Dames met echo's (Suzanne & Liefde88) : Heel veel plezier vandaag en ik duim voor mooie echo's! Hier: Het rommelt in m'n buik. Last van m'n liezen en af en toe menstruatieachtige krampjes. Vanmorgen weer even misselijk. Ik merk dat ik met name misselijk word als ik me druk maak, inspan of haast heb. Herkent iemand dit? Verder alles ok! Nog 12 nachtjes... pffff Lijk wel een klein kind dat aftelt tot haar verjaardag! x
Hey meiden Hier beetje ongerust, vanmorgen toch nog een keer een test gedaan omdat ik er nog 1 in huis had. Ik ben vandaag 4.4 weken maar nu was mijn test toch lichter. Hij liep wel anders door werd niet helemaal rood en het controle streepje was ook lichter! Ja dit toch aan de test liggen of moet ik mij zorgen maken? Bijgaande de foto
Ja lastig Marjolein zou me ook zorgen make maar is natuurlijk onzin een streep is een streep. Sommige zullen je aanraden te stoppen met testen maar ik raad je aan door te testen zodat je ziet dat ze donkerder worden en t dus wel mee valt
Deze is duidelijk lichter, maar ook de controle streep is lichter. Het lijkt mij dan moeilijker te vergelijken. Misschien vandaag een nieuwe kv test halen of anders even je 'probleem' voorleggen bij de VK/HA. Dan kan evt. je HCG gecontroleerd worden.
Ja dat was mij ook opgevallen, hij deed ook best raar na het toevoegen van de urine, ik ga in mijn pauze even een nieuwe test halen, kijken of die beter gaat.
Heb rond dat termijn ook gehad dat hij alleen wit doorliep en niet roze daardoor was mijn streep even licht als paar dagen ervoor
@ de meiden met een echo vandaag: Sterkte met de zenuwen en veel plezier! Hopelijk komen jullie met goed nieuws terug! @Bridgett: Bah wat schrikken, hopelijk is er niets aan de hand!!
De meiden met een echo: succes!!! Spannend zeg...ik duim voor jullie! Bridgett: Wat erg zeg..hopelijk heeft het niks te betekenen. Marjolein: Ik zou idd nog een test er tegenaan gooien.... Ben blij dat ik geen testen meer in huis heb.. Hier de griep te pakken. Neus aan beide kanten verstopt, hoofd dat bonkt.... En mag niks qua medicijnen. Iemand tips?
Denk voor niets zorgen gemaakt Hopelijk volgende week knaltest Onderste is van zojuist middelste van vanmorgen