Jaaaaa liefde88, nogmaals gefeliciteerd met jullie prachtige mannetje! Super trots op jou en wat een geweldig termijn heb je bereikt!! Ik word ook zoooo nieuwsgierig nu! Xx
Gefeliciteerd liefde. Ik ben ook erg benieuwd naar zijn naam!! Je hebt het spits afgebeten. Het komt bizar dichtbij nu .
Gefeliciteerd Liefde Geniet er van en wat fijn dat ie niet naar de neo hoefde. Details horen wij later
Kan iemand mij helpen? Ik ben zo vreselijk moe. Ik slaap al weken nauwelijks tot niet. Elke lighouding doet pijn in m'n schouders/rug/zij. Ook veel last van 'n kei harde buik, vaak plassen, onrustige/zere benen. In bed, op de bank, heb het overal. Met of zonder voedingskussen. Elektrische warmte deken. Voor 't slapen gaan warm douchen of stuk wandelen. Ik heb alles al geprobeerd... Lig de hele nacht te woelen en te keren. Zelfs al pijnstilling geprobeerd. Het is nu zelfs al zo erg, dat m'n man ook wakker van me ligt. Ik ben zo moe! Maar kan de slaap niet vatten... Overdag bij slapen lukt ook niet.
Wauw wat een super nieuws, Liefde!! Gefeliciteerd!! Prachtigevtermij gehaald en wat fijn dat hij het zo goed doet! Lekker genieten meis!
Een bad heb ik niet en lijkt me sowieso gevaarlijk als slaapplek. Luchtbed zou ik kunnen proberen, maar dat is zo laag, dan kom ik niet meer overeind vrees ik.
Bad wordt je vanzelf wakker als t water koud wordt haha En ik had toen zoveel pijn dat ik blij was als ik sliep
Ik sliep bij draak vaak op de bank. Op een of andere manier had ik daar minder last van. Of ik sliep zittend (ja echt) op de badkamer vloer. In een hoekje, kussen in de rug... Met behulp van toilet kwam ik dan overeind. Het was ook heerlijk koel in de badkamer Het is denk ik gewoon kijken wat goed bevalt. Gewoon dingen proberen, hoe vreemder hoe beter soms Tegenwoordig neem ik zelf een kop goede nachtrust thee. Ik maak hem vrij licht, met suiker, want ik vind hem niet te zuipen, maar het helpt me voldoende om te ontspannen om met rugpijn in slaap te komen. Ik neem hem vaak na een hete douche, midden in de nacht.
Zulke thee kan ik ook proberen Melindy! Daar had ik nog niet aan gedacht. Dankje voor de tip! Ik heb verse stress weg thee in huis. Om rustig te worden en rustig te blijven. Kan het allicht proberen!
Ik lig nu aan de ctg in het zkh, voelde de baby veel minder de afgelopen dagen. Gisteren ook ctg en echo gehad en het ziet er gelukkig goed uit! Nog een kwartiertje en dan mag ik er weer af.
Hier ben ik weer hoor. Brokje hormonen.. Ik weet niet goed wat ik moet doen. Ik heb zoveel pijn. Weet niet meer hoe ik moet zitten of liggen. Ik weet het niet meer.. Hoe minder weeën remmers, hoe meer pijn ik krijg. Zit nu nog maar op 2 tabletjes per dag. Kan wel weer naar Knokke bellen en dan langs gaan voor monitor, maar ze gaan toch niks doen vrees ik. Ben morgen pas 35weken. Dan lig ik net zo lief thuis te creperen van de pijn. Maar ik houd dit echt niet vol... Moet volgende week vrijdag pas weer op controle. Dan ben ik 36weken. Heb al zitten denken om contact op te nemen met een andere gync. voor een second opinion. Maar ik denk dat geen enkele gync. iets gaat doen. Kindje hoort nog in m'n buik thuis. Ik loop al 8 weken met weeën en 't gaat gewoon niet meer. Zou liever hebben dat er ontsluiting kwam of m'n vliezen breken.. Mja. Ik neem maximale wat ik mag qua panadol (pijnstilling), maar voel geen verschil. En zwaardere pijnstilling mag niet tijdens zwangerschap. Sinds ik die weeën remmers afbouw, wordt het alleen maar erger... Ik ben gewoon zo bang dat ze me weer opnemen.. Ik wil dit echt nooit meer..... Ik ben gewoon helemaal mezelf kwijt. Er is niks over van hoe ik was.Ik heb me nog nooit zo verloren gevoelt... Heb nu echt het gevoel dat het nooit meer goed komt. Ik voel 't kindje nauwelijks meer de laatste dagen, dus ervaar het nu ook heel anders dan toen ik alle dagen continue leven voelde. Al zou ik alleen al is goed kunnen slapen snachts!
Bah beebj wat een K situatie zeg. Ook stom dat ze je minder medicatie geven en je nu zoveel pijn hebt. Misschien moet het dan toch gewoon maar gaan laten gebeuren dat de beep komt, want dit is ook geen doen!
Minder medicatie is normaal, omdat ik morgen 35weken ben. Daarom moet ik de weeën remmers volledig gaan afbouwen. Dit mag je namelijk niet blijven gebruikten tot 40 weken zeg maar. Ik zou zo graag hebben dat ik ontsluiting zou krijgen en/of gebroken vliezen, want ik kán niet meer. Alleen de hevige weeën die ik heb, heb ik niks aan. Met alleen weeën gaan er geen kindje geboren worden vrees ik? En de gync. wilt pas gaan opwekken vanaf 36weken, want onder de 36weken mag het niet zonder medische indicatie. En een medische indicatie heb ik niet...
Wauw!! Proficiat met de geboorte van jullie zoon! Fijn dat alles goed is. Kilo's? Gewicht? Wij willen details Het komt opeens heel dichtbij
Wat een vervelende situatie voor je beebj! Ik snap heel goed dat je er vanaf wilt en dat de baby gewoon komt. Dan ben je er vanaf. Zo begrijpelijk. Misschien is het sowieso aan te raden om de verloskundige of gyn te zeggen dat de het kindje minder voelt de laatste tijd. Dat is altijd een reden om te bellen! Ik voelde de baby ook minder het afgelopen weekend en heb voor de zekerheid twee keer ctg gehad om te conditie van de baby in de gaten te houden. De baby kan jouw stress en spanning misschien ook merken, dus ik zou bellen als ik jou was. Veel sterkte gewenst en een dikke knuffel!!