Gisteravond en vanochtend m'n eten uitgespuugd. Ze hebben iets in m'n infuus gespoten. Even iets extra's tegen misselijkheid en overgeven. M'n weeën zijn echt nog altijd heftig. Er is geen verklaring voor en ze gaan er niks meer tegen doen. Ze zouden het liefst zien dat het voor ontsluiting gaat zorgen of dat het weg gaat. Want met deze pijnlijke weeën nog 5 weken lopen, is geen pretje. Lekker fris, maar had wat helder rood bloed in m'n inlegkruisje. Laten zien aan een zuster, maar zolang het bij een beetje blijft, kan het geen kwaad.
Vanaf 36weken mogen ze inleiden zonder medische indicatie, dus dat is aanstaande woensdag. Weet alleen niet of ze dat gaan doen als de baby het goed blijft doen.
Ggrrr. Gync was hier net en was niet tevreden over de monitor. Vandaag en morgenochtend moet het goed blijven gaan. Dan mag ik naar huis. Dus nog een nachtje blijven. Ik had 'n dipje blijkbaar. Te hevige weeën en hartslag van de baby ging ff flink dalen.
Vanavond 16 augustus om 22.25 uur is onze prachtige dochter Lynn geboren met 35weken en 3dagen. Ze weegt 2265 gram en heeft een lengte van 46 cm. Ondanks dat ze in de couveuse ligt, doet ze het gelukkig super!
Wow meis gefeliciteerd en wat een super mooie naam. Is alles zelf opgang gekomen of is het toch opgewekt. Blij om te horen dat ze het goed doet. Hoe gaat het met jouw?
Wow! Had ik toch nog niet verwacht! Hopelijk heb je gauw de tijd om te vertellen hoe en wat! Gefeliciteerd! !!!
Gefeliciteerd meid! Mooie naam. Heeft de natuur toch zelf bepaalt of hebben ze het gehaald? Omdat je eerder zei dat ze wat dipte in hartslag... Hoelang denken ze dat ze in de couveuse moet blijven? Hoe maakt mama zelf het nu? geniet ervan meid. Hopelijk blijft Lynn het goed dien en mag ze over een poosje mooi met jullie mee naar huis.
Gefeliciteerd beebj! Mooie naam inderdaad Hoop dat jij je nu ook weer een stuk beter voelt! Fijn dat ze het zo goed doet!
Gefeliciteerd beebj! bedankt voor alle felicitaties!! Onze zoon doet het super! Na 4 dagen mochten we al naar huis!! Met een termijn van 35+5 echt snel!! Hij hoefte niet in de couveuse en mocht gewoon mij zijn mama op de kamer. Hij dronk alles gelijk zelf en plaste en poepte goed. Hij heeft nog wel kruiken nodig voor zijn temperatuur. Een klein sterk mannetje. Vandaag de laatste uurtjes kraamzorg gehad en ze zijn erg tevreden Nu eindelijk lekker genieten met zijn 4tjs! de bevalling begon spontaan kreeg last van de cerclage. tijdens inwendige echo zagen ze dat het daarboven open ging staan. Deze is om 1800 op de ok verwijderd had toen gelijk 2cm. De bevalling zette door en om 2140 is ons mannetje al geboren. Heel erg snel dus. Nog ff meiden dan mogen jullie ook!! x
Zwanger 8 september: Sonja1979 (34) - 2e kindje - geheim 12 september: Lynn1302 (30) - 3e kindje - jongen 14 september: Niena01 (28) - 2e kindje - jongen 15 september: Veer3 (28) - 3e kindje - jongen Tinebx (23) - 1e kindje - meisje Elmo83 (30) - 2e kindje - jongen 16 september: Stay123 (26) - 1e kindje - jongen Moeder1987 (27) - 3e kindje - meisje InLove (33) - 3e kindje - meisje 17 september: Knvs90 (23) - 1e kindje - meisje 3S3 (28) - 1e kindje - jongen Tanja78 (35) - 1e kindje - meisje Patries88 (26) - 1e kindje - meisje RAppel (20) - 2e kindje - meisje Beebj (21) - ? - geheim 18 september: MissyM (26) - 3e kindje - Tulp123 (22) - 2e kindje - jongen 19 september: Smikkel86 (27) - 1e kindje - Maaik79 (34) - 2e kindje - Miracle3 (32) - 3e kindje - geheim Mexxy (27) - 1e kindje - jongen Bailey2005 (33) - 1e kindje - geheim 20 september: Pommepom (28) - 1e kindje - meisje Suzanne88 (25) - 1e kindje - Kimmiej89 (25) - 1e kindje - jongen 21 september: Yaisa (30) - 1e kindje - jongen E1987 (26) - 2e kindje - verrassing 22 september: Charlie11 (26) - 1e kindje - verrassing Amezen (33) - 2e kindje - 23 september: Mams1 (26) - 2e kindje - verrassing Lasas (28) - 1e kindje - verrassing Sythara (25) - 1e kindje - Kim198 (31) - 2e kindje - meisje Roomijss (?) - 1e kindje - bimmeltje (?) -1e kindje - meisje 24 september: Zonnestraaltjee(23) - 1e kindje - meisje 25 september: Emmy32 (33) - 2e kindje - Beepje (32) - 1e kindje - jongen 26 september: Lijd (23) - 1e kindje - Shirley23 (23) - 1e kindje - Azrit (26) - 2e kindje - verrassing 27 september: Melindy (28) - 2e kindje - jongen GwoonAn (23) - 1e kindje - Blije80 (33) - 1e kindje - 28 september: Marjolein25 (29) - 3e kindje - meisje Kim1903 (29) - 1e kindje - meisje 29 september: GeoLilly (28) - 1e kindje - jongen Pino83 (30) - 1e kindje - meisje 30 september: Laupio (31) - 3e kindje - jongen meisje verrassing geheim * Aurin (4+5) * Renske76 (4+5) * Engeltje1972 (8+2) * Deesdees (7+5) * Annemie (8+3) * Daantjuh85 (7+2) * mvRoosenMuffin (10+5) Bevallingen Roan* - zoon van AnitaP (16+1) 10 Aug - Liefde88 - zoon 13 Aug - Dreamchild - dochter 16 Aug - Beebj - dochter Lynn Als je wat op de lijst wil hebben, graag even in kleur schrijven. Dan valt het op tussen alle andere berichten en kunnen we het makkelijker toevoegen!
Wauw...beebj, proficiat! Mooie naam! Liefde88: wat goed dat jullie al thuis zijn! Super fijn! Lekker genieten samen! Hier is alles nog rustig. Ik ben inmiddels begonnen met het inpakken van de vluchttas, maar realiseerde me dat ik er ook een in moet pakken voor onze oudste. Dames met al oudere kindjes, hoe hebben jullie de achtervang/oppas geregeld voor jullie oudste kindjes? Ik ben nu een lijstje aan het maken wie wanneer vrij is, zodat als het begint we weten wie we wel en wie we niet hoeven te bellen. Verder zijn alle adressen geschreven en ben ik er geestelijk ook wel klaar voor... Paar weken geleden had ik nog plankenkoorts en was ik af en toe best een beetje bang voor de bevalling, maar inmiddels niet meer.
Elmo herkenbaar! Maak hier ook lijstjes met tel nummers etc. Eerste was zo snel dat ik nu misschien mijn dochter gauw bij de buren brenf of de baby foon weg breng en zij dan 1 van de oma's belt Ik ben ook zeker niet bang voor bevalling heb alleen al hele tijd gevoel dat t 'vroeg' komt dus zeker voor 40 weken maar dat is nergens op gebaseerd haha