@Aurin Onee heel veel sterkte meis, ik hoop dat t bloeden snel stopt en dat er uiteindelijk niets aan de hand is. @Deesdees Gefeliciteerd ik zie dat wij (op dit moment) precies samen oplopen, wat spannend hè. Mag ik jou iets vragen over een topic van mij dat inmiddels gesloten is? Ik wilde daar namelijk nog op reageren, maar dat gaat dus niet meer Ik eet niet meer maar ik vreet zowat bijna. Heb echt veel gehad vandaag ongelooflijk en blijf honger houden. Ik kom trouwens uit t zuiden des lands.
@aurin; hoe is het nu met je? Sterkte! @beepje; is het een topic waar al meer dan een maand niet in gereageerd is? Deze sluiten namelijk na een maand automatisch. Ik kan het topic wel weer openen, moet je alleen even laten weten welke dat is. Hier 's avonds ook echt honger, eerder dan anders. Ik kom trouwens uit omgeving Utrecht.
Bedankt voor de hartelijke ontvangst Super om te zien dat er ook een aantal bekende meiden tussen zitten! Ja GwoonAn, dat gaan we zekeerrrr doen. Aurin, heb je ook (veel) last van krampen? Hopelijk komt alles toch nog goed. Ik weet hoe je je voelt. Veel sterkte. Ik ben ook al een aantal dagen ontzettend moe, dacht eigenlijk dat het lag aan verhuizen en vroeger te moeten opstaan voor het openbaar vervoer. Maar het is een veel leukere reden ik voel me wel zo heel erg zenuwachtig, heel raar. Ik ben een belgje
@Aurin, oh neeeeeeee!!! Hè wat onwijs naar! Is het veel bloedverlies? Heb je de vk gebeld? Wat rot ((( Hier vanmorgen beetje bloedverlies. Wel van geschrokken, maar het was maar een paar druppels en het is weer gestopt. Ga er vanuit, dat het niets was...
Had onwijs krampen... Echt krom gelopen.. Nu gaat t wel weer, met vlagen... Bloedverlies valt mee, wel slijm en kleine kruimel stolsels (echt klein) Pfff onzekerheid is killing.. Hap gebeld en die doen uiteraard niks had niet anders verwAcht maar moest bellen van me vriend.. Afwachten dus.. Geen idee hoe t eigenlijk verder gaat??
Naar die onzekerheid. Zou je niet met een vk kunnen bellen? Misschien kun je voor een echo komen? Een hartje zal sowieso nog niet te zien zijn, maar wel of er een vruchtje en dooierzak is enzo (dacht ik ten minste, maar ik weet het niet precies)...
Beetje bruin en beetje rood. Twee druppels van beide... Bah. Vervelend, maar het zal wel goed zitten.
Met deze termijn is er helaas nog niet veel te zien, zeker nog geen vruchtje of dooierzakje. Helaas kan de vk nu ook echt niks doen Het is echt een kwestie van afwachten helaas.
Ja... Maar als ze nu echo maken kunnen ze nog niet beloven dat t niet nu fout gaat. Ik wacht nog even af. Anders maandag naar de vk
@DeesDees Als ik nu even nadenk gaat het om twee onderwerpen wat me nu wel leuk lijkt om op te reageren. Hier zijn ze: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/480930-hsg-resultaten.html http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/461015-verras-vertel-partner-zwanger-bent.html Alle meiden die nu in onzekerheid zitten ik duim voor jullie!
Oh wat spannend Aurin! Ik hoop dat het toch nog goed zit!! Sterkte hoor met afwachten is echt killing... heb bij mijn eerste zwangerschap regelmatig bloedverlies gehad met wat lichte krampen. Dit is tot 8 wk doorgegaan en toch was alles goed toen. Dus het hoeft niet meteen te betekenen dat het fout gaat. Maar het was echt vreselijk dat afwachten of het ging doorzetten of niet.... Echt heel veel sterkte meis!
Aurin nogmaals biggg hug zie mn berichtje op fb. @lasas als het goed is heb ik jou ook toegevoegd in de fb groep.
Vreselijk meiden echt dat gun je niemand zit zelf een traantje weg te pinken terwijl ik jullie amper ken. Je gunt het elkaar gewoon zo allemaal een gezond kindje te krijgen
Vk ook nog gebeld : Ze kunnen niks, uitleg gekregen over wat ik kan verwachten en wanneer ik weer moet bellen. En wat de mogelijkheden zijn nu met t bloedverlies... Dus nog altijd afwachten.. Mag wel altijd bellen.