ik zit al 2 weken met een kruik op mn werk.. BRRRRRRR mensen hier denken dat ik waus geworden ben Mijn borsten doen de afgelopen dagen weer wat minder pijn. Soms ga ik naar de WC en dan spring ik een paar keer op en neer om te kijken of ze nog pijn doen hahaha
Liefde88 Fantastisch! Wat fijn, zeg!! Bridgett Bah, wat balen.. Hoe is het nu?! Aurin Leuk dat je je nog even meldt! En wat leuk voor je zusje! Extra jammer dat het bij jou mis gegaan is... Hopelijk gelijk weer raak! Hier was ik eerste keer ook gelijk met m'n zusje uitgerekend. Ik kreeg een miskraam, later nog 1.. Zij een tweeling. Jaar later kwam onze oudste. Bij de jongsten waren we weer tegelijk zwanger.. Was bang dat het ongeluk zou brengen. Toen ging het goed en onze kindjes schelen 11 weken. Ik begon de dag sleeeeecht Had nog een KV testje over, dus dacht.. Nog 1 dan! Had ik beter niet kunnen doen. Duidelijk positief, maar teststreep was stuk lichter dan controlestreep. M'n vertrouwen/goede gevoel en onzekerheid wisselen elkaar sowieso wel af, maar vanmorgen ff flink gejankt. Baalde zo! Wat stom!!! Inmiddels veel topics gelezen waarin meerdere dames dat hebben gehad met testen na 6 weken. Hormoon zou te hoog zijn voor test?! Goed, ik ben enigszins weer wat rustiger.... Tip van de dag: niet meer na 6 weken testen! Als ik dat geweten had...
Had ik het naar geweten!!! Oooh, wat voelde ik me slecht! Nog vind ik het heel naar, maar goed... We proberen weer in de positieve modus te komen/blijven!
Heel fijn! Voor nu ben je in ieder geval gerustgesteld! Hier nog 3,5 week wachten tot de eerste echo...de tijd kruipt voorbij. Ik wil zo graag een bevestiging. Bijna geen klachten alleen vanmorgen even misselijk en diarree. Ik teken ervoor hoor als ik geen klachten heb maar toch je maakt je gelijk zorgen....en ik moet nog ff
@ Liefde88: wauw, wat super zeg! Het hartje zien kloppen is een hele fijne eerste mijlpaal! Gefeliciteerd! @ Aurin: wat gaaf voor je zus! Wel erg jammer dat het bij jou niet zo mocht wezen. Hopelijk kan je je snel weer melden bij het volgende zwangerschapsclubje @ Marjolein: super mooie test! Het koud hebben Oh ik heb het ook de hele dag koud... Brr ... En dan te bedenken dat het nog een zachte winter is . Komend weekend wordt het erg koud zeggen ze ... Hou gewoon mn winterjas aan in huis ;p en als ik naar buiten ga, gewoon een slaapzak eromheen Ik ben de afgelopen dagen echt extreem moe ... Vandaag zei iemand al tegen mij "zo, wat zie jij er moe uit!". Eh... Tja Echt er komt haast niets uit mn handen. Ben al moe 's ochtends wanneer ik de kids naar school heb gebracht. Ik denk dat ik daar nu toch echt maar van moet profiteren dat ze allebei op school zitten. Normaal ben ik die tijd altijd bezig met van alles en nog wat, maar nu ga ik toch maar eens wat vaker op bed/bank liggen. Hebben jullie ook zo'n last van die extreme moeheid?
Miracle dat je daarna niet gewoon weer in bed gaat?? Was bij mijn eerste extreem moe echt niet grappig Tot nu toe alleen gewoon lui haha Weet hoe moe je kan zijn dus dek mezelf in door alvast stapje terug te doen
Ojaa ik ben ook zo vreselijk moe niet te kort. Probeer overdag vaak een uurtje bijteslapen. Maar ik kan jullie wel vertellen dat de afgelopen 4nachtdiensten een hel waren. #gebroken
Ook ik ben verschrikkelijk moe en heb inderdaad al meerdere keren te horen gekregen dat ik er zo ontzettend moe uitzie! Ik ga maar op tijd naar bed en op mn vrije dagen slaap ik tussendoor (of bijna de hele dag hahaha)
Ik moet jullie berichtjes nog teruglezen, maar meld me alvast! Ik ben naar eigen berekeningen 22 sept uitgerekend van onze tweede. Heel leuk en weer heel spannend. Ik heb nu wel het idee dat mijn buik al wat boller wordt, verder geen symptomen. Fijne zwangerschappen gewenst allemaal!
Dag dames, Wil me hier ook even melden. Ik ben op dit moment zwanger van ons tweede kindje, volgens mijn berekening ben ik uitgerekend op 21 september. Ik heb een onregelmatige cyclus, dus dit kan nog iets worden aangepast. Mijn dochter van 2 is ook jarig in september, dus ze zitten straks precies 3 jaar uit elkaar. Symptomen tot nu toe: rommelige darmen, last van maag, lichte menstruatie achtige buikpijn, stuiteren door cafeïne, gevoelige tepels en steenkoud! Ik sta iedere avond onder de warme douche. Verder heb ik een schildklier die te traag werkt, dus die moet ik in de gaten houden. Daarnaast heb ik achteraf gezien bij mijn eerste bekkeninstabiliteit gehad, dus dit moet ik nu ook in de gaten houden. Verder zijn we dolblij en heb ik heel veel zin in de eerste echo, die is met 10 weken bij de verloskundige. Ik lees graag mee en schrijf ook graag mee, al ben ik niet iemand die iedere dag op het forum zit en alles naleest. Ik vind het leuk om een beetje mee te kletsen met jullie en wat ervaring uit te wisselen. Voor alle zwangeren hier, van harte gefeliciteerd!!
Meteen een eerste vraagje. Misschien herkennen jullie het wel, een peuter die lekker enthousiast op mama springt of gezellig bij je komt zitten maar dan eerst even boven op je buik staat. Nu weet ik dat het nu nog geen kwaad kan bij die mini rijstkorrel, maar vanaf wanneer kan dit wel kwaad? Weet iemand dat?
Leukk gefeliciteerd!!! ik heb ook een zoon die begin okt 2 word. ! Ik heb geen idee of dat buikspringen kwaad kan. Ik probeer hem een beetje af te leiden hihi. We kletsen ook geheim op Facebook dat is wat overzichtelijker en minder terug lezen. Stuur me ff n pbtje als je er bij wilt.