Had vk gebeld, ze zei dat het wrs innestelingsbloed was, kon makkelijk op zeven weken. dus ben wel gerust gesteld. Daarnet ook de eerste keer sinds jaren moeten overgeven, dus zit nog wel goed denk ik haha!
Hoi meiden, hier alleen last van mijn borsten en moe voor de rest niet misselijk. Ik kan alleen echt niet naar de wc jullie nog tips?
Gelukkig is hier weer een beetje leven want wilde bijna weggaan. Hier heb ik elke dag die fijne menstruatiekrampen, niet pijnlijk maar dat zeurderige gevoel...zal de groei van de baarmoeder wel zijn. Lijk ook net een puber met een hoofd vol pukkels En met vlagen lage rugpijn. Hier nog 22 nachtjes tot de echo...wat een verschil met de rest eigenlijk maar ja kunnen we in ieder geval wel veel zien. Zit 's middags al te bedenken waar ik 's avonds zin in heb om te eten haha dus ik heb echt megatrek!
K vind t wel fijn dat t hier wat rustiger is! Kan ik t tenminste bij houden! Vorige week ging t echt te snel.. Hier vandaag opeens heel misselijjk kon t bijna niet binnen houden maar gelukkg wel. Ook veel last van krampjes inderdaag en soms ook een felle steken in me doos, nog meer meiden dit
Suzanne88 wacht je ook tot 12 weken met je ouders vertellen? Ik denk altijd als t in die laatste weken mis gaat vind ik t dusdanig heftig dat ik dat wel zou willen delen en dan moet ik zeggen 'ik was zwanger' Nee niks voor mij Mijn ouders en schoonouders weten t ook al. Zussen na 1e echo
Vorige week zit ik andere nog gerust te stellen dat kwaaltjes niks zegr nu al bijna 3 dagen totaal geen gespannen borsten of iets en ik ben nu opeens ook onzeker haha Zijn zelfs minder vol Eerst zien dan geloven
Kraampjes en steken in mijn liezen beginnen hier nu ook te komen! Vanmorgen voelde het aan zoals het voelt wanneer je gegeten hebt en daarna flink gaat bewegen/rennen. Alsof het ineens steekt, zo'n zeurende knellende pijn. Hoe is het gegaan met de dames die vandaag een echo hadden? Ik hoop dat alles goed is!
Ja was wel de bedoeling om ook te wachten met de ouders te vertellen tot 12 weken. Schoonouders zijn gescheiden, en eigenlijk hebben we alleen contact met mijn schoonvader. Schoonmoeder al 3 jaar niet gezien. Dus dat contact is sowieso anders. Verwacht ik ook niets van als het mis zou gaan. Mijn eigen ouders komen pas begin maart terug uit het buitenland, mijn vader werkt periodes in het buitenland. En wil het het liefste face tot face vertellen, in plaats van over Skype. Maar mams1 je hebt helemaal gelijk, achteraf vertellen als het misgaat lijkt me ook helemaal niks. Misschien dat we binnenkort al even een weekendje er heen vliegen
He meiden!! Daar was ik eindelijk weer Er werd zoveel geschreven op een gegeven moment dat ik het niet meer bij kon houden. @Veer3, de echo was goed!!!! AAAAAAAAHHHH, zo blij! Ik was zoooooooo zenuwachtig, trilde er over! Ik was bij de echoscopiste met wie ik de leukste klik heb en die al heel veel echo's bij mijn vorige zwangerschap had gedaan. Dus super leuk om haar weer te zien. Mooi knipperend hartje ook, jeej! Ik heb 11 februari weer een echo. Ik had afspraak bij andere gyn, die zei dat de volgende echo termijn echo was. Was ik het niet helemaal mee eens, dus heb echo ingepland voor over 2 weken en aansluitend gesprek met mijn eigen gyn om alles weer door te spreken. Ik sta net als mijn vriendinnetje Liefde88 onder strenge controle. Voor mij betekend dit in ieder geval elke 2 weken een echo + cervixmeting, vanaf de 16 weken elke week proluton injecties. Vorige keer waren de echo's en cervixmetingen vanaf de 20 weken ook elke week. Ik ga kijken hoe lang ik het vol ga houden om er 2 weken tussen te hebben. Gelukkig zijn ze daar heel makkelijk in. Als ik me er niet prettig bij voel mag ik elke week komen. Stress is natuurlijk helemaal niet goed. @kwalen...Heel moe en misselijk. Overgeven is begonnen...vorige keren viel ik 5 kilo af omdat er zoveel uit ging. Ik hoop dat het deze keer in iets mindere mate mag zijn, maar ik heb er een hard hoofd in. Vandaag mezelf getrakteerd op een nieuwe zwangerschapsbroek. Mijn eigen broeken en leggings zitten echt niet lekker meer. En mijn zwangerschapsbroeken zijn nog een beetje groot. Nu maar even een leuke grijze skinny gekocht voor de komende maanden! Ik zal weer even wat vaker iets van me laten horen, wel zo gezellig
@lynn1302; gefeliciteerd met je goede echo! Zo gaaf een kloppend hartje. Jij staat dus ook al onder strenge controle, ik begrijp dat je cervixinsufficentie hebt? Erg fijn dat je regelmatig echo's krijgt om alles goed in de gaten te houden, ik hoop dat jet het om de 2wkn gaat redden. Vervelend dat je zo misselijk bent, had je dat eerder ook?
Mijn hcg was gestegen naar 3244 6 dagen geleden nog maar 110! Jeeeej!!10 februari krijg ik eerste echo!!! Mag dat ook op de lijst?
Wat fijn lyn!!!! Linnepin dat is ook een erg goede uitslag! Suzanne dan begrijp ik het inderdaad beter! Mijn ouders en schoonouders wonen om de hoek haha Gut nog 7 nachtjes! Ga nu merken dat ik t spannend vind worden, ga mezelf ook onbewust indekken voor als t mis is kennen jullie dat? Kzit kwaaltjes te verdoezelen terwijl ik nu tocg echt misselijk ben Zeg ik tegen mezelf dat ik niks voel haha
@mams1; ik heb nu mezelf nu voorgenomen dat ik toch echt zwanger ben totdat het tegendeel bewezen wordt. Ik moet het vertrouwen iets meer terug zien te winnen. Gisteravond ook wat meer buikpijn gehad wat volgens mij weer duidt op de banden.
Misschien is dat een slimmere tactiek dan wat ik mezelf nu aandoe deesdees haha Ik ben zwanger tot t tegendeel bewezen wordt, thanx!
Hier paar dagen stil geweest want was echt goed ziek...bijholteontsteking! Daarnaast was ik gister jarig, dus ook niet online geweest.... Mijn leeftijd mag dus met een jaartje omhoog....auw!! Hier nog steeds geen klachten behalve gespannen borsten en doodmoe. Nog steeds maak ik me zorgen omdat ik geen klachten heb verder. En dan volgende week vrijdag pas de echo....zou ik niet kunnen smeken em eerder te mogen?? Straks trouwens moeders voor moeders hier... Wordt mijn laatste testje dus!