16 - 30 september 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Artife, 6 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen iedereen!
    Hebben we lekker geslapen? Hahaha hier weer veelste kort en telkens wakker helaas.

ik heb getest, maar de test is nog steeds niet even donker :( is dat een slecht teken? Wel stond het tweede streepje er al voordat ie was doorgelopen, dus hcg loopt wel op, maar gaat dat niet te langzaam of is dat normaal bij etos 2v5?

Bijgevoegde bestanden:

2. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Charlie kvind erg goed teken dat t streepje er al stond voordat hij helemaal was doorgelopen! !

Geslacht willen wij niet weten, de afweging is zelfs nooit in ons opgekomen.
    Bij mijn eerste met positieve test meteen gezegd t wordt een meisje. Daarna ging mijn gevoel in de war maar eerste gevoel klopte gewoon. Nu direct jongen en mijn vriend ook dus we zien wel!

Kim ik zou niet weten wat ik moet kopen heb super veel in huis haha. Misschien tegen die tijd wat jongens dingen voor de zekerheid

Enne...hier nog 14 nachtjes! !!!!

3. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Na hoeveel tijd heb je deze foto gemaakt? En hoever ben jij? Volgensmij reageert elke test weer anders dan de andere! Hoeveel tijd zit er tussen de vorige test? Gezien je hcg natuurlijk om de 48 uur verdubbeld

4. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ik heb al wat spulletjes gekocht, vind ik gewoon leuk! Moet ik ook doen om het wat echter te maken!
    Wij willen het geslacht weten en gaan het ook vertellen. We gaan het inszelf en anderen niet moeilijk maken. Ik kan toch niet zwijgen en ons maakt dat nu echt eens niet uit! :D

5. Miracle3

Miracle3 Actief lid

17 jan 2014
    317
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tjonge wat is er al veel weer geschreven... leuk!

Hier willen wij ook graag weten wat het wordt. Heb het bij de eerste niet geweten, bij de tweede wel. Bij de tweede was het wel ons geheimpje... maar was wel lastig. Je moest zo op je woorden letten, en iedereen lette zo op hoe of wat je zei. Dus nu vertellen we het wrs gewoon, al weet ik het nog niet zeker. Ik denk zelf dat we een derde zoon gaan krijgen... dus een echt mannen gezin. Een meise zou ik ook super leuk vinden, maar idd het belangrijkste vind ik dat het gezond is!

6. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    En het verschilt bij iedereen, iedereen zn hcg loopt anders op! Zolang het niet minder duidelijk wordt is er niets aan de hand hoor!

Ik nog 9 nachtjes slapen tot echo ❤️

7. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Ik heb vanochtend ook mn laatste k2v5 gedaan!

Een dikke vette knaller.. De T Streep stond er al voor de C streep.

Super cool!

8. Charlie11

Charlie11 Actief lid

10 aug 2012
    350
    1
    18
    NULL
    NULL
    @marjolein foto is na ongeveer 10 minuten gemaakt. Hij lijkt wel donkerder dan afgelopen vrijdag, maar is lastig te beoordelen omdat die van vrijdag vervaagd is. Verschil is dan wel dat afgelopen vrijdag de lijn er minder snel stond.
    Ik heb er een foto van gemaakt, bovenste is van afgelopen vrijdag en de onderste van vanochtend.
    Is het goed om het donderdag bij de intake over deze angsten te hebben met de verloskundige?

Ik houd overigens erg van lezen. Is er iemand die zegt: dat boek zou je echt eens moeten lezen!

Bijgevoegde bestanden:

9. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een kletskousen zijn jullie! Ik moest veel teruglezen. ;)

FB: daar wil ik pas bij als we onze familie hebben ingelicht (na de echo over 3 weken).

Geslacht: dat willen we wel weten. Ik ben te nieuwsgierig. Bovendien had ik bij een vorige zwangerschap zo;n duidelijk voorgevoel....en begint nu mijn voorgevoel ook wat op te spelen, dat ik benieuwd ben of ik dit keer weer gelijk heb. Het geheim houden is ons goed gelukt de vorige keer.

10. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuke leestip, ook voor papa's in spe, kluuns 'help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt'. ;)

11. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Precies wij ook!

12. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Charlie ik zou het wel vertellen tegen vk ze kunnen je altijd gerust stellen!

Bij mijn laatste test stond de streep er ook meteen dus mss wel een goed teken.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden.

Geslacht: zouden we graag willen weten! Zeer waarschijnlijk komen we daar dan ook wel achter bij de regelmatige echo's om de 2 weken.
    Hier geen pretecho's trouwens, en anders moeten we wachten tot de SEO als de kleine zich qua geslacht niet goed laat zien.

Spulletjes kopen: eerlijk gezegd durf ik daar nog echt niet aan te beginnen, ik wil dan graag wachten tot na de SEO. En daarbij hebben we ook nog veel spullen in huis en bij vrienden staan voor de kleine.

14. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ik durfde dat bij mijn eerste zwangerschap ook niet en nu juist wel dus geeft me een goed gevoel!

15. Blackberry

Blackberry Actief lid

26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Hallo dames!
    Ook ik ben midden september uitgerekend! Zou graag met jullie mee willen praten!

Groetjes

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Bij de eerste en de tweede hebben wij al wel vrij vlot kamertjes besteld en kinderwagens maar nu durven we dat echt nog niet.

17. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja dat wil ik ook al gaan bestellen maar meer omdat er nu korting op de babykamer zit. Maar we gaan nogeven wachten omdat we gewoon nog niet alles ineens willen doen :D

Welkom blackberry!
    Als je wil, er is een facebook groep waar we ook praten.
    Als je er bij wil kan je je naam naar niena sturen dan voegt zij jou toe. Ik denk dat alleen zij dat kan omdat ze de groep gemaakt heeft, mij lukt het niet :p

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Hee meiden,

Jee wat is er veel gekletst.

Spullen kopen voor de baby hier nog niet, dat vind ik écht nog veel te vroeg... Wel ben ik al aan het kijken voor zw kleding, omdat ik dat écht drama vind!

Ik wil eerst een goede echo!

Het geslacht, mijn vriendje en ik zijn hevig aan het discusseren, hij wil het liever niet weten en ik wel, en ik wil het dan ook vertellen en hij wil als we het dan weten dat het ons geheimpje blijft etc... Dus nog even onderhandelen, maar ook dat pas na een goede echo!

Verder nergens echt last van, dus ook best zenuwachtig of alles goed is... nog even geduld tot 11 februari...

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Kortingen zullen ze later ook nog wel hebben ;)

20. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Kan ik me goed voorstellen DeesDees!

Bij eerste heb ik gewacht tot 20w echo

En nu kijk ik vooral naar positie kleding enzo ipv babydingen haha

Deel Deze Pagina