16 - 30 september 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Artife, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Ik heb bij mezelf al verschillende meningen over mijn buik :D Het ene moment vind ik hem groot en het andere denk ik 'het valt eigenlijk best wel mee' :D

Hopelijk wordt het vandaag weer lekker weer. Kunnen draak en ik vanmiddag ons zwembadje weer in. Kan de was lekker buiten drogen en wordt draak ook niet stront vervelend. Meneer is een echt buitenkind en is het liefste de hele dag buiten te vinden.

@Lasas: hoe gaat het nu met je? Wat zei de gyn?

2. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Zwanger

8 september:
    Sonja1979 (34) - 2e kindje - geheim

12 september:
    Lynn1302 (30) - 3e kindje - jongen
    Blokkertje (23) - 1e kindje - ?

13 september:
    Liefde88 (25) - 3e kindje - jongen

14 september:
    Niena01 (28) - 2e kindje - jongen

15 september:
    Veer3 (28) - 3e kindje - jongen
    Tinebx (23) - 1e kindje - meisje
    Elmo83 (30) - 2e kindje - jongen

16 september:
    Krullenboll (?) - 1e kindje -
    Stay123 (26) - 1e kindje - jongen
    Moeder1987 (27) - 3e kindje - meisje
    InLove (33) - 3e kindje -
    meisje

17 september:
    Knvs90 (23) - 1e kindje - meisje
    3S3 (28) - 1e kindje - jongen
    Tanja78 (35) - 1e kindje - meisje
    Patries88 (26) - 1e kindje - meisje
    RAppel (20) - 2e kindje - meisje

18 september:
    MissyM (26) - 3e kindje -
    Tulp123 (22) - 2e kindje - jongen

19 september:
    Smikkel86 (27) - 1e kindje -
    Maaik79 (34) - 2e kindje -
    Miracle3 (32) - 3e kindje - geheim
    Mexxy (27) - 1e kindje - jongen
    Bailey2005 (33) - 1e kindje - geheim

20 september:
    Pommepom (28) - 1e kindje - meisje
    Suzanne88 (25) - 1e kindje -
    Kimmiej89 (25) - 1e kindje - jongen

21 september:
    Yaisa (30) - 1e kindje - jongen
    E1987 (26) - 2e kindje - verrassing

22 september:
    Charlie11 (26) - 1e kindje - verrassing
    Amezen (33) - 2e kindje -

23 september:
    Mams1 (26) - 2e kindje - verrassing
    Lasas (28) - 1e kindje - verrassing
    Sythara (25) - 1e kindje -
    Kim198 (31) - 2e kindje - meisje
    Roomijss (?) - 1e kindje -
    bimmeltje (?) -1e kindje -
    meisje

24 september:
    Zonnestraaltjee(23) - 1e kindje -
    meisje

25 september:
    Emmy32 (33) - 2e kindje -
    Beepje (32) - 1e kindje - jongen

26 september:
    Lijd (23) - 1e kindje -
    Shirley23 (23) - 1e kindje -
    Azrit (26) - 2e kindje - verrassing

27 september:
    Melindy (28) - 2e kindje - jongen
    GwoonAn (23) - 1e kindje -
    Blije80 (33) - 1e kindje -

28 september:
    Marjolein25 (29) - 3e kindje -
    meisje
    Kim1903 (29) - 1e kindje - meisje

29 september:
    GeoLilly (27) - 1e kindje - jongen
    Pino83 (30) - 1e kindje - meisje

30 september:
    Laupio (31) - 3e kindje -

jongen meisje verrassing geheim

Afspraken

11 juni:
    controle vk - Pino83

17 juni:
    controle vk - Veer3

19 juni:
    3D/4D echo - Kimmiej89

21 juni:
    3D echo - Stay123

24 juni:
    controle vk - Stay123
    controle vk - Kimmiej89

25 juni:
    controle vk - Melindy

22 juli:
    extra echo - Stay123

* Aurin (4+5)
    * Renske76 (4+5)
    * Engeltje1972 (8+2)
    * Deesdees (7+5)
    * Annemie (8+3)
    * Daantjuh85 (7+2)
    * mvRoosenMuffin (10+5)

Roan* - zoon van AnitaP (16+1)

Als je wat op de lijst wil hebben, graag even in kleur schrijven. Dan valt het mij op tussen alle andere berichten en voeg ik het toe!

3. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn buik vind ik ook wisselend, s'morgens heb ik zoiets... nou je ziet nog niets, maar s'avonds heb ik het idee dat mn buik eruit ziet van iemand die elk moment kan bevallen ;)

Maagzuur: NOOOIT last van... en vannacht om half 3 werd ik wakker omdat ik niet meer wist waar ik het zoeken moest. Heb een glas melk weggewerkt, eetlepels yoghurt en een lading water. Niets hielp. Ik denk dat het ligt aan de zak Haribo die ik gister weggewerkt heb. :) Overigens nu nog steeds last van een brandend gevoel. Rennies o.i.d. wil ik nog niet aan beginnen.

4. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Welkom zonnestraaltje!

Fijn dat iedereen de 24 weken grens gepasseerd is, dat er nog vele weken mogen volgen!
    Fijn dat de wond van draak goed was melindy!

Buik: ik merk dat ik ook de ene dag denk werd are you buik en de volgende dag opsta en denk Ahhh oké daar dus! En idd welke kleding je aan hebt. Gelukkig niet veel opmerkingen over mijn buik, behalve dat ie mooi is! Ja wie wil dat nou niet horen ;)

Ctg gister was wat rustiger, minder harde buiken, minder hoge pieken. Dinsdag weer controle bij gyn. Rustig aan en bellen als het veranderd. Motto van de gyn; rust kan je redden!

Allemaal een fijne dag meiden, t is prachtig weer!

5. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Hallo allemaal,

Nou dit heb ik dus ook.
    Verder eigenlijk nog heel weinig reacties gehad op mijn buik.
    Zelf heb ik zoiets van joh dat gaat allemaal nog veel groter worden ojee waar moet dat heen.... Vind het soms al lastig om van de bank of uit bed op te staan.

Gisteren hebben wij de rest van de baby spulletjes op internet besteld en die worden geleverd. Ideaal, hoeven we er zelf de deur niet voor uit.

Hier en daar nog wat kleertjes nodig en dat was het dan. Dan kan het grote wassen gaan beginnen! Speelgoed en dergelijke koop ik niet, dat mag het kraambezoek straks allemaal geven. Heb ik dan ook iets te vragen. Over een tijdje komt er nog een muurschildering op de babykamer en dan is ie af. Heerlijk...

Binnenkort eens kijken voor een proefdruk van het geboortekaartje en ik heb al een leuk ideetje voor een geboortebord, nou ja bord, we gaan iets voor het raam hangen. Leek mij leuk om blauwe rompers te bestellen. Hierop de letters van de naam te laten drukken en deze met een ooievaarsnest voor het raam te hangen, met wat ballonnen en een slinger.
    Ook een sticker om de raak met de naam leek ons ook leuk en handig, maar we stick to the old plan.

Hebben jullie hier al over nagedacht?

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Ja maar als je melk en yoghurt en water gaat pakken dan ver erger je t maagzuur alleen maar. Vanillevla helpt wel als je t een beetje pakt maar.teveel aan melkproducten stimuleert t maagzuur juist weer.

Geboortebord heeft hier geen zin, ziet niemand ivm het hoge hek en auto's voor de deur. Ik heb een krans gevonden in hartvorm waar de naam in komt en versiering. En we hebben een siertak voor t raam, daaraan hangen we de."it's a girl" kapstok van de action met de naam. Die heeft nl 5haakjes en laat dat nou precies uitkomen :D
    Verder wat vlaggetjes in de tuin en klaar.

Geboortekaartje hebben we ook al, proefdruk is erg mooi. Ik moet alleen de enveloppen nog regelen. Die wil ik in de winkel halen, via internet moet ik verzendkosten 6,75 betalen dat vind ik belachelijk. Daar heb ik in de winkel 10 enveloppen voor

7. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Cola helpt ook goed tegen misselijkheid en maagzuur. Hier zit een stofje in dat een laagje in je maag legt. En vanillevla idd.

Leuk zo'n krans, zou ik ook wel willen maar kan ik niet aan onze kunstoffen deur hangen. Zo'n tak heb ik ook idd en daar wil ik dan het nest op maken met een pluche ooievaar erin. Alleen nog even uitzoeken hoe ik dat nest ga maken. De rompers komen dan onder de tak te hangen.

Jeetje wat een kosten voor enveloppen. Zit dat niet gewoon bij de prijs inbegrepen? Dan zou ik ze ook in de winkel halen idd.

8. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    hahahaah ohhh thnx voor de tips meiden hahahaha. En ik maar denken dat ik goed bezig was :p hahah niet dus.

Wij hebben eigenlijk nog niet gekeken naar wat we gaan neerhangen/opzetten. Net verhuisd en de voortuin lijkt wel een wildernis. Eerst die maar eens leegtrekken en opknappen.

Hoelang van tevoren is het beste om de kaartjes te 'regelen'. We waren er mee begonnen maar het is een beetje erbij ingeschoten vanwege de verhuizing...

9. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Wij hebben ook een kunststof deur, maar ik doe met grote roze linten en dubbelzijdig plakband vastmaken.
    1lint boven langs, 2zijkant en 2door de brievenbus. Dan aan de binnenkant aan elkaar knopen. Dan zit is stevig vast!

10. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38

Oo das ook nog een idee ja!

11. Zonnestraaltjee

22 mei 2014
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aangezien wij straks in het bos komen te wonen waar weinig verkeer langs zal komen hangen we onder de veranda een slinger, en ik hang aan de voordeur een witte krans met roze strikjes en de naam eraan;)

Vandaag komt de proefdruk van ons geboortekaartje binnen, ik heb deze via kaartje2go besteld en hier zitten de enveloppen gratis bij! Vind het een ideale site, je kan veel van het kaartje aanpassen zoals je zelf wil. Omdat wij over een paar weken samen gaan wonen heb ik het geboortekaartje al een aantal weken klaar. Ook de adressen heb ik allemaal verzameld zodat ik die straks alleen maar hoef te printen:cool:

Even een vraag aan jullie, hebben jullie ervaring met het dragen van een buikband? Ondersteunt deze een beetje? Krijg het idee dat ik die toch wel nodig heb... Maar zei altijd heel eigenwijs:"Ik heb dat niet nodig":p

12. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Beepje: Wat leuk leuk en origineel idee van dat geboortebord. Echt leuk.

Buik: Hier ook wisselende opmerkingen, De een zegt wat een mooi klein buikje. De ander echt een jongens buik mooi naar voren, de volgende zeker een meisje, je draagt op je heupen...:(

Geboortekaartje: Hier nog 3 keuzen liggen 3 proefdrukken. Voor de mensen die het leuk vinden ik heb een topic over geboortekaartjes.
    Misschien gezellig..;)

http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/516424-show-geboortekaartje.html

13. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Zonnestraaltje buikband alleen dragen in hoge nood hoor!
    T is slecht voor je bekken omdat je dan heel veel spieren niet meer gebruikt!

Maagzuur valt hier nog mee :)

Ik groei de pan uit en durf ff niet meet te wegen dus doe t ook gewoon ff niet :)
    Denk echt +8 ofzo

Bij eerste was ik ook alles optijd aan t organiseren nu echt nog niks gedaan haha

14. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat versta je onder een buikband, zonnestraaltje? Zo'n lelijk ding die echt bedoeld is voor de ondersteuning?
    Of zo'n stoffen lapje die bedoeld is om gewoon je buik 'op te leuken'. (ik heb er bijv. een met van die glimmende handjes).
    In het laatste geval, dat ondersteunt echt niet.

Geboortekaartje: we weten ongeveer wat we willen.
    Geboortebord: nee, geen bord. Hier komt weer een raamsticker!

15. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Wij doen geen bord...woon 19 hoog...:p ziet niemand

16. Veer3

Veer3 Bekend lid

15 dec 2013
    805
    16
    18
    Hey dames!

Sorry, jullie echt aan het verwaarlozen de laatste 2 a 3 weken!
    Zijn ook zulke 'rare' weken, feestdagen, weekendjes weg, bruiloft en ziek! Heel ziek (geweest). Verschrikkelijk zeg.. En PCM nam ik maximaal, maar hielp helaas minimaal. Nu 1,5 week vrij! Ik moet ff tot rust komen en herstellen.

Zie dat er nieuwe meiden bij zijn, welkom dames!

maagzuur Nog hetzelfde, soms dagen achter elkaar en soms weer dagen niet.

bekken Ook dat nog hetzelfde! Aardig onder controle eigenlijk. *afkloppen!
    Maar valt me mee en zeker niet elke dag last.

buik Groeit goed! Haha! En de wisselende reacties.. Heel herkenbaar! Hoor regelmatig dat 'ie bescheiden is, maar ook dat hij heel groot wordt. Ahhh ja.. Maakt ook niet uit.
    Moet deze week weer ff foto maken!!! Stom, schiet er nu steeds bij in. Schandalig..

kilo's Zoals ik vorige week al schreef, schrok ik daar erg van! 11 erbij bij 25 weken. Maar goed, dat was dus na een korte vakantie en gesnaai. Haha! Zit nu rond de 10,5 kilo erbij.

geboortekaartjes Was er vorige week even voor gaan zitten. Had er 3 gezien via kaartje2go. Wil ik ze de volgende dag bestellen, voor proefdruk, zeg maar.. Stopt onze laptop ermee!! Gaat gewoon niet meer aan... Baal!
    En via tablet kan (nog) niet via hun. Beetje jammer!

geboorteversiering Bij de eerste had ik een mooie slinger met zijn naam, maar werden we verrast.. Bord van m'n broertjes, bord van vrienden, ooievaar van m'n ouders, ooievaar door het raam van schoonfamilie.. Haha! Dus........
    2e keer gezegd dat dat echt niet meer hoeft. Heel lief, maar had zelf wat bedacht. Geboortesticker op het raam, blauwe vlaggetjes en een rieten krans aan de deur met blauw tule.
    Zoiets zou ik nu ook graag weer willen!

17. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Kaartje2go heeft wel echt leuke kaartjes. Hier zit er ook 1 van hun in de selectie..:) en de prijs valt enorm mee.

18. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    Ik denk dat ik over een weekje of... 5 naar de drukker wil voor mappen. We doen het gewoon weer via een drukker.

versiering: bij draak hadden we van mijn ouders een nijntjebord, die wil ik bij frummel ook graag weer hebben. Verder had manlief wat blauwe ballonnen en wat blauw lint opgehangen. Niet overdreven, maar voldoende om te laten zien dat de kleine is geboren.

19. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    versiering ik wil graag naamslinger maken en verder wat ballonnen, dat is het denk ik!

Wat vervelend zat je zo ziek bent geweest veer hoop dat je weer wat mag opknappen nu!

Wij hebben gewoon nog bijna geen kleertjes voor de baby, vandaag maar bestelling gedaan via internet, hoop dat morgen binnen komt.

20. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Jeeeeh..eindelijk geboortekaartje gekozen:D
    Wat een klus haha

Deel Deze Pagina