Wat gezellig dat er al meer aanmeldingen zijn . En ook meerderen die zwanger zijn van een 3e kindje. Heel leuk! Hier vooral erg moe, duizelig en misselijk. Gisternacht zelfs overgegeven. Hopelijk gaat dat niet vaker gebeuren. Verder vanmorgen voor de zekerheid getest, en het 2e streepje is donkerder dan 2 dagen geleden. Dus dat gaat helemaal goed. Ik had een gemiddelde cyclus van 29 dagen en dan zou vandaag mijn nod zijn. Maar vorige maand zat ik op 31 dagen Ik ga nu wel uit van 29, want ik had nu al 5 dagen voor nod een positieve test, als ik van 31 dagen uitga, zou dat 7 dagen voor nod zijn en dat lijkt me wel heel sterk.
Verloskundige bel ik overigens volgende week. Op de site staat dat je bij 5 weken zwangerschap kunt bellen voor een afspraak.
Solana ik zou ook uitgaan van 29 hier ook vroeg getest dus denk vroeg ingenesteld?! Mijn langste cyclus is 33 en de kortste 25, had een vroeg ei dus ga ook van 25 uit! Hoe gaan we dat doen met de lijst? Gewoon zelf aanvullen of wil iemand het doen?
Makkelijkst is zelf aanvullen, maar dan niet via quote reageren, quote in de tekst weghalen anders kunnen anderen niet aanvullen.
K heb echt veel pijn aan mijn borsten. Drukt hele tijd! zo aan de zijkant. En ook lage rugpijn en maagzuur. Voel me echt zwangerder dan vorige keer
Leuk! Wordt al gezellig hier! Kwaaltjes Hier merkte ik het ook aan m'n borsten, toen kreeg ik een vermoeden. Wat 'gevoelig', kan het niet echt beschrijven. Duizelig? Check! Als ik opsta van de stoel of bank, duizel ik op m'n benen. Heb vorige zwangerschappen ook lage bloeddruk gehad. Dat zal het zijn? Verder ben ik 's avonds na het eten wel moe. Af en toe een beetje misselijk, dan eet ik wat en is het ook zo weg. Niet heel erg in ieder geval. En opvliegers?! Pff.. Als ik de jongens op de fiets heb en even naar de peuterspeelzaal fiets, ofzo.. Zweet breekt me uit. Echo Net gebeld en een dagje verzet. Wil natuurlijk wel een dag eerder.. Haha! Maar die week gaat m'n oudste wennen op de basisschool, oa die donderdag. Als ik dan om 8.30u bij de verloskundige moet zijn.. Stressen! Dus nu de 7e.
Zwanger: Tinebx: 23 jr, 1e kindje, XX SEPTEMBER 2014 Knvs90: 23 jr, 1e kindje, XX SEPTEMBER 2014 Moeder1987: ?, 3e kindje, , XX SEPTEMBER 2014 Solana: ?, 3e kindje, XX SEPTEMBER 2014 Veer3: 28 jr, 3e kindje, XX SEPTEMBER 2014 Echo's: Tinebx: Eerste echo: 30 januari Knvs90: Eerste echo: 5 februari Veer3: Eerste echo: 7 februari Moeder1987: Eerste echo: Solana: Eerste echo:
Zwanger 15 september: Tinebx (23) - 1e kindje 16 september: Veer3 (28) - 3e kindje 16 september: Moeder1987 (?) - 3e kindje 16 september: Lynn1302 (?) - 3e kindje 17 september: Knvs90 (23) - 1e kindje 17 september: Solana (?) - 3e kindje Afspraken 27 januari: eerste echo - Lynn1302 30 januari: eerste echo - Tinebx 5 februari: eerste echo - Knvs90 7 februari: eerste echo - Veer3 18 februari: intake - Veer3
Even de lijst aangepast en op datum gezet! Als jullie dat goed vinden. (uitgerekende datums zullen na de echo's waarschijnlijk nog wel wijzigen)
Steekjes in de liezen heb ik trouwens ook regelmatig. Jullie? Zo al met al voel ik me toch wel 'anders'.
Zwanger 15 september: Tinebx (23) - 1e kindje 16 september: Veer3 (28) - 3e kindje 16 september: Moeder1987 (27) - 3e kindje 16 september: Lynn1302 (?) - 3e kindje 17 september: Knvs90 (23) - 1e kindje 17 september: Solana (?) - 3e kindje Afspraken 27 januari: eerste echo - Lynn1302 30 januari: eerste echo - Tinebx 5 februari: eerste echo - Knvs90 7 februari: eerste echo - Veer3 18 februari: intake - Veer3 18 februari :intake + echo - moeder1987
Ik af en toe steekjes. Mijn vriend had kerssnoepjes gekocht voor mij. Kan er niet van af blijven hmmmmmmm.
Ik heb me hele leven nog nooit augurk gelust Nu eet ik een pot vol met stukjes kaas en boterhamworst hahaha Wat je eigenlijk voor een verjaardag of feestje serveert hahaha Maar o.o o was is dat lekker . Heb geen last van kwaaltjes .alleen pijnlijke borsten .
Wauw veer3, mooi gedaan! Ik kopieer hem even, zet ik gelijk mijn leeftijd erin. Hoop dat het zo lukt op mijn tel. Ook jou derde zwangerschap zie ik, leuk hoor! En hoe is dat gegaan dat de tweede er bij kwam? Erg druk en aanpassen of viel het mee? En schelen je zoontjes Veel? Geweldig een pot augurken hihi. Ik heb vooral zin in patat de hele tijd, met vette mayo. Moet er maar niet teveel aan toegeven, mn kilo's waren er net allemaal af!
Zwanger 15 september: Tinebx (23) - 1e kindje 16 september: Veer3 (28) - 3e kindje 16 september: Moeder1987 (27) - 3e kindje 16 september: Lynn1302 (29) - 3e kindje 17 september: Knvs90 (23) - 1e kindje 17 september: Solana (?) - 3e kindje Afspraken 27 januari: eerste echo - Lynn1302 30 januari: eerste echo - Tinebx 5 februari: eerste echo - Knvs90 7 februari: eerste echo - Veer3 18 februari: intake - Veer3 18 februari :intake + echo - moeder1987
Zwanger 15 september: Tinebx (23) - 1e kindje 16 september: Veer3 (28) - 3e kindje 16 september: Moeder1987 (27) - 3e kindje 16 september: Lynn1302 (29) - 3e kindje 17 september: Knvs90 (23) - 1e kindje 17 september: Solana (?) - 3e kindje Afspraken 27 januari: eerste echo - Lynn1302 30 januari: eerste echo - Tinebx 5 februari: eerste echo - Knvs90 7 februari: eerste echo - Veer3 18 februari: intake - Veer3 18 februari: intake + echo - moeder1987