lijst Die is aardig naar de achtergrond verdwenen hier! Haha! Zal 'm zo ff opzoeken en updaten! Stay Of een kindje reageert op (harde) geluiden. Ik moet eerlijk bekennen.. Daar heb ik helemaal nog niet zo op gelet! Zal ik eens doen.
Veer: ik ben ook goed moe! Zoonlief vraagt veel aandacht en zit nu echt in de 'ik ben twee en zeg nee fase'. Van de week vroegen wij hem:" wil je en toetje" "nee!" Riep hij. En vervolgens krijgt hij en driftbui omdat hij geen toetje krijgt. Pfff.... Het klinkt misschien niet zo aardig, maar ik ben blij als ik een dagje werken kan en hem even bij de gastouder kan droppen. (Op 't werk is 't nu erg rustig....). Ik ga komende week voor de zekerheid ook even mijn urine laten checken, want ik voel me ook gewoon niet helemaal lekker.
Hoi meiden, vraagje, ik heb sinds vannacht weer harde buiken helaas (tenminste dat denk ik) nu had ik vanmorgen ook in ene rekbaar slijm verlies. Hebben jullie dit ook?
Hoi meiden even een latte reactie. wassenondertussen zijn alle gekochte kleertjes al gewassen met Neutral en gestreken. Dat was me een werk.Ik ben heel blij dat ik dat nu gedaan heb en niet straks midden in de zomer met zo dikke buik. verzorgingsproductenIk zocht eigenlijk iets op natuurlijke basis en heb een en ander gelezen op internet.Eenigste twee producten die echt vrij zijn van allergische stoffen zijn Zarqa en Mustela.Mustela is wat moeilijker verkrijgbaar dus heb ik gekozen voor Zarqa.Die is bij betere drogist te koop of bij natuur winkel.
Och babykleertjes wassen.... dat heb ik nog niet gedaan. Doe ik wel als ik verlof heb. Ik heb ook nog niks gekocht eigenlijk. Moet eerst de kleertjes van grote broer eens gaan uitzoeken. En de kamertjes (van grote broer) en van de baby moeten ook nog af hier. Die eerste kamer is het meeste werk. De babykamer blijft hetzelfde... op wat details na.
Hier sinds net ook weer beetje bloedverlies . Even kijken waar het heen gaat anders zo maar even bellen. Heb niet veel last gehad van harde buiken en ben ook niet echt druk geweest Vervelend dit
Mocht het even aankijken gezien het alweer gestopt is. Mis adertje gesprongen. Als het weer gebeurd moet ik wel weer bellen en dan waarschijnlijk langs het zh
Hoi meiden Geen bloed meer gezien gelukkig. Moet vandaag rustig aan doen en om 13 uir nog even contact met vk hebben.
Net contact gehad met vk. Moet om 15.15 even langs. Bloeding kan te maken hebben met de laag liggende placenta. Dus gaan maar even kijken wat ze gaan doen.
En marjolein? Aan laag liggende placenta kan je niks doen. Alleen voorzichtig zijn met inspanning en tillen etc
Ben net terug uit het ziekenhuis. Heb hartfilmpje gehad en echo. Ook hebben ze naar mijn bmm gekeken. Ze zagen verder geen afwijkingen en alles zag er goed uit. Ik mocht ter observatie een nacht blijven maar heb afgesproken dat ik direct bel als ik weer bloedverlies krijg. Placenta lag overigens niet al te dicht bij mijn bmm. Moet met 32w nog een echo maken.
Fijn dat het er goed uit zag, Marjolein! Hopen dat je niet vaker bloedverlies krijgt. Ik ben bijna 27 wk nu en voel me over het algemeen goed. Buik zit nog niet in de weg en ik heb meer energie. Maar zo nu en dan wel last van kuitkramp en ook veel last 'van onderen'. Lijkt alsof er een druk op staat ofzo. Herkenbaar?
Bedoel je het blauwe plek gevoel bij je schaambot Azrit? Dat heb ik ook namelijk, in de ochtend bij het opstaan en in de avond als ik veel gelopen heb. Is idd de verweking van het schaambot zei de vk.