Hi Hier ook liever (nog) geen FB. Ik vind de anonimiteit wel prettig Misschien wat later in de zwangerschap. Al 1,5 kwaaltjes-vrij. Toch geen prettig gevoel. Geen pijnlijke (.)(.), geen buikpijntjes meer... Nog 10 nachtjes slapen... Pffff Zo spannend
Heerlijk toch ff geen zere borsten. Vrijdag deed t zo pijn was echt niet leuk was blij dat t gisteren weer btje normaal was Nog 9 nachtjes! ! (Onder de 10 klinkt t opeens een stuk sneller haha) Vandaag proberen veel te bewegen, liggen en zitten doet zoveel pijn aan me onderrug, ik tel eerst maar de dagen af tot fysio denk
Ik liever ook nog geen Facebook! ! Zag een aantal mooie testen voorbij komen!! Hoe gaat t met iedereen zijn buikje? Al wat zichtbaar? Hier al ruim 1,5 kilo aangekomem vind t echt niet leukk!! Al meer mensen aan gekomen?
Kzal straks is wegen liefde88! Ik let er namelijk wel op want was vorige x eerste 12 weken 5 kilo aangekomen en na 38w niet meer gewogen want toen was ik al richting +30 Op t einde echt vocht hoor en moest veel rust houden voor me bekken. Nu wil ik juist zoveel mogelijk beweging, rust maakt t alleen maar erger. Vind ook t advies van bedrust voor je bekken echt bizar Gelukkig na zwangerschap een andere bekken therapeut gekregen Hoop tot me intake (9 weken) onder de 60 te blijven haha
Tuurlijk is een gezond kindje t belangrijkste maar heb de vorige x ook kunnen ervaren dat een gezonde mama ook heeeel belangrijk is
Het is echt geheim hoor op fb.en heel gezellig Mochten jullie je bedenken.. altijd welkom! Ik ben van de eerste ook veel aangekomen dat wil ik nu echt niet!! Want dat kwam gewoon door lui gedoe en heel veel slecht eten. Tot nog toe gaat het redelijk sporten ook nog heel fanatiek hopelijk kan ik dat ook lang volhouden! Behalve moeheid heb ik eigenlijk nergens last van!
Ik kan ook nauwelijks naar het toilet. Terwijl ik wel voldoende drink en fruit en groente en volkoren producten :S Mag je die roosvicee nog gewoon drinken? Is niet slecht ofzo? Voor de rest worden mn kwaaltjes niet erger en in combinatie met de laatste keer geen knaltest, vind ik dat een beetje eng. Ik eet wel wat vaker kleinere porties omdat ik anders misselijk wordt. Maar het enige wat eigenlijk toeneemt is vermoeidheid. Ik zou de hele dag kunnen slapen! Vanavond gaan we het waarschijnlijk aan mijn ouders vertellen! Ik vind het spannend!
Nee ik had het net wel even opgezocht maar Tis gemaakt vsn pruimen en kan gewoon gedronken worden tijdens de zwangerschap stond er op debsite. Leuk! Succes met vertellen
Ik heb trouwens vandaag de hele dag al het gevoel dat ik een hoge hartslag heb. Ik heb die net opgemeten en die is dan ook 112 terwijl ik niets doe (sterker nog, ik zit hier nog steeds in pyjama). Ik voel me ook erg gejaagd en ben snel buiten adem (bijvoorbeeld van de afwas) Weet iemand wat dat zou kunnen zijn? Of hoort dat er gewoon bij?
Volgens mij hoort dat erbij. Je hart moet gedurende de zwangerschap extra bloed rondpompen. De hartslag wordt dan hoger en het hart is iets vergroot. Sommige vrouwen klagen over een snelle hartslag die ze soms letterlijk in de keel voelen. Dit is normaal.
Zwanger 15 september: Tinebx (23) - 1e kindje 16 september: Veer3 (28) - 3e kindje Moeder1987 (27) - 3e kindje Lynn1302 (29) - 3e kindje Liefde88 (25) - 3e kindje Krullenboll (?) - 1e kindje 17 september: Knvs90 (23) - 1e kindje Solana (36) - 3e kindje Niena01 (27) - 2e kindje 18 september: MissyM (26) - 3e kindje Blije80 (33) - 1e kindje 19 september: Debby1979 (34) - 2e kindje Me80 (?) - 1e kindje Charlie11 (26) - 1e kindje Leet25 (?) - 1e kindje Smikkel86 - 1e kindje 20 september: Niqi79 (34) - 2e kindje Suzanne88 (?) - 1e kindje Elmo83 (30) - 2e kindje Miracle3 (32) - 3e kindje 21 september: Stay123 (26) - 1e kindje Bridgett (?) - 1e kindje 22 september: Daantjuh85 (28) - 1e kindje Pommepom (27) - 1e kindje Mams1 (26) - 2e kindje - verrasing 23 september: Tulp123 (22) - 2e kindje 24 september: GewoonAn (23) - 1e kindje Kim198 (31) - 2e kindje Lasas (28) - 1e kindje 25 september: Yaisa (30) - 1e kindje Emmy (32) - 2e kindje 26 september: Beepje (32) - 1e kindje DeesDees (28) - 4e kindje Anoniempie85 (28) - 1e kindje 27 september: Melindy (28) - 2e kindje 29 september: GeoLilly (27) - 1e kindje Marjolein25 (29) - 3e kindje 30 september: Linnepinna (27) - 1e kindje Bibi24 (27) - 2e kindje ♥ gezien op de echo jongen meisje verrassing Afspraken 22 januari: eerste echo - Tulp123 23 januari: intake - Charlie11 24 januari: eerste echo - Liefde88 27 januari: eerste echo - Lynn1302 intake - Miracle3 eerste echo - Bridgett 28 januari: eerste echo - Krullenboll 29 januari: intake - Stay123 30 januari: eerste echo - Tinebx eerste echo - Knvs90 eerste echo - Niqi79 31 januari: eerste echo - Pommepom 3 februari: eerste echo + intake - Knvs90 4 februari: eerste echo + intake - Solana eerste echo - Mams1 eerste echo - GeoLilly 5 februari: eerste echo - Kim198 eerste echo - Daantjuh85 intake - GewoonAn eerste echo - Beepje 6 februari: eerste echo - DeesDees 7 februari: eerste echo - Veer3 eerste echo - GewoonAn eerste echo - Emmy 11 februari: eerste echo - MissyM intake - Yaisa intake - Emmy 12 februari: eerste echo - Niena01 eerste echo - Marjolein25 13 februari: echo - Miracle3 18 februari: intake - Veer3 eerste echo + intake - moeder1987 eerste echo - Me80 eerste echo - Charlie11 eerste echo - Stay123 19 februari: intake + eerste echo - Debby1979 20 februari: intake + eerste echo - Bibi24 * Aurin (4+5) * Renske76 (4+5) Als je wat op de lijst wil hebben, schrijf het dan in een kleur. Dan valt het mij op tussen alle andere berichten en voeg ik het toe!
@veer; laat je 'oude' afspraken op de lijst staan? Moeheid hoort er helaas echt bij, lekker aan toegeven wanneer dat kan.
Hi! @aankomen; vorige zwangerschap 10 kilo, maar ben al stevig, dus meer hoeft écht niet! Let er goed op. Hoop onder de 10 te blijven @kwaaltjes; boobs nu wel wat gevoelig, maar nauwelijks. Obstipatoe vreselijk. Darmenbuik mega! Lijk wel 3 mnd zwanger Redelijk wat afscheiding, maar geen buikpijntjes meer. Blijf me zorgen maken; komt vast ook door de mk @ouders; die weten het hier al. Ze worden over 6 weken voor de 3e keer opa en oma (van zus) dus ze zijn er bekend mee Maakt het niet minder leuk; zeker omdat m'n moeder ernstig ziek is en wel wat positiefs kan gebruiken! Verder weten een paar vriendinnen en m'n zus ervan. Ga het verder pas vertellen na een goede echo. Misschien wacht ik zelfs daarna nog even. Ligt aan m'n buik Xx