Hier het gevoel geen klachten meer te hebben. Geen steekjes niet meer beroerd,niet moe of honger Vreselijk is dit, hopen dat ik toch morgen meer pijntjes heb
Wat schrijf ik daar nou....rugbuik??! Bedoel rugpijn hihi. Ik weet soms echt niet meer wat ik aan t doen ben haha.
Hi! @GwoonAn; hoort erbij, maar begrijp je bezorgdheid. Hier af en toe ook lichte menstruatiekrampen @pijnlijke tetten; mijn boobs leken vanochtend ietsie pijnlijk, maar dat is nu weer zo goed als verdwenen. @geslacht; ondanks het feit ik op de dag van m'n ei én de drie dagen ervoor geklust heb en ik statistisch gezien dan volgensmij meer kans heb op een jongem, begint m'n gevoel steeds meer naar weer een meisje te neigen! Het maakt me niks uit, zou het beide fantastisch vinden. Wilde altijd heeel graag een meid en die heb ik al we houden het deze keer wel voor ons! Geslachtsbepaling met 16 weken. Vond ik zelf een fantasitische termijn voor een pretecho de vorige keer @spulletjes kopen; heb vandaag een knuffelkonijn gekocht voor de kleine uk. Zo'n super zachte. Opbrengst voor het Ronald Mc Donald fonds dus voor jet goede doel. DL heeft 'm direct in beslag genomen Is 'ie straks al helemaal pre-loved Ik zei straks "mama heeft een baby jn de buik" en toen gaf ze een kusje op m'n buik en zei ze "oooojh baby hoilen (vrij vertaald; baby huilen) Cute! Ze is de hele dag bezig met haar poppen enz, dus ze wordt vast een lieve grote zus! @spullen; Op het kamertje (Bopita) en wandelwagen (Joolz) ben ik ultra-zuinig geweest. Die zijn nog als nieuw. Zelfs als het weer een meid wordt zal ik het kamertje aanpassen, leuk om te doem en beide kindjes verdienen hun "eigen" kamertje. Meubeltjes blijven dus wel hetzelfde. Koop een nieuw maxi-cosi, want ik heb ooit gehoord dat dat beter is en hoewel ik denk dat het onzin is, maar krijg dat dan niet meer uit m'n hoofd! Haha hormonen denk ik X
Ja sorry ik weet gewoon echt niet wat ik moet voelen zo voor t eerst. Dan is het fijn dat er wat ervaringsdeskundigen hier zijn Zoals ik al zei hakken alle verhalen over miskramen er wel in. Het is gewoon zo sneu dat dat gebeuren kan..... Ik weet dat ik me er niet druk om moet gaan maken, daar bereik ik niks mee en maak je jezelf alleen maar gek. We hebben er alleen al zo lang over gedaan om tot dit punt te komen, dat ik nu zwanger ben, dat ik gewoon bang ben dat het daarna mis gaat.
Ik maak me ook niet zo superdruk hier, op het begin wel maar dat was meer omdat we dachten dat we waarschijnlijk niet op de normale manier een kindje zouden krijgen zonder mmm.. nja bedoel meer van de hoop opgegeven.. en toen was het raak en waren we heel verbaasd haha! Dringt nu goed door Te druk maken is niet goed voor je mocht het niet goed zitten dan kan je daar zelf helaas weinig aandoen, gewoon vertrouwen houden.... ieder lichaam is anders een geen zwangerschap met elkaar te vergelijken..
Meiden wat kletsen jullie heerlijk veel Ik zou me idd niet te druk maken zwanger is zwanger en gaat t mis gaat t mus mis helaas. Behalve dat ik erg moe ben gaat t hier eigenlijk prima Nu nachtdienst blegh
Hallo dames, Mijn hcg was vrijdag 18. En dinsdag (gisteren) 110😁😁😁. Dit zijn de beste hcg waardes die ik tot nu toe heb gehad gelukkig!!! Hoop dat t nu goedgaat!! Zo ziet het er nu wel uit. Meestal was het hormoon aan de lage kant. Nu niet. Verder heb ik wat menstuatiegevoel. En een beginnende pijn aan de zijkant van mijn (.)(.). Groetjes linnepinna
Vraagje aan de dames die al eerder zwanger zijn geweest: Ik ben nu voor de 2e keer zwanger en ik merk echt dat mijn buik dikker is. Nu heb ik altijd een beetje een buikje, maar nu.... zelfs als ik lig is mijn buik niet meer plat. Eigenlijk willen wij het in onze omgeving nog niet vertellen, maar ik ben zo bang dat men het gewoon aan me ziet. Borsten zijn inmiddels ook al verdubbeld (ik had een kleine A-cup) Hebben jullie dat ook? Hoe gaan jullie hiermee om?
Bij mij zie je nog niks hoor Gewoon anders zeggen dat je wat bent aangekomen als iemand het vraagt of wat verhullendere kleren aantrekken??
Bij mij begint dat buikje na de lunch en wordt steeds erger. Ik weeg 58 kilo dus je kan er niet om heen. Gelukkig is t winter en heb ik nu vaak een vest aan Jammer genoeg nogsteeds mijn a cup wel wat gevuld maar niet extreem
@buikje; ik heb het met name 's avonds, maar aangezien ik al niet super slank ben zal het niemand echt opvallen. Ik ben mollig, maar heb normaal wel een redelijk platte buik, dus ik merk wel dat ik af en toe m'n buik wat inhoud voor de zekerheid @menstruatiekrampen; ik heb het niet vaak deze zwangerschap. 1x per dag ongeveer en niet heel pijnlijk. Vorige twee zwangerschappen veel meer. Één daar van werd een mk, andere is een mooie gezonde dochter. Wil dus denk ik niks zeggen @misselijkheid; alleen bij wakKer worden. Herken het niet van zwangerschap van m'n dochter Vandaag een druk dagje! Voor diegenen die moeten werken; werk ze! Voor diegenen die vrij zijn; Geniet van jullie vrije dag! X
Goedemorgen dames, Hier vanmorgen ook met ongigevoel opgestaan. Daar wordt je idd erg onzeker van maar dat hoort erbij. Ik merk wel dat ik zenuwachtig wordt zodra ik afveeg na het plassen! Hopelijk wordt dat minder! Ben wel blij dat ik met 7 weken een echo krijg om te kijken of alles goed is! Mijn vk is daar wel heel goed in Spullen! Ik heb niets meer, alles is uitgeleend! Dat ga ik over een aantal weken maar weer terug vragen! Kleren heb ik allemaal nog op zolder staan, dus voorlopig ga ik nog niets kopen. Geslacht Vorige 2 wist ik het wel maar bij deze wil ik het een keer niet weten. Mijn man wel dus dat is nog een discussie Vandaag oppassen op mijn kleine neefje van 6 maanden oud. Hij heeft vanmorgen beetje gespuugd en daar krijg ik af en toe kok neigingen van.
ik heb normaal gesproken ook een kleine a en heb nu al c :O gelukkig heb ik nog bhs liggen van toen ik aan de pil was, toen ging ik opeens ook van a naar c. Heb je echt zwangerschapskleding nodig in een later stadium of volstaat een grotere maat ook? Ik ben voorheen namelijk wat dikker geweest en heb ondertussen hier broeken in 4 verschillende maten. Aan het ongesteldheids gevoel begin ik langzaam te wennen. Het betekent dat dat kleintje aan het groeien is toch? Een enkele keer schrik ik even ervan, maar het gaat steeds beter Morgen de intake! Vind zelfs dat wel een beetje spannend!
Hebben jullie trouwens ook dat je lichaam anders is op andere momenten van de dag? Ik ben bijvoorbeeld het meeste moe en dan komt de misselijkheid opzetten s avonds. Ook zijn mijn borsten voller en pijnlijker aan het einde van de dag.