,, puf puf. Sorry trouwens voor de puntjes tussen de woorden, als ik op mn telefoon tik zit dat . te dicht op mn spatiebalk.....nee ik heb geen dikke duim
InLove: Welkom! Lasas: Succes en sterkte! Qua warmte...ik kan er sowieso nooit zo goed tegen, en nu al helemaal niet. Het is wel lekker...buiten op een stretcher ofzo, maar zodra ik in beweging kom krijg ik het echt benauwd en ga ik me akelig voelen. Dus zoonlief heeft afgelopen weekend veel activiteiten met papa moeten doen. A.s. vrijdag gaan we naar ons kindje kijken: 3d echo! Ik ben zo benieuwd!
Hoi meiden, Lasas hoe is het nu weet je al wat meer? Hier net controle afspraak bij vk gehad. Bloeddruk is goed en hartje van kleine klopt nog steeds goed. Ik heb alleen te vaak last van harde buiken helaas, dus moet gaan bedenken hoe ik aan meer rust kom. Vk wil eigenlijk dat ik minder ga werken, maar wil daar toch nog even mee wachten. Ga eerst vragen of ik zittend werk mag gaan doen ipv de bankhal. Als dat niet helpt moet ik verder gaan kijken.
Hou ze wel goed in de gaten hoor marjolein die harde buiken! Als meer zitten niet werkt toch minderen met werken!! Ik lig weer aan ctg, ass net langs geweest, maar mijn eigen gyn wil langs komen........ Dus geduld,want ze staat nog op poli en hoorde ook net dat ze nog sectio gaat doen. Ik lig goed en hoor hele tijd mooie geluid Vh hartje, dus prima. Ben wel benieuwd waarom eigen gyn wil langs komen ipv ass.
Heb de echo om half zes ik zal de fotos ff in de Facebookgroep zetten. Voor degene die daar niet zitten zak ik vannacht. op mn werk ze even proberen hier te uploaden. Ben erg benieuwd bij zn broer op dezelfde termijn echo gehad dus kan ze straks goed vergelijken :
Is t een besloten fbgroep? Spannend lasas, hopelijk is t goed uit te houden daar. Buiten is t weer niet te doen, bah
Jep en een watsappgroepje veel makkelijker op je tel dan zp als je erbij wilt stuur me maar een pbtje hoor no Problem
Ohhh spannend Niena, ben heel benieuwd, hoop dat het lukt het uploaden want zit zelf niet op facebook Ohhh lasas wat vervelend. Hopelijk komt de gyn snel. Laat je wel even weten als je meer weet? Wel fijn dat het hartje zo mooi klopt
vk niet gebeld. ik wil het nog ff aan kijken en gezien de kleine zo bewegelijk is, maak ik me niet TE veel zorgen. gewoon rustig doen. suikers zijn nml wel goed (heb ik vandaag in de gaten gehouden). denk zelf dat het bloeddruk is. voor mijn doen is ie hele zwangerschap al laag. zit normaal op 120/81 nu gem. op 106/65 en ook niet bij ha geweest. ml wou het nog een dagje aankijken. draak is wel extra huilerig en heeft duidelijk meer last van de warmte dan mama. edit: ben ook benieuwd wat gyn zegt. wel fijn dat ctg zo mooi is
Nu snap ik niks meer van die Facebookgroep....? Ik ben er een tijd terug door jou in toegelaten Niena, maar jij bent toen met nog wat anderen vertrokken.... Is er nu een soort parallelfacebookgroep? Want die waar ik in zit is een beetje stilgevallen, dus ik post vooral hier op het moment.