@Aurin; verstandig. Ik ben na het nemen van de Cytotec een weekthuis geweest. Moest het een plekje geven en had veel bloed verloren. Na 3 jaar zonder verzuim werd dat me vergeven! @Renske; hoe gaat het nu? @hier; nou vandaag gebeurt er vanalles in m'n buik. Sinds een paar uur best wat krampjes. Eerst zeur ik dat ik niks voel en dan voel ik mijn bm en raak ik bezorgd... Die hormonen! Haha @(.Y.) ; hier niet groter maar wel donkere, bijna bruine tepels en puntjes erop. Voller is ook niet nodig. Heb al een cup E X
@ kim198: wat zijn die eerste 2 a 3 maanden altijd spannend he!! Hier ook stteds van alles voelen en dan onzeker voelen of het wel goed gaat, maar als ik niks voel is het ook weer niet goed. Ik heb ook af en toe van die hele pijnlijke steken in of rond mn bm .... kan ik ook weer zo van schrikken.
Ik heb me ook maar ziek gemeld voor morgen. Nog steeds geen verandering: aanhoudend, gematigd, bloedverlies. Wel wat krampen, maar niet extreem. Ik weet niet wat er morgen gaat komen. Als alles wel loslaat, wil ik gewoon thuis zijn. Daarnaast ben ik ook extreem moe en huilerig. Geen goed idee dus, om een klas met pubers les te gaan geven
@renske; goed zo, even voor jezelf opkomen nu. Sterkte! Ik voel dus echt nog helemaal niks, weer eens een keer anders dan ik hiervoor gewend was.
Miracle Sorry, ga je zo toevoegen!! Aurin Ja, fijn thuis blijven. Even rustig aan en aan jezelf denken! Renske Jij ook vrij, goed! Man, wat spannend hè... Hoop dat het achteraf blijkt niks te zijn. Kwaaltjes Met vlagen ineens misselijk. Als ik even niet gegeten heb, maar soms ook juist ná het eten. Steekjes, gister veel, vandaag niet. Moe!!!! Borsten weer wat gevoeliger en ze lijken wat voller. Net als m'n buik... Pff, opgezet darmenbuikje! Alsof ik vol zit, zeg maar.
Zwanger 15 september: Tinebx (23) - 1e kindje 16 september: Veer3 (28) - 3e kindje Moeder1987 (27) - 3e kindje Lynn1302 (29) - 3e kindje Liefde88 (25) - 3e kindje Krullenboll (?) - 1e kindje 17 september: Knvs90 (23) - 1e kindje Solana (36) - 3e kindje Niena01 (27) - 2e kindje 18 september: MissyM (26) - 3e kindje 19 september: Debby1979 (?) - 2e kindje Me80 (?) - 1e kindje Charlie11 (26) - 1e kindje 20 september: Niqi79 (34) - 2e kindje Suzanne88 - 1e kindje Elmo83 (30) - 2e kindje Miracle3 (32) - 3e kindje 22 september: Daantjuh85 (28) - 1e kindje Pommepom (27) - 1e kindje Mams1 (26) - 2e kindje 23 september: Renske76 (37) - 2e kindje 24 september: GewoonAn (23) - 1e kindje Kim198 (31) - 2 kindje 25 september: Yaisa (30) - 1e kindje 26 september: Beepje (32) - 1e kindje DeesDees (28) - 4e kindje Anoniempie85 (28) - 1e kindje 29 september: GeoLilly (27) - 1e kindje Marjolein25 (29) - 3e kindje 30 september: Linnepinna (27) - 1e kindje ?? september: Tulp123 (22) - 2e kindje ♥ gezien op de echo jongen meisje verrassing Afspraken 22 januari: eerste echo - Tulp123 23 januari: eerste echo - Renske76 intake - Charlie11 24 januari: eerste echo - Liefde88 27 januari: eerste echo - Lynn1302 28 januari: eerste echo - Krullenboll 30 januari: eerste echo - Tinebx eerste echo - Knvs90 eerste echo - Niqi79 31 januari: eerste echo - Pommepom 3 februari: eerste echo + intake - Knvs90 4 februari: eerste echo + intake - Solana eerste echo - Mams1 5 februari: eerste echo - Kim198 eerste echo - Daantjuh85 intake - GewoonAn 6 februari: eerste echo - DeesDees 7 februari: eerste echo - Veer3 eerste echo - GewoonAn 11 februari: eerste echo - MissyM 12 februari: eerste echo - Niena01 18 februari: intake - Veer3 eerste echo + intake - moeder1987 eerste echo - Me80 19 februari: intake + eerste echo? - Debby1979 * Aurin (4+5) Als je wat op de lijst wil hebben, schrijf het dan in een kleur. Dan valt het mij op tussen alle andere berichten en voeg ik het toe!
Renske anders morgen testen? ? Misschien dat hij lichter is en je wat duidelijkheid hebt? ? Ik lees veel onzekerheid maar eerlijk gezegd ben ik na me knaltest heel relax. Weet onderhand dat wel of geen symptomen niks zegt. Ben juist blij dat ik me zo fit voel en geniet er lekker van dat ik alles nog kan haha! Misschien dagen voor mijn echo wel zenuwen maar dat zien we dan wel weer met die kleine peuter genoeg afleiding
Testen zegt helaas niks. bij mijn mk nadat ik het vruchtje verloren had teste ik nog dagen lang duidelijk positief.
Haha Veer, fijn he!! als je mijn leeftijd er misschien bij wil zetten ipv een "?" Hihi, die is 34 en ik krijg 19 feb zeker de echo Renske, sterkte.. Wat lijkt me dat verschrikkelijk die onzekerheid.. Even lekker tijd voor jezelf nemen.. Aurin, jij ook heel veel sterkte en geef het even een plekje.. Ik heb zelf ook wel af en toe een steekje in mijn buik, maar stukken minder dan een week geleden.. (.Y.) zijn flink gevoelig.. Heb hier 2 konijnen die af en toe op schoot springen en die kijken niet uit hahaha.. Morgen komt mijn dochter weer thuis van haar papa (Co-ouderschap). Vriend en ik hebben afgesproken te wachten tot na de echo ivm teleurstelling, maar ik wil het zoooo graag vertellen.. Ben benieuwd hoe lang ik m'n mond kan houden hihi..
@ Veer: geeft niet! Bedankt dat je mij erbij hebt gezet. @ Renske... pfff spannend hoor. Heel goed dat je morgen vrij hebt genomen! Ik ga voor je duimen! Hier ook nog steeds pijnlijke en grotere (.)(.) met ook meer bultjes erop. Verder begin ik nu echt heel moe te worden.... heel soms net niet helemaal lekker, maar dat mag geen naam hebben. Oh ik las ook iets over buikslapen... ik ben ook echt een buikslaper, dus zolang als ik het nog prettig vind slaap ik nog ff op mn buik... want oh wat mis ik dat die lange tijd wanneer dat niet kan. En dan die eerste keer na de bevalling dat je eindelijk weer op je buik kunt slapen... zalig
@Aurin goedzo! Lekker thuis blijven en aan jezelf denken. Het is niet niets. Doe lekker rustig aan meis. En neem je tijd @Renske jij ook lekker thuis blijven idd. Ik hoop dat het bloeden stopt en dat alles toch goed blijft gaan. Ik ga voor je duimen Ego hier vandaag weinig last. Wel zie ik mijn borsten duidelijk veranderen. Veel aderen te zien en ze zijn wat gevoeliger. Daarnaast ook last van mij onderbuik en dat maakt mij wel heel erg onzeker!
Hallo dames, Allemaal natuurlijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik zou ook graag mee willen kletsen Heb vandaag getest en cb gaf aan 1-2weken! Heb 28 oktober een miskraam gehad met 5,3 weken hopen dat dit een plakkertje is.Heb al een zoontje van 20 maand Denk uitgerekend te zijn op 30 september Denk volgende week de vk te bellen voor een afspraak