Welkom super leuk om te kletsen hier met jou! Nu steunen we elkaar door de zwangerschap heen he! Welkom ja behoorlijk al he! Zo hier net een uurtje klaar met werken, dag 4 met het vroege opstaan voel het nu erger dan normaal gesproken. Voor de rest geen rugpijn of buikpijn gelukkig, was juist bij mijn mk toen wel, enigste symptoom wat ik heb is moeheid en zere (.Y.) En idd de ticker op te zien lopen is leuk, maar het gaat wel langzaam haha! Hoe was jullie dag ?
Bah las het al op fb! Super naar al die miskramen, heb er slecht door geslapen. Sterkte Aurin! Hier gaat het allemaal wel goed, vandaag lekker met de 2 mannetjes naar het Amsterdamse Bos geweest, heerlijk gelopen. Wil wat meer gaan bewegen in t nieuwe jaar en niet zoveel aankomen deze zwangerschap. Gisteravond wat zw broeken gepast, en eentje paste niet, ben in huilen uitbarst . Ik heb vroeger een eet stoornis gehad, en tijdens de 1e 30kg aangekomen en super veel moeite moeten doen om weer 65kg te wegen, nu begin ik al op 70 en maak mij enorm druk.. Stom, en zeker na alle mk verhalen, maar ik kan het niet laten .
Missym waren er veel mk's al op fb dan??? Jeetje! Ik ben vorige zwangerschap 26 kilo aangekomen Van maat 34 naar 44 Nu weer 25 kwijt en in maat 38 vreemd genoeg maar me heupen zijn gewoon breder. Aurin ik denk echt aan je!
Gisteravond iemand en nu Aurin Vind het zo erg, lijkt mij écht vreselijk om een paar weken op een roze wolk te zitten en dan zoiets mee te maken
Ja echt heel erg schrikken Maar hoe stom het ook klinkt het is de natuur, gun het natuurlijk niemand!!!!!
Hier ook al zo slecht geslapen, vind het zo naar! Droomde zelfs dat ik testte en dat ze helemaal omowit waren.. Bahhhh echt niet leuk voor de dames We moeten proberen zo positief mogelijk te zijn meis, moeilijk ik weet het zeker na al deze berichten... knuff
Wilden het volgende week mijn moeder + zus vertellen en evt zus en moeder van vriendje... maar durf bijna niet meer.. Hebben supere leuke foto's gemaakt waar we het mee gaan vertellen... Misschien toch wachten tot de echo, dan zijn we een week of 9..
Ik heb het wel aan mn zus en mama verteld ook om de reden dat het mogelijk mis zou kunnen gaan.. anders moet ik alles met mezelf delen!
Ik ben ook moe en verga nu weer vd honger.. Dat heb ik elke avond, en het is zo tegenstrijdig met het niet aan willen komen... Heb vandaag 2 broodjes met ham en kaas gegeten als ontbijt, een manderijn, een tosti geitenkaas met honing en in de avond hutspot met bal gehakt gegeten.. Op zich niet heel veel... misschien zo toch nog een broodje eten.. of een avocado, die hebben we nog liggen met wat tomaat jammieeee..
Oeh nou ik had vandaag wel een slechte dag qua eten hoor. Vanmorgen een broodje met grillworst, koffiepauze een chocolade brownie met slagroom, lunch ook broodje met grillworst en een kroket, tussendoor een manderijn en als avondeten 2 hamburgers wel zelf gemaakt. Ohh en dat ik terug was van me werk chocolade reep echt een slechte dag vandaag haha.
Haha dan valt mijn dag mee. Nu 2 manderijntjes en 2 crackers, met kaas en smeerworst.. Waar komen jullie eigenlijk vandaan allemaal?