Rugproblemen, bekkeninstabiliteit, maagzuur en zwangerschapsvergiftiging Ook kwam ik enorm veel aan en mijn bekken zorgde ervoor dat ik continue met pijn zat Maar nu dus niks van die gekkigheid vollop genieten omdat ik zo goed weet hoe t ook kan zijn!
Goedemorgen meiden, beebj gefeliciteerd met je 34 weken Hoe gaat verder met je Joo2: Fijn om te horen dat alles goed is. Wel spannend hoor. Bij mij is echt nog niets af, zal toch ook maar is gaan beginnen vanmiddag weer echo ivm placenta ligging. Kleine ligt nog steeds in stuit. Gelukkig nog niet ingedaald dus goede hoop dat het nog gaat draaien. vannacht voelde ik de kleine wel heel laag schoppen en dat deed echt zeer. Dus zal wel niet lang meer duren voordat ze indaalt
Marjolein25. Naar omstandigheden gaat het redelijk goed. 34 weken <3 Buik omvang 109 cm (27 cm erbij) Gewicht 72,5 kg (9,6 kg erbij) Bekijk bijlage 410746 Bekijk bijlage 410747
Mams, dat klinkt niet fijn de vorige zwangerschap! Hopelijk blijft deze dan zo goed gaan Beepj mooie buik!
Echo gehad placenta is mooi opgeschoven. Kleine ligt alleen in een onvolkomen stuit. Volgens echoscopiste gaat ze ook niet meer van positie veranderen dus we gaan het wel horen volgende week. Verder doet ze het prima. Ze weegt nu 1990 gram