Hoi iedereen!!! Ik heb echt al lang niet meer meegepraat maar dacht ga nog eens een kijkje nemen!! Ik zie paar keer, kans op vroeggeboorte voorbijkomen... Hopelijk komt alles goed bij jullie!!! Zijn er al vrouwen bevallen hier, of iedereen nog lekker zwanger? ( had geen zin zooo ver alles terug te lezen ) Het einde komt steeds dichterbij, ik vind het wel spannend! Leuke kamertjes al gezien, bij ons staan alle meubels ook, alleen moet er nog vanalles opgehangen worden enzo dus ga nog geen foto's plaatsen, is nog wat een rommeltje Bij mij gaat alles perfect tot nu toe. Heb wel wat last van kwaaltjes maar al bij al valt het goed mee! Hier fotootjes van ons meisje, 3d/4d bij 26 weken. En het wiegje waarbij het hemeltje en de omranding zelf genaaid is door iemand en ik heb het lint zelf erop gedaan. Ben er echt trots op! Bekijk bijlage 405581 Bekijk bijlage 405582
Nog een foto van mijn buik, ben op drie weken tijd mooi gegroeid, dus ben wel blij! Bekijk bijlage 405583
Vraagje,,,Volgens mij voelde ik net voor het eerst dat ukkie de hik had..tenminste ik denk t. Ik voelde heel regelmatig dezelfde beweging, dezelfde tijd ertussen en even hard. Het voelde wel zacht aan, geen harde bewegingen.. Is dat de hik geweest?? Alleen beetje vreemd want voor zover ik weet ligt de uk in stuit en dit voelde ik onderin mijn buik aan de rechterkant thv lies... Zou dit de hik zijn geweest of toch iets anders?
Hoi meiden, Net de uitslag van de verloskundige gekregen van oor het bloedprikken (glucose + ijzer). Glucose was een klein beetje verhoogd. Nu krijg ik dieet toegestuurd voor welke ik 2 weken moet volgen en dan nog een keer bloedprikken. Iemand ervaring hiermee en wat kan ik van dit dieet verwachten??
Ja ben ook heel benieuwd haha. Zal he dieet morgen wel in de brievenbus vinden. Kan me er nog geen voorstelling bij maken. Heb idd al wat op internet lopen zoeken en daar schrijven ze idd dat het dieet gebaseerd is op meer vezels e.d. verspreid over de hele dag. Ik kan me niet voorstellen dat het zwangerschapssuiker is, de 'symptonen' die ik las daarvoor o.a. veel vruchtwater of een groot kindje zijn bij mij juist het tegenovergestelde, maar goed dat hoeft natuurlijk ook niets te zeggen
In de avond nog een keer gevoeld..dus ben wel overtuigd dat het de hik is haha... Ben dan toch wel erg benieuwd naar de positie van ukkie...gezien de stuit en waar ik het voelde. Dinsdag weer naar de Vk...ben benieuwd..!!
Hik van de week ook gehad! Heel irritant haha Ik voel altijd precies hoe de kleine ligt ook bij mijn eerste nog nooit fout gehad
maar heeft de verloskundige iets gezegd over de positie? Want de baby gaat toch nog alle kanten op? Haha de baby lag bij mij vorige week in een stuit en 2 dagen later bij de verloskundige lag hij met zn hoofd naar de uitgang.
2 weken geleden lag ie in stuit. Ik heb hem niet duidelijk voelen draaien dus gok dat ie nog steeds zo ligt, maar mss verrast ie me volgende week wel..
Ik voel wel dat ie draait maar kan niet zeggen hoe hij ligt. De vk kon het 3 weken geleden ook niet goed voelen. Het ergste vind ik als ie vlak langs mijn navel schuurt. Dat vind ik echt zo'n rotplekje en misselijk gevoel.
Ahhh komt vast goed toch tenminste als ik de gynaecoloog van het ziekenhuis mag geloven die vertelde dat tot 36 weken hij nog draait en ze anders een poging doen om hem te gaan draaien. Haha ben nu al zenuwachtig voor de laatste weken haha stom heh.
Voel t precies hoor haha. Is sinds 20 weken amper gedraaid, verloskundige vond t bizar hoe goed ze t toen ook al kon voelen (dacht zeker dat ik gek was haha) Alleen rug gaat van links naar rechts Heb voetjes zelfs nog nooit links boven gevoeld alleen rechts. Handjes ook steeds boven schaambot en in linker lies
Onze uk beweegt ook veel, maar kan niet zo goed bepalen hoe hij/zij ligt. Morgen weer naar de vk, dus ben benieuwd. Hebben jullie ook zo'n honger de hele dag? Ik had na de lunch meteen weer trek en na het avondeten ook. Heb nu net weer een bord restjes opgegeten, maar nog steeds honger. M'n maag lijkt wel een bodemloze put. @Lasas: hoe ging de glucosetest?
Hoi dames, Hier hebben wij gisteren een groeiecho gehad. Beetje onverwacht en ongepland, maar bij controle bij de verloskundige bleek mijn baarmoeder toch al echt groter dan op deze termijn verwacht zou worden. Groeiecho was gelukkig verder goed. Beetje groot kindje, maar zijn broer was ook geen kleintje. Echoscopiste gaf aan dat deze baby met 40 weken rond de 4100 gram uit zou kunnen komen als hij zijn groei zo doorzet. Nou ben ik vorige keer ook van een 4130 gram wegend kind bevallen. Dus ik geloof dat ik mijn borst nat kan maken.
Nou hier vandaag precies t zelfde. Krijg morgen ook een groeiecho. Vind ik stiekem niet erg, kunnen we onze knul weer zien
Hoi ik heb ook een groei echo gehad Ze woog 1258 en bij jullie dan?? Waarom krijg ik bij 32weken een liggings echo als ze nog kan draaien tot 36 weken ,,,weten jullie het?
Weten jullie trouwens waarom de vk niet die groeiecho maakt? Ik moet hiervoor naar het ziekenhuis en de echoscopist doet t werk, de gyn consulteert. Gaat deze extra echo van je eigen risico af, was ik me zo ineens aan t bedenken? Niet dat het erg is hoor, wij willen graag onze beep zien en horen hoe het gaat, maar het is wel fijn om te weten van te voren.