16 - 30 september 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Artife, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanja78

tanja78 Actief lid

13 dec 2013
    168
    13
    18
    NULL
    NULL
    Ja in Beverwijk .Je hoort maandag meer maar aangezien ze me toen hadden aangeboden met 39wkn te doen mocht het te zwaar worden denk ik da ze niet moeilijk gaan doen verder.

2. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend! Ben benieuwd, wanneer ben je uitgerekend? Wat is de reden dat je in het ziekenhuis loopt, als je dat wilt vertellen hoor :)

3. tanja78

tanja78 Actief lid

13 dec 2013
    168
    13
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben 17de uitgerekend.
    in mijn onderschrift staat hele verhaal .In december had ik eerste iui maar die mislukte helaas.Maar tijdens de voorbereidingen voor de tweede ontdekten ze dat ik 2 weken na de iui spontaan zwanger ben geworden. Echt onmogelijk aangezien ik hormonen had geslikt en pregnyl spuit had gehad maar toch een wonder.Toen kreeg ik aangeboden om in zienenhuis te blijven lopen wat mij veel beter uitkwaam want hier in de beurt ken ik niet zo veel mensen om goede verloskundige te vinden (was net verhuisd vanuit gooi).
    Ik ben blij dat ik in ziekenhuis liep want controles zijn toch veel beter zo ondekten ze bij mij met 16 weken dat mijn gaalblaas niet goed functioneert en hebben ze alles zo snel geregeld dat ik met 18wkn geopereerd ben.Als ik daarmee doorgelopen had dan kon eerste de beste aanval zwangerschaapsvergiftiging veroorzaken en dan was de vraag of de baby had overleefd.

4. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    dat is idd bijzonder! Fijn dat je in het ziekenhuis mag lopen en dat verklaard waarom je al het personeel zo ongeveer allemaal kent ;)

dus woensdag uitgerekend. Spannens hoor! Benieuwd of je bevalling spontaan gaat beginnen. Misschien liggen we wel echt naast elkaar haha. De bevalkamers zijn in iieder geval moooi!:D

5. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL
    Due date hier! Alles nog rustig! Ik zet in op vrijdag

6. Niena01

Niena01 Bekend lid

3 jan 2014
    736
    492
    63
    NULL
    NULL

Zo da's niet niks Tanja! Fijn dat ze er op tijd bij waren. We wonen dus alledrie dicht bij elkaar. Mocht het kg vol liggen kom ik ook wel gezellig bij jullie bevallen in het Rode kruis!

7. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeddd niena! Haha ben benieuwd of we vrijdag weer eens babynieuws hebben. Hier mag de bevallong op zich laten wachten ook ik ben getroffen door een griepje. Ik ben NOOIT ziek. Hoofdpijn, verstopte neus en keelpijn. Wie verzint zoiets?!

8. Lynn1302

Lynn1302 Actief lid

28 dec 2011
    267
    1
    16
    Hi Hi, wordt gezellig in Haarlem met alle nieuwe baby's!
    Niena01, ik kan wel even zwaaien wanneer je in kg ligt ;)
    Hoop voor jullie dames dat jullie je kleintjes snel mogen ontmoeten!

9. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Dames,

Omdat jullie inmiddels het maximale aantal van 5.000 berichten bereikt hebben doen we dit deel dicht. Maken jullie een nieuwe aan?

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina