Nog zwanger hoor!! Ook hier veel voorwerk, vooral snachts. Van mij mag ie ook komen. Misselijkheid en spugen is ook weer in alle hevigheid terug. Wil alleen geen zofran gebruiken, omdat baby dan geobserveerd moet worden ivm minimale kans op ah depressie. Dat risico gaan we dus niet nemen. Nou ja net als iedereen hier nog even doorbijten en dan straks genieten van onze mooie wondertjes.
Boh hier leek t ook net of ik weeen had voor een paar uurtjes. Had wat slijmerig bloedverlies. Maar beide zijn nu over. Spannend hoor!
Haha fijn Stay! Kzal met een huilende baby nog wel denken had maar meer genoten van de rust Lasas balen dat je weer ziek bent. Vind t knap dat je steeds t beste doet voor je kleintje!
Hier ook weer alles rustig hoor, denk dat het nog wel ff duurt. Vandaag op verjaardag een uur rijden verderop. K neem voor de zekerheid m'n vluchttasje mee
He-le-maal niks! Haha dinsdag 40 weken maar gok dat de kleine gewoon 2 wekrn langer blijft. Haha ohhh nog een uur rijden, dat je het durft nog. Ben je niet bang dat het daar weeer gaat rommelen?? Mijn vriend heeft maar een plastic zak op zn stoel in de auto gedaan in geval de vliezen breken
Jammer Beepje! Weet nog wel dat toen ik echt ging bevallen ik dacht uhmmm nee hier kan je niet aan twijfelen Stay hier ook niks hoor
Spannend dames,voor jullie! Ik lees nog steeds mee hoor! Onze knappe knul is inmiddels een week oud en tot mijn eigen verbazing ben ik nog maar een halve kilo van mijn startgewicht verwijderd. Zo snel ging dat de eerste keer niet hoor! En heb ik vandaag zelfs mijn spijkerbroek al weer aan. Dat vind ik toch stiekem wel erg leuk! Verder doet ons manneke het super goed. Hij sliep vannacht maar liefst 6 uur achter elkaar!
Elmo wat fijn zeg! De kleine man doet het goed en weer in je oude spijkerbroek. Dat moet wel heerlijk zijn ja!! Kan ook echt niet wachten om mijn oude gewicht weer terug te hebben en weer eens te gaan winkelen bij andere winkels dan prenatal haha.
Goed om te horen, Elmo! Hier is alles weer superrustig. En dat is wel het geluk nu ik op verjaardag ben aan de andere kant van het land. Verwacht dat de beeb nog wel even blijft zitten. Ben benieuwd wie de volgende is!
Wou Elmo het gaat dus super goed.Wat een geluk dat je zo snel terug bent op je gewicht. Hier ook alles rustig voor morgen staat een barbecue gepland .Ik denk ook dat beeb zeker 41wkn blijft zitten.Ik vraag maandag bij de gyn waneer ze hier in zkh inleiden.Ik denk niet dat ze tot 42wkn willen wachten.