16 - 30 september 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Artife, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ja dat afdrukken ken ik idd.
    Maar soms heb ik het idee dat ie al onderweg is of zo.
    Als ik dan loop doet het zo'n pijn en krijg ik een soort steken van onder. Als ik dan even lig of zit trekt het weer weg.

Snurken jullie trouwens nu ook meer?
    Volgens mijn man is het dus niet meer te harden :D
    Nachten ligt ie al wakker of gaat ie maar op de bank slapen hihi.
    Het schijnt dat men in dit laatste stadium veel vaker en harder snurkt door de toename van het gewicht en de bolle buik.

2. Miracle3

Miracle3 Actief lid

17 jan 2014
    317
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Beebje: ik snurk normaal nooit, maar ml heeft het nu al een paar keer gemerkt dat ik het wel eens doe... zou wel verklaarbaar zijn doordat alles in de verdrukking zit.

Hier elke avond zodra ik op de bank plof, is het beebje zo druk!!
    Echt mn buik gaat alle kanten op...en met name de voeten, schouders knietjes zo scherp tegen mn buikwand aan (zo net boven mn navel) doen dan flink zeer. Probeer het dan echt even terug te duwen
    De kleine zweeft nog steeds echt boven mn bekken, dus van enige indaling is geen sprake. Wrs heeft het daarom nog alle ruimte om zoveel te draaien.

Oh ik tel echt de dagen af hier... heb zo'n zin om ons kleintje te zien! Heb ook weinig zin om nog dingen te ondernemen naast de gewone noodzakelijke bezigheden.

succes nog ff meiden... nog even!!!

3. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat een mooi poppetje. Geniet ervan

4. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Snurken hier ook heel erg kan er zelf wakker van worden haha

Miracle hier savonds ook zo druk. Billen omhoog rechts bovenin en voeten links in mijn zij. Rekt zich dan steeds uit met enorme steek onderin tegen mijn schaambeen. Ben benieuwd of dat hoofdje is wat er nogsteeds boven hangt of ingedaald en dat t schouders zijn die ik voel

5. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Jah ik hoor mezelf soms ook idd...gelukkig hebben we een goed excuus om te snurken.

Juist hier rekt meneer zich ook vaker uit. Billen omhoog en linkerarm gestrekt tot in mijn lies! Een soort van supermanhouding hihi

6. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    450
    23
    18
    NULL
    NULL
    @Sonja: gefeliciteerd met jullie dochter!!

7. tanja78

tanja78 Actief lid

13 dec 2013
    168
    13
    18
    NULL
    NULL
    Ooo meiden ik werd vanochtend zo ziek wakker dat ik hele dag niet uit mijn bed kwam.Verkouden , moet flink hoesten en ik tril helemaal.
    Dit kon ik echt niet bij hebben ....hopelijk laat de bevalling op zich wachten totdat dit achter de rug is.

8. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Oeehhh Tanja benauwd zijn bij je bevall zou echt niks zijn!

Net weer vluchtkoffer nagelopen.
    Hint? Haha of aangepraten hint

Voel me prima vandaag ook geen voorwerk, als t iets rommelt is t meestal 's avonds

9. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    450
    23
    18
    NULL
    NULL
    Beterschap Tanja!

Hier staat de vluchtkoffer ook al klaar, al bedenk ik steeds weer iets wat er in of uit moet, haha. Denk dat de bevalling hier ook nog even op zich laat wachten. En dat vind ik ook wel prima eigenlijk.

Hebben jullie in huis verder alles al klaar? Ik heb gisteren het wiegje opgemaakt. Ons bed moet nog wel op klossen, maar voor de rest is alles zo goed als klaar.

10. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier in huis alles klaar. Alle kleding gewassen. Extra matras op het bed. Het hele huis van boven naar onder gepoetst. Ik weer van narigheid niet meer wat ik moet schoonmaken dus vandaag de binnenkant van de wasmachine maar eens gedaan.

morgen 39 weken en wat mij betreft mag de kleine wel komen!

11. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Heb echt zin om te bevallen! Kom maar op!
    Gebeurd alleen niks. ...

12. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Pff zin om te bevallen hoe kan je daar zin in hebben :p.

13. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Hahaha vorige x was t in 2 uurtjes gepiept en kvond t zo gaaf ookal dacht ikk dat ik dood ging ;)
    Laat die weeën maar komen hoor!

14. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ojee mams....
    Gaaf vinden terwijl je dacht dat je dood ging.

Ik neem aan dat je het pas gaaf vond toen alles achter de rug was en niet tijdens....

15. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    450
    23
    18
    NULL
    NULL
    Haha, jij hebt er zin in mams! :D Ik op zich ook wel, maar het mag ook nog twee weken duren.

Misschien een gekke vraag: maar maken jullie je druk om je onderkant? Houden jullie het bij met scheren ofzo of maakt het jullie niks uit?

16. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Oo zekers maak ik me druk om de onderkant. Ik hou het ook bij met scheren in hoeverre dat mogelijk is dan.

Ben aan t smeren met perineumolie in de hoop dat dat een beetje helpt tegen uitscheuren. Ben gewoon bang dat mijn fluit aan flarden ligt daarna.

17. Azrit

Azrit Actief lid

24 nov 2011
    450
    23
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik ook, maar meer over hoe het er nu uitziet voor iedereen die er straks naar moet kijken, haha. Bij mn vorige bevalling had ik twee kleine scheurtjes, dus ben niet heel bang voor een totaalruptuur of zo...

18. e1987

e1987 Actief lid

19 jan 2011
    456
    0
    0
    Brabant
    Ik maak me juist helemaal niet druk om mn onderkant.
    Ik kan er ook echt niet goed bij. Gister wel weer benen geschoren.

19. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Nee daar maak ik me ook echt niet druk om. Had vorige x wel totaalruptuur dus kan nu alleen maar meevallen. Ik hoop zelfs op uitscheuren zodat ze mijn verzakte hechting kunnen maken . Ik heb namelijk nu een vervelend flubbertje wat anders weggeknipt gaat worden

20. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Haha nee Beepje ik meen t ook op dar moment vond ik t kicken eindelijk mijn kindje zien!

Onderkant doe ik globaal dus hou t soort kort
    Want helemaal kaal vind ik toch ool btje vreemd staan of stoppels

En bij vriendin groeide t in dr hechtingen auw!

Deel Deze Pagina