Haha! Zo klopt 'ie weer. Waarschijnlijk heb je niet alleen de quote weggehaald, maar ook de kleur en dikte. Lynn1302 Klopt, 3e kindje! Oudste is bijna 4 en jongste is 20 maanden (2 jaar en 3 maanden ertussen). Wel de 5e zwangerschap, voor de oudste 2 keer een missed abortion gehad. Van 1 naar 2 kinderen.. Ik vond het prima te doen! Wel anders dan bij de eerste... Toen kon je bijv. na een ochtendvoeding blijven liggen met de baby en weer in slaap vallen. Nu stond de oudste gewoon om 7.00u naast m'n bed. En toen de baby 2 maanden was, besloot grote broer geen middagdutjes meer te doen, weg rust/eigen tijd 's middags. Ik gaf borstvoeding, dat ging prima, ook met een kindje rond lopen al. Hij was wel 2, dus kwam wel steeds meer in de peuterpuberteit. Lekker eigenwijs! Vond ik wel eens lastig, maar dat had natuurlijk niks met 1 of 2 kinderen te maken. Verder betrok ik de oudste er veel bij: samen badderen, samen liedjes zingen.. Is er een reden dat jullie dochter veel te vroeg geboren is? Rare/andere eetgewoonten Eigenlijk niet. Juist meer dat ik nergens zin in heb, geen zin om te snaaien in ieder geval.
Goedemorgen, hier ook weer slecht geslapen. Ben dan ook weer eens heeeeeeel moe pfff. Nog geen rare eetgewoonten. Ben steeds misselijk, dus eet ook maar steeds kleine porties.
Net een telefoontje gehad van de vk er was perongeluk op de 5e een dubbele afspraak gepland, nu mag ik de 3e komen!
@veer3....Oh dat is leuk om te horen! Die van mij is net 1, loopt nog niet en ze zullen dan 1 jaar en 9 maanden schelen, ben benieuwd! Er is geen reden gevonden waarom ik te vroeg ben bevallen. Zomaar had Ik ineens de hele dag kramp, ik dacht dat het bandenpijn was. Dit bleken weeën. Gezonde meid, ik was gezond en met dat termijn geven ze geen remmers. Mijn angst was vorige keer ook niet te doen, die onzekerheid! Ik hoop dat mijn kleine mannetje me er een beetje doorheen gaat helpen deze keer!
Hoi Meiden! Ik denk dat ik me hier ook mag melden. Vanochtend positief getest op 12 DPO. Binnen 2 minuten stond er een super duidelijk lijntje. Ik denk dat ik op 22 september ben uitgerekend. Super spannend zeg. Zo onwerkelijk.... symptomen: Beetje gevoelige borsten moe lage rugpijn heel klein beetje misselijk, met kleine vlagen maar hoor. Nu maar duimen dat het een plakkertje is ! Jullie ook allemaal van harte gefelicteerd !!
wow al redelijk wat zwanger van hun 3de! Super zeg! Zwanger 15 september: Tinebx (23) - 1e kindje 16 september: Veer3 (28) - 3e kindje 16 september: Moeder1987 (27) - 3e kindje 16 september: Lynn1302 (29) - 3e kindje 17 september: Knvs90 (23) - 1e kindje 17 september: Solana (?) - 3e kindje 22 september: Daantjuh85 (28) - 1e kindje Afspraken 27 januari: eerste echo - Lynn1302 30 januari: eerste echo - Tinebx 3 februari: intake + echo - Knvs90 7 februari: eerste echo - Veer3 18 februari: intake - Veer3 18 februari: intake + echo - moeder1987
Lynn1302 Kan me voorstellen dat je tijdens de zwangerschap super onzeker was!! Vooral als het zo onverwacht en zonder reden was eigenlijk... Je hebt er ook totaal geen invloed op, hè...!? Wel of geen miskraam, wel of geen vroeggeboorte, wel of geen gezond kindje.. Allemaal maar afwachten. Ontzettend spannend! Daantjuh85 Gefeliciteerd!
Lynn heftig zeg! Snap je onzekerheid wel zeker als er geen reden is gevonden.. Hier net telefoontje van de gyn(voortplantingcentrum) en dermatoloog ik krijg een medische echo 30 januari ivm met een autoimuumziekte toch wel fijn dat ze dat hebben overlegd! De gyn was blij voor ons nu hoeven we niet meer aan de mmm te denken
Ik heb een vorm van lupus en ze hadden antistoffen gevonden in mn bloed in 2013 wat wijst dat ik in het verre verleden chlamydia heb gehad, heb in juli kijkoperatie en daar kwam gelukkig niks uit ( HEB NOOIT GEWETEN VAN DE CHLAMYDIA gelukkig heb ik er niks aan overgehouden!!! ).. Dus voor alle zekerheid krijg ik de echo en ook omdat ik al bij het fertiliteitscentrum liep..
Zwanger 15 september: Tinebx (23) - 1e kindje 16 september: Veer3 (28) - 3e kindje 16 september: Moeder1987 (27) - 3e kindje 16 september: Lynn1302 (29) - 3e kindje 17 september: Knvs90 (23) - 1e kindje 17 september: Solana (?) - 3e kindje 22 september: Daantjuh85 (28) - 1e kindje Afspraken 27 januari: eerste echo - Lynn1302 30 januari: eerste echo - Tinebx 30 januari: eerste echo - Knvs90 3 februari: intake + echo - Knvs90 7 februari: eerste echo - Veer3 18 februari: intake - Veer3 18 februari: intake + echo - moeder1987
Hoi Dames, Na een aantal positieve testen, geloof ik het nu echt! We zijn zwanger van de derde! Mag ik ook mee kletsen en op de lijst? Ik heb vandaag ook een aanmeldingsformulier ingevuld voor een vk. Hebben jullie echt gezocht naar een bepaalde vk? Of gewoon de dichtsbijzijnde? Ik heb echt gezocht voor 1 die ook de echo's zelf kan maken... Ik zet hem nu op 18 september, maar we weten het dus niet zeker. Mijn cyclus is onbekend, dit was pas ronde 1, en ik heb geen ovulatietesten etc gedaan. 18 september: missym (26) - 3e kindje Wat ontzettend leuk trouwens dat er hier een hoop hun 3e kindje krijgen!
Hoi meiden! Lynn1302 vroeg of ik gezellig mee kwam kletsen ze zei dat t gezellig clubje is! Dus mag ik gezellig mee mogen kletsen? Liefde 88 zwanger van ons 3e kindje, 1e kindje, onze zoon, geboren en overleden na een zwangerschap van 21 weken. 2e kindje, onze zoon geboren na een zwangerschap van 30 weken en met hem gaat t helemaal super! Hij heeft 9 dagen op de ic gelegen en totaal 7 weken in het ziekenhuis het is een heerlijk ventje. Hij is alweer 15 maanden Nu weer zwanger na 3 miskramen achter elkaar dus ik hoop echt dat t goed blijft gaan. Heb er een goed gevoel over. Word een spannende zwangerschap ivm 2 vroeggeboortes krijg ik met 13/14 weken eem cerclage en bedrust. De arts zegt dat ik ongeveer de 34 weken ga halen! Ik hoop echt dat we zo ver mogen komen. Ik ga even terug lezen) Wil iemand mij op de lijst zetten? Liefde88 25 jaar 3e kindje 16 september uitgerekend( ik weet t niet precies) 24 januari 1e echo
Hey meiden mag ik ook meekletsen ? Ik ben 27 zwanger van mijn tweede kindje en uitgerekend 17 september. Bij mijn vorige zwangerschap ook een september mamma geweest en daar uit t topic vriendinnen voor het leven overgehouden echt bizar leuk. Wij hebben toen heel snel gekletst op facebook omdat dat veel makkelijker leest je lekker makkelijk foto's kan spammen en het geheim is en niet openbaar zoals dit forum. Ik heb al een groep aangemaakt met de meiden van de september club. Vind je het leuk om ook op facebook mee te kletsen in een geheime groep waarvan niemand ziet dat je lid bent.. stuur me dan ff een pbtje dan kan ik je toevoegen. Alle meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap lekker genieten!
Hoi dames, Is het goed als ik mij hierbij aansluit? Dit is mijn allereerste zwangerschap en ben erg onzeker. Maar zoals het er nu uitziet ben ik 16 september uitgerekend. 28 jan onze eerste echo. Spannend.